Plan Szkolenia

Umiejętności szkoleniowe

  • Głównym punktem szkolenia jest stworzenie i zaprezentowanie fragmentu szkolenia, które uczestnicy potencjalnie wykorzystają w przyszłości.

Uwaga: długość prezentacji każdego z uczestników będzie zależała od długości całego szkolenia, jego dynamiki oraz liczby uczestników. Zalecana liczba uczestników to 8.

  • Uczestnicy otrzymają feedback swoich prezentacji.

Przygotowanie sesji szkoleniowej

  • Jakie pytania trener powinien zadać przed szkoleniem?
    • Dlaczego ja?
    • Logistyka - co, gdzie, kiedy, jak i jak długo?
    • Zrozumienie jak odpowiedzi na powyższe pytania wpływają na szkolenie
  • Strukturyzacja zawartości:
    • Znaj swój temat
    • Ustalanie kolejności przekazywanych informacji
    • Tworzenie i użycie dodatkowych materiałów wizualnych

Przygotowanie trenera

  • Trzy podstawowe narzedzia komunikacyjne trenera:
    • Werbalne - użycie konkretnych słów, unikanie slangu i żargonu
    • Wokalne - jak pracować z głosem, jak unikać niepotrzebnych tików nerwowych
    • Wizualne - to jak trener wygląda: strój, gestykulacja, reprezentatywność
  • Ćwiczenie szkolenia przed i otrzymywanie informacji zwrotnej.
  • Radzenie sobie z nerwami

Przygotowanie sali szkoleniowej

  • Ustawienia sali i na co one wpływają
  • Użycie sali do wzmocnienia przekazu
  • ...i sprzątanie po szkoleniu

Ewaluacja

  • Jak ważna jest ewaluacja
  • Jak uzyskiwać i wykorzystywać informację zwrotną od uczestników

Umiejętności trenerskie w praktyce

  • Prezentacja fragmentu szkolenia (po odpowiednim przygotowaniu)
  • Informacja zwrotna
 21 godzin

Liczba uczestników



Cena za uczestnika

Opinie uczestników (1)

Szkolenia Powiązane

Customer Care Strategy

21 godzin

Powiązane Kategorie