Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
Wprowadzenie do NotebookLM dla Business
- Przegląd NotebookLM i jego możliwości
- Jak narzędzia oparte na sztucznej inteligencji zwiększają produktywność w miejscu pracy
- Konfigurowanie NotebookLM do użytku biznesowego
Efektywna organizacja dokumentów za pomocą NotebookLM
- Przesyłanie dokumentów związanych z działalnością i zarządzanie nimi
- Strukturyzowanie i oznaczanie informacji w celu łatwego dostępu
- Najlepsze praktyki w zakresie organizacji dokumentów w środowiskach korporacyjnych
Spostrzeżenia oparte na sztucznej inteligencji na potrzeby podejmowania decyzji
- Generowanie podsumowań opartych na sztucznej inteligencji z raportów i dokumentów
- Wydobywanie kluczowych informacji biznesowych z dużych zbiorów danych
- Używanie NotebookLM do wspierania strategicznego podejmowania decyzji
Automatyzacja notatek ze spotkań i elementów działań
- Używanie NotebookLM do przechwytywania i podsumowywania spotkań
- Automatyczne tworzenie elementów działań i list zadań
- Usprawnienie współpracy dzięki tworzeniu notatek wspomaganemu przez sztuczną inteligencję
Integracja NotebookLM z Business przepływami pracy
- Łączenie NotebookLM z Google Drive i narzędziami biznesowymi
- Automatyzacja przepływu pracy w celu zwiększenia wydajności i zarządzania czasem
- Dostosowywanie użycia NotebookLM do konkretnych potrzeb biznesowych
Bezpieczeństwo i zgodność z przepisami
- Zapewnienie bezpieczeństwa i prywatności danych w środowiskach biznesowych
- Rola NotebookLM w zapewnieniu zgodności i ładu korporacyjnego
- Zarządzanie dostępem i uprawnieniami do współpracy zespołowej
Przyszłe trendy i zaawansowane Use Case
- Nadchodzące funkcje i ulepszenia w NotebookLM
- Zaawansowane możliwości AI dla analityki biznesowej
- Skalowanie NotebookLM dla produktywności na poziomie przedsiębiorstwa
Podsumowanie i kolejne kroki
Wymagania
- Podstawowa biegłość w posługiwaniu się cyfrowymi narzędziami zwiększającymi produktywność
- Znajomość aplikacji do zarządzania dokumentami i sporządzania notatek
- Doświadczenie w środowisku biznesowym lub zawodowym
Odbiorcy
- Menedżerowie chcący zoptymalizować produktywność w miejscu pracy
- Profesjonaliści zarządzający spostrzeżeniami biznesowymi i przepływami pracy
- Zespoły korporacyjne poszukujące organizacji dokumentów opartej na sztucznej inteligencji
7 godzin