Lokalne, prowadzone przez instruktora kursy szkoleniowe na żywo dotyczące śledzenia problemów demonstrują poprzez interaktywną praktyczną praktykę, jak wykorzystać system do poprawy zwinności tworzenia oprogramowania. Szkolenie w zakresie śledzenia problemów jest dostępne jako „szkolenie online na żywo” lub „szkolenie na żywo na miejscu”. Szkolenie na żywo online (inaczej "zdalne szkolenie na żywo") odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu . Szkolenie na żywo na miejscu może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w śląskie lub w korporacyjnych centrach szkoleniowych NobleProg w śląskie. Śledzenie problemów jest również znane jako śledzenie błędów, śledzenie defektów lub śledzenie rozwiązań. NobleProg — Twój lokalny dostawca szkoleń
Katowice
Centrum Szkoleniowe Moniuszki 7, Moniuszki 7, Katowice, Polska, 40-004
Sala szkoleniowa znajduje się w sercu Katowic. Jej atrakcyjne położenie w centrum miasta gwarantuje łatwy dostęp dla wszystkich uczestników. Dworzec PKP znajduje się zaledwie 500 metrów od naszej sali, a przystanki autobusowe i tramwajowe są oddalone o 100 metrów. Dodatkowo, posiada doskonałe połączenie z trasą wylotową w kierunku autostrady A4 Kraków - Wrocław oraz lotniskiem w Pyrzowicach, co czyni obiekt idealnym miejscem dla uczestników przybywających z różnych stron Polski jak i z zagranicy.
Częstochowa
Częstochowski Park Przemysłowo-Technologiczny, Wały Dwernickiego 117/121, Częstochowa, Polska, 42-202
Sala szkoleniowa, położona w dogodnej lokalizacji blisko centrum, w dzielnicy Tysiąclecia. Jej bliska odległość od dworca kolejowego PKP oraz dworca autobusowego PKS sprawia, że jest wyjątkowo dogodna dla wszystkich uczestników podróży zarówno pociągami, jak i autobusami. Dodatkowo, sala wyposażona jest w klimatyzację, internet Wi-Fi, projektor, ekran wbudowany, flipchart oraz mikser audio, co zapewnia sprzyjające warunki do efektywnego prowadzenia szkolenia oraz komfort uczestników.
Bielsko-Biała
ZIAD, Armii Krajowej 220, Bielsko Biała, Polska, 43-316
Sale szkoleniowe NobleProg w Bielsku - Białej mieszczą się w budynku ZIAD na parterze (Zakład Informatyki, Automatyki i Doskonalenia Zawodowego (przy ulicy Aleji Armii Krajowej 220 a. Budynki ZIAD zlokalizowane są u podnóża stoku Szyndzielni. Budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych. Z dworca PKS należy skierować się na przystanek Warszawska Dworzec, w kierunku na północ (po tej samej stronie co dworzec PKS). Autobus nr 8 w kierunku Szyndzielnia jedzie około 22 minut (9 przystanków). Przystankiem docelowym jest Armii Krajowej ZIAD, który znajduję się 400 metrów od sali szkoleniowej ZIAD. W ten sam sposób można dostać się do ZIAD z dworca PKP Bielsko Biała Główna.
Gliwice
Zwycięstwa 10, Gliwice, Polska, 44-100
Wejście do obiektu mieści się od strony ulicy Dolnych Wałów. Sale znajdują się w centrum Gliwic, zaledwie 2 minuty spacerem od rynku i 5 minut od dworca kolejowego. Dojazd z dworca autobusowego możliwy jest liniami numer: 187, 702, 692. Istnieje również możliwość parkowania na płatnym parkingu przy głównej ulicy.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w śląskie (online lub na miejscu) przeprowadza uczestników przez proces wdrażania instancji JIRA. Uczestnicy nauczą się zaawansowanego korzystania z JIRA, instalacji, konfiguracji, aktualizacji i migracji JIRA, jak dostosować JIRA do swoich projektów, dodawać, zarządzać i przypisywać użytkowników, grupy i role projektowe, konfigurować i zarządzać pulpitami nawigacyjnymi, definiować wiadomości e-mail i powiadomienia, stosować schematy bezpieczeństwa JIRA, zarządzać uprawnieniami JIRA, rozwiązywać problemy JIRA, instalować i dostosowywać biuro obsługi JIRA, konfigurować bazę wiedzy, zarządzać użytkownikami biura obsługi i wspólnie obsługiwać zgłoszenia serwisowe.
