Prowadzone przez instruktorów kursy szkoleniowe na żywo Brand Management online lub na miejscu demonstrują poprzez interaktywną dyskusję i praktyczne ćwiczenia podstawy i zaawansowane tematy Brand Management.
Szkolenie Brand Management jest dostępne jako "szkolenie online na żywo" lub "szkolenie stacjonarne na żywo". Szkolenie na żywo online (inaczej "zdalne szkolenie na żywo") odbywa się za pośrednictwem interaktywnego, zdalnego pulpitu. Szkolenie na miejscu może być prowadzone lokalnie w siedzibie klienta w dolnośląskie lub w korporacyjnych centrach szkoleniowych NobleProg w dolnośląskie.
NobleProg - lokalny dostawca szkoleń
Wrocław
NobleProg, Ludwika Rydygiera 2a/22, Wroclaw, Polska, 50-249
Lokal znajduje się w samym centrum miasta (vis-à-vis hotelu HP Park Plaza), zaledwie 10 minut spacerem od Rynku, tuż przy skrzyżowaniu ulic Drobnera i Rydygiera.
Wejście do budynku zlokalizowane jest od strony ulicy Śrutowej, tuż przy skrzyżowaniu z Bolesława Drobnera. Idąc od strony pl. Bema, mijamy po prawej stronie Rossmann i tuż za nim skręcamy w Śrutową - wejście będzie po prawej. Kierując się od pl. Dubois, mijamy po lewej aptekę Ziko oraz Carrefour Express i dochodzimy aż do skrzyżowania z ul. Śrutową - skręcamy w nią, wejście do budynku będzie po prawej stronie.
Sala szkoleniowa znajduje się na drugim piętrze.
Parking
W pobliżu sali szkoleniowej liczba miejsc parkingowych jest ograniczona, nie obowiązuje strefa płatnego parkowania (wzdłuż ulic Rydygiera, Śrutowej i Henryka Brodatego, Bolesława Drobnera). Ul. Ludwika Rydygiera jest jednokierunkowa, wjazd od ul. Bolesława Drobnera. Ul. Śrutowa także jest jednokierunkowa, wjazd od ul. Henryka Brodatego.
Dojazd komunikacją miejską
Wiele kursów dotyczy marki Management, ale tylko kilka z nich koncentruje się na brandingu Business to Business. Ten kurs koncentruje się na brandingu B2B, który zasadniczo różni się od zarządzania marką B2C.
Kurs ten jest przeznaczony dla wszystkich pracowników wymagających szerszego spojrzenia na ich część działalności; ich konkretne role w niej; oraz ich zaangażowanie w poprawę jej wkładu w organizację jako całość
Format kursu
Połączenie:
Dyskusje moderowane
Prezentacje slajdów
Ćwiczenia
Po zakończeniu warsztatów uczestnicy będą w stanie
Wyjaśnić, czym jest "marka" i jak można na nią wpływać.
zrozumienie procesu zmiany strategii i pozycji firmy w tym procesie
wyszczególnić istotne zasady leżące u podstaw wszelkich zmian w firmie
Uświadomienie sobie znaczenia relacji z klientami / interesariuszami w pomyślnym prowadzeniu każdej firmy.
Zdefiniowanie finansowych aspektów działalności firmy i jej części przez delegatów.
Określenie ważnych aspektów negocjacji w celu zapewnienia najlepszego możliwego wyniku dla ich części firmy
Więcej...
Ostatnia aktualizacja:
Opinie uczestników (1)
Myśl, że mogłem zadać dowolne pytanie i przechodzić od jednego tematu do drugiego oraz fakt, że szkolenie było na poziomie odpowiadającym moim potrzebom.