Szkolenia VoIP

Szkolenia VoIP

VoIP(Voice over Internet Protocol) to sprawdzona technologia, która umożliwia każdemu wykonywanie połączeń telefonicznych za pośrednictwem połączenia internetowego. Wraz z rozwojem łączy szerokopasmowych, VoIP stał się ostatecznym wyborem dla usług telefonicznych zarówno dla konsumentów, jak i dla firm. Lokalne, instruktażowe szkolenia na żywo VoIP (Voice over Internet Protocol) pokazują poprzez interaktywną dyskusję i praktyczne ćwiczenia z podstaw VoIP jak skonfigurować system VoIP.

Szkolenie z usługi VoIP jest dostępne jako "szkolenie na miejscu" lub "szkolenie na żywo". Szkolenie na żywo w siedzibie klienta może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Polsce lub w centrach szkoleniowych korporacji NobleProg w Polsce . Zdalne szkolenie na żywo odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu DaDesktop. NobleProg - Twój lokalny dostawca szkoleń.

Opinie uczestników

★★★★★
★★★★★

Plany szkoleń z technologii VoIP

Nazwa kursu
Czas trwania
Opis
Nazwa kursu
Czas trwania
Opis
21 godzin
Trzydniowy kurs praktyczny obejmuje podstawy różnych protokołów głosowych używanych do przenoszenia głosu (i wideo) przez sieć z komutacją pakietów. Ten kurs jest mieszanką teorii i praktyki (z wykorzystaniem Wireshark gdzie jest to odpowiednie do wyjaśniania i rozwiązywania problemów) z praktycznym VoIP skonfigurowanym za pomocą telefonów IP, softphonów i routerów Cisco obsługą głosu. Jest to przede wszystkim „ogólny” kurs VoIP - ale wykorzystuje sprzęt Cisco do zapewnienia szkieletu IP i bram głosowych. Możemy również zapewnić specjalistyczne kursy głosowe Cisco . Kurs obejmuje również konfigurację połączeń między sieciami z komutacją łączy a sieciami z komutacją pakietów. Kurs jest około 40% praktyczny.
21 godzin
3-dniowy kurs praktyczny obejmuje komunikaty i przepływy połączeń protokołu inicjacji sesji (SIP) i jego wykorzystanie w sieciach głosowych. Ten kurs jest mieszanką teorii i praktyki (z wykorzystaniem śledzenia analizatora protokołów, gdzie jest to właściwe dla wyjaśnienia i rozwiązywania problemów) z praktycznym VoIP skonfigurowanym za pomocą telefonów IP, softphonów, routerów Cisco obsługą głosu i SIP IP PBX, s (np. Trixbox). Publiczność: Planiści sieci, projektanci i inżynierowie wymagający zrozumienia SIP. Kurs jest około 40% praktyczny.
21 godzin
Szkolenie składa się z dwóch uzupełniających się części – teoretycznej i praktycznej. Pierwsza, stanowi jednodniowe wprowadzenie omawiające podstawowe założenia, filozofię, podstawową funkcjonalność i zasady działania protokołu SIP oraz sposób ich wykorzystania do realizacji usług telekomunikacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem telefonii IP i VoIP. Druga dwudniowa część pozwala uczestnikom zapoznać się z praktycznymi problemami realizacji usług poprzez zestaw ćwiczeń laboratoryjnych dający szczegółowy wgląd w zagadnienia konfiguracji komponentów architektury telefonii SIP, analizę sygnalizacji na poziomie sekwencji wiadomości i ich budowy wewnętrznej oraz umożliwia zrozumienie typowych problemów i sposobów ich rozwiązywania z uwzględnieniem kwestii bezpieczeństwa i zabezpieczenia przed nadużyciami telekomunikacyjnymi. Prowadzący podzielą się wiedzą na temat uruchamiania, zarządzania i eksploatacji usług telefonii SIP z uwzględnieniem wirtualizacji i przetwarzania w chmurze. W części praktycznej wykorzystywane są zarówno fizyczne telefony SIP jak i aplikacje implementujące funkcjonalność klientów SIP oraz serwery aplikacyjne usług telefonii IP (Asterisk i Freeswitch). Dzięki temu, że trenerzy posiadają bogate doświadczenie techniczne i komercyjne w zakresie telefonii IP, oferujemy uczestnikom możliwość zgłaszania własnych problemów i pytań. Zostaną one uwzględnione w podsumowaniu jako uzupełniający element szkolenia wychodzący naprzeciw bieżącym potrzebom. Szkolenie jest przeznaczone dla osób posiadających podstawową wiedzę i doświadczenie w zakresie usług telekomunikacyjnych – w szczególności VoIP i sieci IP.
35 godzin
VoIP (Voice over Internet Protocol) to technologia umożliwiająca użytkownikom wykonywanie połączeń głosowych za pośrednictwem połączenia internetowego zamiast za pośrednictwem zwykłej linii telefonicznej. W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo uczestnicy dowiedzą się, jak skonfigurować system VoIP za pomocą Cisco CallManager Express . Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
  • Zrozum podstawowe pojęcia VoIP
  • Dowiedz się, jak korzystać ze sprzętu VoIP
  • Skonfiguruj routery CISCO dla VoIP
  • Zaimplementuj VoIP i CallManager Express w swojej sieci
  • Skonfiguruj funkcje CME dla SIP, SCCP i miękkich telefonów
  • Pracuj z zaawansowanymi ustawieniami konfiguracji i funkcjami CME
Publiczność
  • Menedżerowie
  • Administratorzy systemu
  • Twórcy oprogramowania i systemów wsparcia
  • Technicy
  • Inżynierowie sieci
Format kursu
  • Wykład częściowy, dyskusja częściowa, ćwiczenia i ciężka praktyka praktyczna

Last Updated:

Nadchodzące szkolenia z technologii VoIP

Szkolenie VoIP, VoIP boot camp, Szkolenia Zdalne VoIP, szkolenie wieczorowe VoIP, szkolenie weekendowe VoIP, Kurs VoIP,Kursy VoIP, Trener VoIP, instruktor VoIP, kurs zdalny VoIP, edukacja zdalna VoIP, nauczanie wirtualne VoIP, lekcje UML, nauka przez internet VoIP, e-learning VoIP, kurs online VoIP, wykładowca VoIP

Kursy w promocyjnej cenie

Newsletter z promocjami

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj informacje o aktualnych zniżkach na kursy otwarte.
Szanujemy Twoją prywatność, dlatego Twój e-mail będzie wykorzystywany jedynie w celu wysyłki naszego newslettera, nie będzie udostępniony ani sprzedany osobom trzecim.
W dowolnej chwili możesz zmienić swoje preferencje co do otrzymywanego newslettera bądź całkowicie się z niego wypisać.

Zaufali nam

This site in other countries/regions