Na koniec szkolenia uczestnicy będą potrafili:
Dogłębne zrozumienie administracji JIRA.
Dostosowywanie JIRA do własnych potrzeb biznesowych.
Definiowanie wiadomości e-mail i powiadomień JIRA.
Zarządzanie i przypisywanie użytkowników, grup i ról projektowych.
Zarządzać uprawnieniami i schematami bezpieczeństwa JIRA.
Rozwiązywanie problemów związanych z JIRA.
Wdrażanie i dostosowywanie centrum obsługi JIRA.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w śląskie wprowadza zaawansowane możliwości JIRA, w tym tworzenie i zarządzanie różnymi typami projektów JIRA, używanie JIRA do projektów zwinnych, konfigurowanie tablic zwinnych, zarządzanie wbudowanymi i niestandardowymi polami, tworzenie i zarządzanie ekranami i filtrami, wykonywanie podstawowego i zaawansowanego wyszukiwania zgłoszeń, stosowanie schematów ekranów, zarządzanie i aktualizowanie przepływów pracy, konfigurowanie i stosowanie schematów przepływu pracy, przeprowadzanie analiz i generowanie raportów.
Na koniec szkolenia uczestnicy będą potrafili:
Skuteczne zarządzanie zgłoszeniami.
Tworzenie i uruchamianie projektów Scrum i Kanban.
Zarządzanie wbudowanymi i niestandardowymi polami.
Zrozumienie i zarządzanie procesami biznesowymi, przepływami pracy i schematami przepływu pracy.
Przeprowadzanie podstawowych i zaawansowanych wyszukiwań i analiz.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w śląskie wprowadza podejście JIRA do planowania, śledzenia i wydawania oprogramowania, przeprowadzając uczestników przez proces tworzenia i zarządzania projektem JIRA.
Na koniec szkolenia uczestnicy będą potrafili:
Zrozumienie koncepcji i funkcjonalności stojących za interfejsem użytkownika i przepływami pracy JIRA.
Dodawanie, modyfikowanie, klonowanie, łączenie i ustalanie priorytetów zgłoszeń.
"Szkolenie JIRA dla początkujących" to kurs, który wprowadza uczestników w kluczowe funkcjonalności narzędzia, ucząc jednocześnie konfiguracji i organizacji pracy w Jira. Program obejmuje omówienie architektury, istotnych pojęć, tworzenie zapytań JQL, zarządzanie filtrami, pracę z tablicami Kanban i Scrum, a także konfigurację projektów oraz tworzenie raportów. Uczestnicy zdobywają praktyczną wiedzę, ułatwiającą skuteczne korzystanie z Jira w codziennej pracy.
Więcej...
Ostatnia aktualizacja:
Opinie uczestników (4)
testowe wrzucenie bo błąd - do usunięcia
Wojciech Miecznikowski - THE KNIGHTS OF UNITY SP. Z O. O.
Szkolenie - JIRA dla początkujących | warsztaty
Marek był Wspaniały. I naprawdę... był naprawdę wspaniały. Jego poziom wiedzy, entuzjazm, organizacja... był naprawdę dobrze przygotowany i kontrolował materiał kursu. Lublę, że wykonywał demonstracje zamiast diagramów... było to znacznie bardziej interaktywne, i mogliśmy zadawać pytania związane z sytuacją, którą obserwowaliśmy.
Eliane Champagne - Bell Solutions techniques
Szkolenie - JIRA for Administrators
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
kontakt ze słuchaczem, wręcz trzymanie go w garści (w pozytywnym znaczeniu!)
Krzysztof Lebecki - Fidelity Information Services GMBH Sp. z o.o. Oddzial w Polsce
Szkolenie - JIRA for Beginners
Szkolenie objęło wszystkie tematy, które mnie interesowały.