Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
Wprowadzenie do NotebookLM dla edukacji
- Przegląd NotebookLM i jego zastosowań w edukacji
- Jak sztuczna inteligencja usprawnia nauczanie i uczenie się
- Konfiguracja NotebookLM do użytku w klasie i na szkoleniach
Organizowanie i strukturyzowanie materiałów lekcyjnych
- Przesyłanie i kategoryzowanie treści edukacyjnych
- Korzystanie z NotebookLM do planowania programu nauczania
- Najlepsze praktyki w zakresie cyfrowej organizacji lekcji
Automatyzacja podsumowań treści i przewodników do nauki
- Generowanie opartych na sztucznej inteligencji streszczeń podręczników i artykułów
- Tworzenie ustrukturyzowanych przewodników do nauki dla uczniów
- Zwiększanie zrozumienia dzięki spostrzeżeniom opartym na sztucznej inteligencji
Opracowywanie planów lekcji wspomagane przez sztuczną inteligencję
- Używanie NotebookLM do opracowywania i udoskonalania planów lekcji
- Generowanie tematów dyskusji w klasie i pytań do quizów
- Włączanie przykładów opartych na sztucznej inteligencji i rzeczywistych aplikacji
Zwiększanie zaangażowania uczniów dzięki sztucznej inteligencji
- Tworzenie interaktywnych i spersonalizowanych doświadczeń edukacyjnych
- Wykorzystanie NotebookLM do projektów grupowych i wspólnego uczenia się
- Zachęcanie do samodzielnej nauki dzięki zasobom opartym na sztucznej inteligencji
Integracja NotebookLM z platformami edukacyjnymi
- Łączenie NotebookLM z Google Classroom i innymi systemami LMS
- Korzystanie z narzędzi AI w celu uzupełnienia istniejących strategii nauczania
- Optymalizacja przepływu pracy między NotebookLM a cyfrowymi platformami edukacyjnymi
Przyszłość sztucznej inteligencji w edukacji
- Trendy w technologii edukacyjnej opartej na sztucznej inteligencji
- Kwestie etyczne w nauczaniu wspomaganym sztuczną inteligencją
- Skalowanie wdrażania sztucznej inteligencji w opracowywaniu programów nauczania
Podsumowanie i kolejne kroki
Wymagania
- Podstawowa znajomość cyfrowych narzędzi nauczania
- Doświadczenie w planowaniu lekcji i opracowywaniu programów nauczania
- Znajomość zarządzania dokumentami online
Odbiorcy
- Nauczyciele chcący zintegrować sztuczną inteligencję z planowaniem lekcji
- Trenerzy poszukujący narzędzi opartych na sztucznej inteligencji do opracowywania treści
- Projektanci instruktażowi ulepszający automatyzację programu nauczania
7 godzin