Lokalne, prowadzone przez instruktora kursy szkoleniowe na żywo dotyczące śledzenia problemów demonstrują poprzez interaktywną praktyczną praktykę, jak wykorzystać system do poprawy zwinności tworzenia oprogramowania. Szkolenie w zakresie śledzenia problemów jest dostępne jako „szkolenie online na żywo” lub „szkolenie na żywo na miejscu”. Szkolenie na żywo online (inaczej "zdalne szkolenie na żywo") odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu . Szkolenie na żywo na miejscu może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Bielsko-Biała lub w korporacyjnych centrach szkoleniowych NobleProg w Bielsko-Biała. Śledzenie problemów jest również znane jako śledzenie błędów, śledzenie defektów lub śledzenie rozwiązań. NobleProg — Twój lokalny dostawca szkoleń
Bielsko-Biała
ZIAD, Armii Krajowej 220, Bielsko Biała, Polska, 43-316
Sale szkoleniowe NobleProg w Bielsku - Białej mieszczą się w budynku ZIAD na parterze (Zakład Informatyki, Automatyki i Doskonalenia Zawodowego (przy ulicy Aleji Armii Krajowej 220 a. Budynki ZIAD zlokalizowane są u podnóża stoku Szyndzielni. Budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych. Z dworca PKS należy skierować się na przystanek Warszawska Dworzec, w kierunku na północ (po tej samej stronie co dworzec PKS). Autobus nr 8 w kierunku Szyndzielnia jedzie około 22 minut (9 przystanków). Przystankiem docelowym jest Armii Krajowej ZIAD, który znajduję się 400 metrów od sali szkoleniowej ZIAD. W ten sam sposób można dostać się do ZIAD z dworca PKP Bielsko Biała Główna.
To ten prowadzone przez instruktora, żywe szkolenie (online lub stacjonarne) wprowadza uczestników w proces wdrażania instancji JIRA. Uczestnicy dowiedzą się zaawansowanego użycia JIRA, instalacji, konfiguracji, aktualizacji i migracji JIRA, jak dostosować JIRA do swoich projektów, dodawać, zarządzać i przypisywać użytkowników, grupy i role projektowe, konfigurować i zarządzać pulpitem nawigacyjnym, definiować e-maile i powiadomienia, stosować schematy bezpieczeństwa JIRA, zarządzać uprawnieniami JIRA, wykonywać diagnozowanie JIRA, instalować i dostosowywać JIRA service desk, ustawiać bazę wiedzy, zarządzać użytkownikami serwisu desk oraz wspólnie obsługiwać zgłoszenia serwisowe.
Na zakończenie tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Posiadać głęboką wiedzę na temat administrowania JIRA.
Dostosowywać JIRA zgodnie ze swoimi indywidualnymi potrzebami biznesowymi.
Definiować e-maile i powiadomienia JIRA.
Zarządzać i przypisywać użytkowników, grupy, role projektowe.
Zarządzać uprawnieniami i schematami bezpieczeństwa JIRA.
Trening prowadzony przez instruktora w Bielsko-Biała wprowadza zaawansowane możliwości JIRA, w tym tworzenie i zarządzanie różnymi typami projektów JIRA, używanie JIRA do projektów agilnych, konfigurowanie tablic agilnych, zarządzanie wbudowanymi i niestandardowymi polami, tworzenie i zarządzanie ekranami i filtrami, wykonywanie podstawowych i zaawansowanych wyszukiwań zagadnień, zastosowanie schematów ekranów, zarządzanie i aktualizowanie przepływów pracy, konfigurowanie i zastosowanie schematów przepływów pracy, wykonywanie analizy i generowanie raportów.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Skutecznie zarządzać zagadnieniami.
Tworzyć i uruchamiać projekty Scrum i Kanban.
Zarządzać wbudowanymi i niestandardowymi polami.
Zrozumieć i zarządzać procesami biznesowymi, przepływami pracy i schematami przepływów pracy.
Wykonywać podstawowe i zaawansowane wyszukiwania i analizy.
Ten szkolenie prowadzone przez instruktora w Bielsko-Biała wprowadza do podejścia JIRA w zakresie planowania, śledzenia i wydawania oprogramowania, prowadząc uczestników przez proces tworzenia i zarządzania projektem w JIRA.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Zrozumieć koncepcje i funkcjonalność stojące za interfejsem użytkownika i przepływami pracy JIRA.
Dodawać, modyfikować, klonować, łączyć i priorytetyzować zadania.
"Szkolenie JIRA dla początkujących" to kurs, który wprowadza uczestników w kluczowe funkcjonalności narzędzia, ucząc jednocześnie konfiguracji i organizacji pracy w Jira. Program obejmuje omówienie architektury, istotnych pojęć, tworzenie zapytań JQL, zarządzanie filtrami, pracę z tablicami Kanban i Scrum, a także konfigurację projektów oraz tworzenie raportów. Uczestnicy zdobywają praktyczną wiedzę, ułatwiającą skuteczne korzystanie z Jira w codziennej pracy.
Więcej...
Ostatnia aktualizacja:
Opinie uczestników (4)
testowe wrzucenie bo błąd - do usunięcia
Wojciech Miecznikowski - THE KNIGHTS OF UNITY SP. Z O. O.
Szkolenie - JIRA dla początkujących | warsztaty
Marek był Wspaniały. I naprawdę... był naprawdę wspaniały. Jego poziom wiedzy, entuzjazm, organizacja... był naprawdę dobrze przygotowany i kontrolował materiał kursu. Lublę, że wykonywał demonstracje zamiast diagramów... było to znacznie bardziej interaktywne, i mogliśmy zadawać pytania związane z sytuacją, którą obserwowaliśmy.
Eliane Champagne - Bell Solutions techniques
Szkolenie - JIRA for Administrators
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
kontakt ze słuchaczem, wręcz trzymanie go w garści (w pozytywnym znaczeniu!)
Krzysztof Lebecki - Fidelity Information Services GMBH Sp. z o.o. Oddzial w Polsce
Szkolenie - JIRA for Beginners
Szkolenie objęło wszystkie tematy, które mnie interesowały.