Plan Szkolenia

Moduł 1: Wprowadzenie do Windows 11

  • Przegląd systemu Windows 11.
  • Nowe funkcje w Windows 11.
  • Znaczące zmiany z Windows 10.
  • Zmiany w interfejsie użytkownika.
  • Zawiera przegląd architektury systemu, w tym podsystemów Linux i Android.
  • Rozwiązywanie problemów z instalacją i wdrażaniem.
  • Przegląd wymaganego sprzętu, identyfikowanie różnic w stosunku do systemu Windows 10.
  • Problemy z uaktualnieniem do systemu Windows 11.
  • Zalecenia dotyczące typowych procedur rozwiązywania problemów.
  • Wprowadzenie do narzędzi do rozwiązywania problemów.
  • Menadżer zadań.
  • Monitor zasobów.
  • Monitor wydajności.
  • Przegląd poprawionej aplikacji ustawień.

Moduł 2: Zdalne administrowanie systemem Windows 11

  • Przegląd narzędzi administracyjnych.
  • Korzystanie ze zdalnego pulpitu.
  • Korzystanie z szybkiej pomocy.
  • Korzystanie z Centrum administracyjnego systemu Windows.
  • Wprowadzenie do Windows PowerShell.
  • Komunikacja zdalna za pomocą programu Windows PowerShell.
  • Włączanie komunikacji zdalnej PowerShell.
  • Zaufane hosty.

Moduł 3: Rozwiązywanie problemów z uruchamianiem i przywracaniem systemu

  • Przegląd środowiska odzyskiwania systemu Windows 11.
  • Konfiguracja rejestru.
  • Rozwiązywanie problemów z ustawieniami uruchamiania.
  • Odzyskiwanie dysków chronionych funkcją BitLocker.
  • Rozwiązywanie problemów z usługą systemu operacyjnego.
  • Odzyskiwanie komputera.
  • Rozwiązywanie problemów z urządzeniami i sterownikami urządzeń.
  • Przegląd rozwiązywania problemów ze sprzętem.
  • Ustawienia zasad grupy, które mogą kontrolować/wstrzymywać instalację sprzętu.
  • Rozwiązywanie problemów z awariami sterowników urządzeń.

Moduł 4: Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z łącznością sieciową

  • Identyfikacja nieprawidłowo skonfigurowanej sieci i ustawień TCP/IP.
  • Omówienie adresowania podsieci IPv4 ułatwiające identyfikację nieprawidłowo skonfigurowanych urządzeń.
  • Określanie ustawień sieciowych.
  • Rozwiązywanie problemów z łącznością sieciową.
  • Rozwiązywanie problemów z rozwiązywaniem nazw.
  • Przegląd zdalnego dostępu.
  • Rozwiązywanie problemów z połączeniem VPN.

Moduł 5: Rozwiązywanie problemów z zasadami grupy

  • Przegląd zasad grupy.
  • Rozwiązywanie problemów z konfiguracją klienta i aplikacjami GPO.

Moduł 6: Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z ustawieniami bezpieczeństwa

  • Bezpieczny, zaufany i mierzony rozruch.
  • Ustawienia UEFI.
  • Wymagania TPM.
  • Wdrażanie zabezpieczeń sieciowych za pomocą Zapory Windows Defender i Zapory Windows Defender z zabezpieczeniami zaawansowanymi.
  • Wdrażanie funkcji Credential Guard, Exploit Guard i Application Guard.
  • Konfiguracja Windows Hello.
  • Rozwiązywanie problemów z logowaniem.

Moduł 7: Konfiguracja i rozwiązywanie problemów ze stanem użytkownika

  • Rozwiązywanie problemów z zastosowaniem ustawień użytkownika.
  • Konfiguracja i rozwiązywanie problemów UE-V.
  • Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z przekierowaniem folderu.

Moduł 8: Konfigurowanie i rozwiązywanie problemów z dostępem do zasobów

  • Rozwiązywanie problemów z uprawnieniami do plików.
  • Rozwiązywanie problemów z drukarkami.
  • Odzyskiwanie plików w systemie Windows 11.

Moduł 9: Rozwiązywanie problemów z aplikacjami

  • Rozwiązywanie problemów z aplikacjami komputerowymi.
  • Zarządzanie uniwersalnymi aplikacjami Windows.
  • Przegląd kontroli aplikacji.
  • Rozwiązywanie problemów z aplikacją AppLocker Policy.
  • Rozwiązywanie problemów ze zgodnością aplikacji.
  • Konfiguracja trybu kiosku.

Moduł 10: Utrzymanie Windows 11

  • Monitorowanie i rozwiązywanie problemów z wydajnością komputera.
  • Przegląd Windows Update.
  • Konfiguracja Windows Update dla firm.
  • Rozwiązywanie problemów z aktualizacjami systemu Windows.

Wymagania

To jest 4-dniowy kurs ILT, który został zaprojektowany, aby dostarczyć studentom wiedzy i umiejętności niezbędnych do obsługi i rozwiązywania problemów z komputerami i urządzeniami z systemem Windows 11 w środowisku domeny Windows Server Active Directory w lokalnej instalacji. Umiejętności te obejmują zrozumienie:

  • ważnych funkcji systemu Windows 11
    sposoby wykorzystania tych funkcji w Active Directory
    sposoby rozwiązywania problemów z tymi funkcjami

Profil uczestników:

Główną grupą docelową tego kursu są technicy wsparcia dla komputerów stacjonarnych (DSTs). Ci technicy zapewniają wsparcie na poziomie drugiego stopnia dla użytkowników korzystających z komputerów dołączonych do domeny i działających w systemie operacyjnym Windows 11, zazwyczaj w średnich i dużych przedsiębiorstwach.

 28 godzin

Liczba uczestników



Cena za uczestnika

Opinie uczestników (3)

Szkolenia Powiązane

Planning and Administering SharePoint 2016 (authorized training course MS 20339)

35 godzin

Advanced Technologies of SharePoint 2016 (20339-2AC)

35 godzin

Windows 10 (MD-100T00)

35 godzin

Cloud & Datacenter Monitoring with System Center Operations Manager (10964-C)

35 godzin

Supporting and Troubleshooting Windows 10 (10982EC)

35 godzin

Virtualizing Enterprise Desktops and Apps (20694BC)

35 godzin

Powiązane Kategorie