Plan Szkolenia

Wprowadzenie do roli trenera

  • Zdefiniowanie roli i obowiązków trenera
  • Kluczowe cechy efektywnego trenera
  • Wyzywania i rozwiązania w przeprowadzaniu szkoleń

Zrozumienie uczenia dorosłych (andragogii)

  • Różnice między pedagogiką a andragogią
  • Motywowanie uczestników szkolenia dorosłych
  • Podstawowe zasady skutecznego uczenia dorosłych

Przenoszenie nauki i style nauki

  • Zrozumienie wizualnych, słuchowych i kinestetycznych uczestników szkolenia
  • Dostosowywanie szkoleń do różnych stylów nauki
  • Techniki poprawy retencji wiedzy

Werbalne i niwersalne techniki komunikacji

  • Efektywne wykorzystanie języka ciała i tonu głosu
  • Techiki aktywnego słuchania i zadawania pytań
  • Zarządzanie nerwowością i budowanie zaufania

Projektowanie skutecznych programów szkoleniowych

  • Opracowywanie celów nauki i strukturyzowanie treści
  • Wybieranie odpowiedniej metody nauczania
  • Incorporating icebreakers and engagement activities

Kreowanie i przeprowadzanie skutecznych prezentacji

  • Struktura wpływowych prezentacji
  • Najlepsze praktyki wykorzystania slajdów i wizualizacji
  • Angażowanie i interakcja z uczestnikami

Interaktywne strategie nauczania i zarządzanie salą szkoleniową

  • Prowadzenie dyskusji grupowych i aktywności
  • Hanling trudnych uczestników i utrzymanie angażowania
  • Zarządzanie czasem i tempem sesji szkoleniowej

Ewaluacja i zwroty

  • Ocena skuteczności szkolenia
  • Dawanie i otrzymywanie konstruktywnych zwrotów
  • Kontynuowanie poprawy w przeprowadzaniu szkoleń

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Doświadczenie w przeprowadzaniu prezentacji lub publicznego wystąpienia
  • Podstawowe zrozumienie projektowania instruktażu i zasad szkoleniowych

Audience

  • Korporacyjni trenerzy
  • Liderzy zespołów i menedżerowie odpowiedzialni za szkolenie personelu
  • Profesjonalisci HR i specjaliści ds. uczenia i rozwoju
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (2)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie