Dziękujemy za wysłanie zapytania! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Dziękujemy za wysłanie rezerwacji! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Plan Szkolenia
Wprowadzenie do NotebookLM dla edukacji
- Przegląd NotebookLM i jego zastosowań w edukacji
- Jak sztuczna inteligencja usprawnia nauczanie i uczenie się
- Konfiguracja NotebookLM do użytku w klasie i na szkoleniach
Organizowanie i strukturyzowanie materiałów lekcyjnych
- Przesyłanie i kategoryzowanie treści edukacyjnych
- Korzystanie z NotebookLM do planowania programu nauczania
- Najlepsze praktyki w zakresie cyfrowej organizacji lekcji
Automatyzacja podsumowań treści i przewodników do nauki
- Generowanie opartych na sztucznej inteligencji streszczeń podręczników i artykułów
- Tworzenie ustrukturyzowanych przewodników do nauki dla uczniów
- Zwiększanie zrozumienia dzięki spostrzeżeniom opartym na sztucznej inteligencji
Opracowywanie planów lekcji wspomagane przez sztuczną inteligencję
- Używanie NotebookLM do opracowywania i udoskonalania planów lekcji
- Generowanie tematów dyskusji w klasie i pytań do quizów
- Włączanie przykładów opartych na sztucznej inteligencji i rzeczywistych aplikacji
Zwiększanie zaangażowania uczniów dzięki sztucznej inteligencji
- Tworzenie interaktywnych i spersonalizowanych doświadczeń edukacyjnych
- Wykorzystanie NotebookLM do projektów grupowych i wspólnego uczenia się
- Zachęcanie do samodzielnej nauki dzięki zasobom opartym na sztucznej inteligencji
Integracja NotebookLM z platformami edukacyjnymi
- Łączenie NotebookLM z Google Classroom i innymi systemami LMS
- Korzystanie z narzędzi AI w celu uzupełnienia istniejących strategii nauczania
- Optymalizacja przepływu pracy między NotebookLM a cyfrowymi platformami edukacyjnymi
Przyszłość sztucznej inteligencji w edukacji
- Trendy w technologii edukacyjnej opartej na sztucznej inteligencji
- Kwestie etyczne w nauczaniu wspomaganym sztuczną inteligencją
- Skalowanie wdrażania sztucznej inteligencji w opracowywaniu programów nauczania
Podsumowanie i kolejne kroki
Wymagania
- Podstawowa znajomość cyfrowych narzędzi nauczania
- Doświadczenie w planowaniu lekcji i opracowywaniu programów nauczania
- Znajomość zarządzania dokumentami online
Odbiorcy
- Nauczyciele chcący zintegrować sztuczną inteligencję z planowaniem lekcji
- Trenerzy poszukujący narzędzi opartych na sztucznej inteligencji do opracowywania treści
- Projektanci instruktażowi ulepszający automatyzację programu nauczania
7 godzin