Szkolenia VoIP

Szkolenia VoIP

VoIP(Voice over Internet Protocol) to sprawdzona technologia, która umożliwia każdemu wykonywanie połączeń telefonicznych za pośrednictwem połączenia internetowego. Wraz z rozwojem łączy szerokopasmowych, VoIP stał się ostatecznym wyborem dla usług telefonicznych zarówno dla konsumentów, jak i dla firm. Lokalne, instruktażowe szkolenia na żywo VoIP (Voice over Internet Protocol) pokazują poprzez interaktywną dyskusję i praktyczne ćwiczenia z podstaw VoIP jak skonfigurować system VoIP.

Szkolenie z usługi VoIP jest dostępne jako "szkolenie na miejscu" lub "szkolenie na żywo". Szkolenie na żywo w siedzibie klienta może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Polsce lub w centrach szkoleniowych korporacji NobleProg w Polsce . Zdalne szkolenie na żywo odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu DaDesktop. NobleProg - Twój lokalny dostawca szkoleń.

Opinie uczestników

★★★★★
★★★★★

Plany szkoleń z technologii VoIP

Nazwa kursu
Czas trwania
Opis
Nazwa kursu
Czas trwania
Opis
21 godzin
Opis
The 3 day practical course covers the fundamentals of the various voice protocols used to carry voice (and video) over a packet switched network. This course is a mixture of theory and practice (utilising Wireshark where appropriate for explanation and troubleshooting) with practical VoIP configured using IP telephones, softphones and voice capable Cisco routers. This is primarily a 'generic' VoIP course – but uses Cisco equipment to provide an IP backbone and voice gateways. We can also provide Cisco specific voice training courses. The course also covers call setup between circuit switched and packet switched networks.

The course is approximately 40% practical.
21 godzin
Opis
3-dniowy kurs praktyczny obejmuje komunikaty i przepływy połączeń protokołu inicjacji sesji (SIP) i jego wykorzystanie w sieciach głosowych. Ten kurs jest mieszanką teorii i praktyki (z wykorzystaniem śledzenia analizatora protokołów, gdzie jest to właściwe dla wyjaśnienia i rozwiązywania problemów) z praktycznym VoIP skonfigurowanym za pomocą telefonów IP, softphonów, routerów Cisco obsługą głosu i SIP IP PBX, s (np. Trixbox).

Publiczność:

Planiści sieci, projektanci i inżynierowie wymagający zrozumienia SIP.

Kurs jest około 40% praktyczny.
21 godzin
Opis
Szkolenie składa się z dwóch uzupełniających się części – teoretycznej i praktycznej. Pierwsza, stanowi jednodniowe wprowadzenie omawiające podstawowe założenia, filozofię, podstawową funkcjonalność i zasady działania protokołu SIP oraz sposób ich wykorzystania do realizacji usług telekomunikacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem telefonii IP i VoIP. Druga dwudniowa część pozwala uczestnikom zapoznać się z praktycznymi problemami realizacji usług poprzez zestaw ćwiczeń laboratoryjnych dający szczegółowy wgląd w zagadnienia konfiguracji komponentów architektury telefonii SIP, analizę sygnalizacji na poziomie sekwencji wiadomości i ich budowy wewnętrznej oraz umożliwia zrozumienie typowych problemów i sposobów ich rozwiązywania z uwzględnieniem kwestii bezpieczeństwa i zabezpieczenia przed nadużyciami telekomunikacyjnymi. Prowadzący podzielą się wiedzą na temat uruchamiania, zarządzania i eksploatacji usług telefonii SIP z uwzględnieniem wirtualizacji i przetwarzania w chmurze. W części praktycznej wykorzystywane są zarówno fizyczne telefony SIP jak i aplikacje implementujące funkcjonalność klientów SIP oraz serwery aplikacyjne usług telefonii IP (Asterisk i Freeswitch). Dzięki temu, że trenerzy posiadają bogate doświadczenie techniczne i komercyjne w zakresie telefonii IP, oferujemy uczestnikom możliwość zgłaszania własnych problemów i pytań. Zostaną one uwzględnione w podsumowaniu jako uzupełniający element szkolenia wychodzący naprzeciw bieżącym potrzebom. Szkolenie jest przeznaczone dla osób posiadających podstawową wiedzę i doświadczenie w zakresie usług telekomunikacyjnych – w szczególności VoIP i sieci IP.
35 godzin
Opis
VoIP (Voice over Internet Protocol) is a technology that makes it possible for users to make voice calls over an Internet connection instead of through a regular phone line.

In this instructor-led, live training, participants will learn how to set up a VoIP system using Cisco CallManager Express.

By the end of this training, participants will be able to:

- Understand fundamental VoIP concepts
- Learn how to use VoIP equipment
- Configure CISCO routers for VoIP
- Implement VoIP and CallManager Express into their network
- Configure CME features for SIP, SCCP, and soft phones
- Work with advanced configuration settings and features of CME

Audience

- Managers
- System administrators
- Software and support system developers
- Technicians
- Network engineers

Format of the course

- Part lecture, part discussion, exercises and heavy hands-on practice

Nadchodzące szkolenia z technologii VoIP

Szkolenie VoIP, VoIP boot camp, Szkolenia Zdalne VoIP, szkolenie wieczorowe VoIP, szkolenie weekendowe VoIP, Kurs VoIP,Kursy VoIP, Trener VoIP, instruktor VoIP, kurs zdalny VoIP, edukacja zdalna VoIP, nauczanie wirtualne VoIP, lekcje UML, nauka przez internet VoIP, e-learning VoIP, kurs online VoIP, wykładowca VoIP

Kursy w promocyjnej cenie

Newsletter z promocjami

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj informacje o aktualnych zniżkach na kursy otwarte.
Szanujemy Twoją prywatność, dlatego Twój e-mail będzie wykorzystywany jedynie w celu wysyłki naszego newslettera, nie będzie udostępniony ani sprzedany osobom trzecim.
W dowolnej chwili możesz zmienić swoje preferencje co do otrzymywanego newslettera bądź całkowicie się z niego wypisać.

Zaufali nam

This site in other countries/regions