Plan Szkolenia

Wprowadzenie do NotebookLM dla edukacji

  • Przegląd NotebookLM i jego zastosowań w edukacji
  • Jak sztuczna inteligencja usprawnia nauczanie i uczenie się
  • Konfiguracja NotebookLM do użytku w klasie i na szkoleniach

Organizowanie i strukturyzowanie materiałów lekcyjnych

  • Przesyłanie i kategoryzowanie treści edukacyjnych
  • Korzystanie z NotebookLM do planowania programu nauczania
  • Najlepsze praktyki w zakresie cyfrowej organizacji lekcji

Automatyzacja podsumowań treści i przewodników do nauki

  • Generowanie opartych na sztucznej inteligencji streszczeń podręczników i artykułów
  • Tworzenie ustrukturyzowanych przewodników do nauki dla uczniów
  • Zwiększanie zrozumienia dzięki spostrzeżeniom opartym na sztucznej inteligencji

Opracowywanie planów lekcji wspomagane przez sztuczną inteligencję

  • Używanie NotebookLM do opracowywania i udoskonalania planów lekcji
  • Generowanie tematów dyskusji w klasie i pytań do quizów
  • Włączanie przykładów opartych na sztucznej inteligencji i rzeczywistych aplikacji

Zwiększanie zaangażowania uczniów dzięki sztucznej inteligencji

  • Tworzenie interaktywnych i spersonalizowanych doświadczeń edukacyjnych
  • Wykorzystanie NotebookLM do projektów grupowych i wspólnego uczenia się
  • Zachęcanie do samodzielnej nauki dzięki zasobom opartym na sztucznej inteligencji

Integracja NotebookLM z platformami edukacyjnymi

  • Łączenie NotebookLM z Google Classroom i innymi systemami LMS
  • Korzystanie z narzędzi AI w celu uzupełnienia istniejących strategii nauczania
  • Optymalizacja przepływu pracy między NotebookLM a cyfrowymi platformami edukacyjnymi

Przyszłość sztucznej inteligencji w edukacji

  • Trendy w technologii edukacyjnej opartej na sztucznej inteligencji
  • Kwestie etyczne w nauczaniu wspomaganym sztuczną inteligencją
  • Skalowanie wdrażania sztucznej inteligencji w opracowywaniu programów nauczania

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Podstawowa znajomość cyfrowych narzędzi nauczania
  • Doświadczenie w planowaniu lekcji i opracowywaniu programów nauczania
  • Znajomość zarządzania dokumentami online

Odbiorcy

  • Nauczyciele chcący zintegrować sztuczną inteligencję z planowaniem lekcji
  • Trenerzy poszukujący narzędzi opartych na sztucznej inteligencji do opracowywania treści
  • Projektanci instruktażowi ulepszający automatyzację programu nauczania
 7 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie