Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
Wprowadzenie do uczenia się dorosłych
- Zrozumienie, jak uczą się dorośli
- Style i preferencje uczenia się
- Zasady skutecznej edukacji dorosłych
Struktura skutecznej sesji szkoleniowej
- Planowanie i organizowanie treści szkoleniowych
- Wyznaczanie celów i definiowanie efektów uczenia się
- Strukturyzowanie sesji dla maksymalnego zaangażowania
[Umiejętności i transfer wiedzy
- Identyfikowanie i dostosowywanie się do różnych stylów komunikacji
- Poprawa jasności, tonu i mowy ciała
- Pokonywanie barier w skutecznym przekazywaniu wiedzy
Szkolenie dla wielopokoleniowej publiczności
- Zrozumienie pokoleniowych różnic w uczeniu się
- Dostosowywanie podejść szkoleniowych dla różnych odbiorców
- Tworzenie integracyjnych i angażujących doświadczeń edukacyjnych
Stosowanie metodologii uczenia się
- Przegląd różnych metodologii szkoleniowych
- Wybór odpowiedniej metodologii dla odbiorców
- Podejście blended learning i integracja technologii
Projektowanie angażujących warsztatów
- Definiowanie celów i kluczowych efektów uczenia się
- Opracowywanie treści i strategii nauczania
- Włączanie aktywności, lodołamaczy i dyskusji grupowych
Zarządzanie trudnymi odbiorcami
- Radzenie sobie z oporem i brakiem zaangażowania
- Techniki zarządzania trudnymi uczniami
- Utrzymywanie kontroli i wspieranie pozytywnego środowiska
Przygotowanie, praktyka i prezentacja
- Budowanie pewności siebie jako trener
- Sesje ćwiczeniowe z informacjami zwrotnymi od rówieśników
- Przeprowadzenie końcowej prezentacji szkoleniowej
Podsumowanie i kolejne kroki
Wymagania
- Doświadczenie w roli funkcjonalnej z wiedzą merytoryczną
- Podstawowe doświadczenie w zakresie prezentacji lub wystąpień publicznych
- Zainteresowanie rozwijaniem umiejętności szkoleniowych i instruktażowych
Uczestnicy
- Eksperci merytoryczni (MŚP) przechodzący do ról szkoleniowych
- Liderzy funkcjonalni odpowiedzialni za transfer wiedzy
- Wewnętrzni trenerzy i instruktorzy korporacyjni
14 godzin
Opinie uczestników (2)
Elastycznosc prowadzącego, rozwijanie tematów poruszanych przez uczestników szkolenia
Marta - LKQ Polska Sp. z o. o.
Szkolenie - Public Speaking 101
Merytoryczna wiedza Ewy oraz sposob jej prezentowania