Plan Szkolenia

Wprowadzenie do uczenia się dorosłych

  • Zrozumienie, jak uczą się dorośli
  • Style i preferencje uczenia się
  • Zasady skutecznej edukacji dorosłych

Struktura skutecznej sesji szkoleniowej

  • Planowanie i organizowanie treści szkoleniowych
  • Wyznaczanie celów i definiowanie efektów uczenia się
  • Strukturyzowanie sesji dla maksymalnego zaangażowania

[Umiejętności i transfer wiedzy

  • Identyfikowanie i dostosowywanie się do różnych stylów komunikacji
  • Poprawa jasności, tonu i mowy ciała
  • Pokonywanie barier w skutecznym przekazywaniu wiedzy

Szkolenie dla wielopokoleniowej publiczności

  • Zrozumienie pokoleniowych różnic w uczeniu się
  • Dostosowywanie podejść szkoleniowych dla różnych odbiorców
  • Tworzenie integracyjnych i angażujących doświadczeń edukacyjnych

Stosowanie metodologii uczenia się

  • Przegląd różnych metodologii szkoleniowych
  • Wybór odpowiedniej metodologii dla odbiorców
  • Podejście blended learning i integracja technologii

Projektowanie angażujących warsztatów

  • Definiowanie celów i kluczowych efektów uczenia się
  • Opracowywanie treści i strategii nauczania
  • Włączanie aktywności, lodołamaczy i dyskusji grupowych

Zarządzanie trudnymi odbiorcami

  • Radzenie sobie z oporem i brakiem zaangażowania
  • Techniki zarządzania trudnymi uczniami
  • Utrzymywanie kontroli i wspieranie pozytywnego środowiska

Przygotowanie, praktyka i prezentacja

  • Budowanie pewności siebie jako trener
  • Sesje ćwiczeniowe z informacjami zwrotnymi od rówieśników
  • Przeprowadzenie końcowej prezentacji szkoleniowej

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Doświadczenie w roli funkcjonalnej z wiedzą merytoryczną
  • Podstawowe doświadczenie w zakresie prezentacji lub wystąpień publicznych
  • Zainteresowanie rozwijaniem umiejętności szkoleniowych i instruktażowych

Uczestnicy

  • Eksperci merytoryczni (MŚP) przechodzący do ról szkoleniowych
  • Liderzy funkcjonalni odpowiedzialni za transfer wiedzy
  • Wewnętrzni trenerzy i instruktorzy korporacyjni
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (2)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie