Plan Szkolenia

Wprowadzenie do roli trenera

  • Definiowanie roli i obowiązków trenera
  • Najważniejsze cechy skutecznego trenera
  • Wyzywania i rozwiązania w dostarczaniu szkoleń

Zrozumienie nauki dorosłych (andragogika)

  • Różnice między pedagogiką a andragogiką
  • Motywowanie uczących się dorosłych
  • Zasady skutecznej nauki dorosłych

Transfer nauki i style nauce

  • Zrozumienie wizualnych, audytywnych i kinestetycznych uczących się
  • Dostosowywanie szkoleń do różnych stylów nauki
  • Typy technik poprawiające utrzymywanie wiedzy

Techniki komunikacji werbalnej i niwerbalnej

  • Efektywne wykorzystanie języka ciała i tonu głosu
  • Techiny aktywnego słuchania i zadawania pytań
  • Zarządzanie nerwowością i budowanie pewności siebie

Projektowanie skutecznych programów szkoleniowych

  • Odpowiadanie na cele nauki i struktura treści
  • Wybieranie odpowiedniej metody nauczania
  • Wprowadzanie ćwiczeń rozłamaczowych lodu i aktywności zaangażowujące uczestników

Kreowanie i prezentowanie skutecznych wystąpień

  • Struktura wpływowych prezentacji
  • Najlepsze praktyki wykorzystania slajdów i wizualizacji
  • Zaangażowywanie i interakcja z uczestnikami

Interaktywne strategie nauczania i zarządzanie klasą

  • Facilitowanie dyskusji grupowych i aktywności
  • Obsługa trudnych uczestników i utrzymanie zaangażowania
  • Zarządzanie czasem i tempem sesji szkoleniowych

Ocena i opinia zwrotna

  • Ocena skuteczności szkoleń
  • Dawanie i otrzymywanie konstruktywnej opinii zwrotnej
  • Ciągły rozwój w dostarczaniu szkoleń

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Dosświadczenie w przeprowadzaniu prezentacji lub publicznym występowaniu
  • Podstawowe zrozumienie projektowania instruktażu i zasad szkoleniowych

Odbiorcy

  • Trenerzy korporacjni
  • Liderzy zespołów i menedżerowie odpowiedzialni za szkolenia pracowników
  • Specjaliści ds. zasobów ludzkich i rozwijania kadry
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (2)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie