Plan Szkolenia

Wprowadzenie

Przegląd działania sieci danych IP

Przegląd technologii routingu IP i praktyczna konfiguracja routerów

Zarządzanie plikami i obrazami CISCO IOS

Zarządzanie licencjami, wyświetlanie i zmiana licencji

Skonfigurowanie i sprawdzenie DHCP (router IOS)

Zaimplementowanie podstawowej bezpieczności urządzeń sieciowych

Skonfigurowanie i sprawdzenie podstawowego VoIP na routerze i switchu

Zrozumienie technologii sieciowych i przełączników

Budowanie solidnego zrozumienia VoIP

Zrozumienie SIP

Zrozumienie systemów i usług VoIP

Zrozumienie ryzyk bezpieczeństwa i implementacja najlepszych praktyk bezpieczeństwa dla VoIP

Zrozumienie kodów, kompresji i głosu

Przegląd CISCO CallManager Express (CME)

Zrozumienie podstawowych koncepcji i kluczowych funkcji CME

Instalowanie plików firmware CME

Zaimplementowanie podstawowych zadań administracyjnych i rozwiązywanie problemów na CME

Korzystanie z protokołów Skinny Client Control Protocol (SCCP), H.323 Protocol, i SIP Protocol

Praca z parametrami sieciowymi Cisco CME - Voice VLAN

Skonfigurowanie usługi DHCP dla CME

Skonfigurowanie bramy VoIP do łączenia się z trąciem T1/E1/PRI

Skonfigurowanie bramy VoIP do łączenia się z portami FXO/FXS

Skonfigurowanie bramy VoIP z CUBE

Skonfigurowanie i ustawienie telefonów IP SCCP na CME

Skonfigurowanie i ustawienie telefonów IP SIP na CME

Skonfigurowanie i ustawienie softfonów na CME

Skonfigurowanie i ustawienie funkcji CME

Praca z modułami Cisco Packet Voice DSP (PVDM)

Praca z parowaniem głosowym VoIP i opis różnych cech transportowych połączenia

Praca z wzorcami tłumaczenia VoIP i implementacja ich najlepszych praktyk na CME

Zrozumienie i wykorzystanie przełączników Power over Ethernet (POE) dla VoIP

Podsumowanie i wnioski

Wymagania

  • Znajomość CISCO 1, 2, 3 i 4 w codziennym użytkowaniu
  • Podstawowa znajomość koncepcji sieciowych
  • Podstawowa znajomość VoIP
 35 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (2)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie