Plan Szkolenia

  • Jak dorosli uczą się - 4 etapy procesu uczenia się, trudności i sposoby ich zarządzania na każdym etapie
  • Etapy procesu dostarczania szkolenia (wrażenia, działania, integracja, osadzanie) wyzwania i ograniczenia
  • Cechy skutecznego trenera
  • Zarządzanie programem szkoleniowym
  • Trudności i sposoby ich przezwyciężania

Co nauczysz się:

  • Pozwoli Ci stworzyć skuteczny program szkoleniowy i zaprezentować go w sposób dostosowany do potrzeb grupy, do której się zwracasz;
  • Radzisz sobie z trudnymi sytuacjami, które mogą wystąpić podczas programu szkoleniowego;
  • Wykrywasz swoje mocne strony i wykorzystujesz je w procesie uczenia się dorosłych.

Rozwijane umiejętności:

  • Projektowanie programu szkoleniowego
  • Typy uczestników
  • Wykrywanie własnych cech
  • Dostosowanie mowy do potrzeb grupy.

Główne wyniki:

  • Zrozumiesz 4 etapy uczenia się dorosłych i jak wspierać uczących się na każdym etapie.
  • Zdobędziesz klarowność procesu dostarczania szkolenia (wrażenia, działania, integracja, osadzanie).
  • Nauczysz się cech skutecznego trenera i jak je rozwinąć.
  • Zarządzaj i strukturuj kompletnym programem szkoleniowym.
  • Sprawdzasz się z trudnymi uczestnikami i sytuacjami z pewnością siebie.
  • Wykrywasz i wykorzystujesz swoje mocne strony trenera, aby maksymalizować wpływ uczenia się.

Wymagania

Zalecane (ale nie obowiązkowe):

  • Nieco doświadczenia w nauczaniu, koaczeniu, mentorowaniu lub prezentowaniu w środowisku zawodowym.
  • Podstawowa znajomość kontekstu uczenia się lub szkoleniowego w miejscu pracy.
  • Zainteresowanie poprawą umiejętności komunikacji, prowadzenia i projektowania programów.

Właściwe dla:

  • Trenerów, prowadzących i instruktorów (nowych lub aspirujących).
  • Menedżerów lub liderów zespołów przeprowadzających szkolenia wewnętrzne.
  • Specjalistów HR i rozwoju (L&D) projektujących lub przeprowadzających programy szkoleniowe.
------

Kurs Trenera Trenera 1 dzień Ten kurs zapewnia uczestnikom niezbędną wiedzę i umiejętności niezbędne do projektowania, prowadzenia i zarządzania skutecznymi programami szkoleniowymi dla dorosłych uczących się. Badanie, jak dorośli się uczą, etapów prowadzenia szkolenia oraz strategii radzenia sobie z wyzwaniami pozwoli uczestnikom na stworzenie angażujących doświadczeń uczenia się, które spełniają zróżnicowane potrzeby ich grup. Za pomocą praktycznych technik, refleksji i przykładów z życia codziennego uczestnicy wzmocnią swoje zdolności do projektowania strukturowanych programów, dostosowywania stylów komunikacji i efektywnego zarządzania dynamiką grupy. - Jak dorośli się uczą - 4 etapy procesu uczenia się, trudności i sposoby zarządzania na każdym etapie Etapy procesu prowadzenia szkolenia (wrażenia, działania, integrowanie, wbudowywanie) wyzwania i ograniczenia Cechy udanego trenera Zarządzanie programem szkoleniowym Trudności i sposoby ich przezwyciężania Co będziesz umiał: Będzie pomagał Ci zbudować skuteczny program szkoleniowy i przeprowadzić go w sposób dostosowany do potrzeb grupy, do której się zwracasz; Radzisz sobie z trudnymi sytuacjami, które mogą wystąpić podczas programu szkoleniowego; Identyfikujesz własne mocne strony i wykorzystujesz je w uczeniu się dorosłych.  Rozwiniesz umiejętności: Projektowanie programu szkoleniowego Typy uczestników Identyfikacja własnych cech Dostosowanie mówienia do potrzeb grupy.  Główne rezultaty: Zrozumienie 4 etapów uczenia się dorosłych i wspieranie uczących się na każdym etapie. Zdobądź jasność procesu prowadzenia szkolenia (wrażenia, działania, integrowanie, wbudowywanie). Dowiedz się o cechach udanego trenera i jak je rozwinąć. Zarządzaj i strukturuj pełny program szkoleniowy. Radź sobie z trudnymi uczestnikami i sytuacjami z pewnością siebie. Identyfikuj i wykorzystaj swoje własne mocne strony trenera w celu maksymalizacji wpływu na uczenie się.

 7 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie