Plan Szkolenia

Wprowadzenie

  • Przegląd ekosystemu Microsoft 365
  • Accessowanie narzędzi za pomocą chmury i aplikacji desktopowych
  • Korzyści z zintegrowanych platform produktowości i współpracy

Opanowanie Microsoft Teams

  • Ogólne funkcjonalności i przegląd interfejsu
  • Tworzenie i organizowanie zespołów i kanałów w sposób efektywny
  • Używanie wzmianek, tagów i powiadomień w celu poprawy komunikacji
  • Integrowanie aplikacji i narzędzi w kanałach Teams
  • Planowanie i przeprowadzanie spotkań w Teams
  • Współpraca podczas spotkań z tablicą, udostępnianiem ekranu i ankietami

Organizowanie plików z OneDrive

  • Bezpieczne przechowywanie plików i kontrola dostępu
  • Udostępnianie dokumentów z ustawieniami uprawnień
  • Historia wersji i odzyskiwanie dokumentów
  • Organizowanie danych za pomocą folderów i konwencji nazw
  • Współpraca w czasie rzeczywistym nad udostępnianymi dokumentami

Poprawa wydajności z Outlook

  • Zarządzanie skrzynką odbiorczą: kategorie, reguły i filtry
  • Używanie szybkich odpowiedzi, szablonów i flag
  • Planowanie i zarządzanie spotkaniami z integracją kalendarza
  • Udostępnianie kalendarzy w Outlook i Teams

Podsumowanie i następne kroki

Wymagania

  • Podstawowa znajomość obsługi komputera i internetu
  • Znajomość ogólnych narzędzi biurowych i zarządzania plikami
  • Brak wcześniejszego doświadczenia z ms365 nie jest wymagane

Grupa docelowa

  • Specjaliści ds. administracji
  • Pracownicy korporacyjni używający ms365 do codziennej współpracy
  • Członkowie zespołów odpowiedzialni za komunikację i planowanie
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (2)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie