Plan Szkolenia

Moduł 1: Wprowadzenie do Windows 11

  • Przegląd systemu Windows 11.
  • Nowe funkcje w Windows 11.
  • Znaczące zmiany z Windows 10.
  • Zmiany w interfejsie użytkownika.
  • Zawiera przegląd architektury systemu, w tym podsystemów Linux i Android.
  • Rozwiązywanie problemów z instalacją i wdrażaniem.
  • Przegląd wymaganego sprzętu, identyfikowanie różnic w stosunku do systemu Windows 10.
  • Problemy z uaktualnieniem do systemu Windows 11.
  • Zalecenia dotyczące typowych procedur rozwiązywania problemów.
  • Wprowadzenie do narzędzi do rozwiązywania problemów.
  • Menadżer zadań.
  • Monitor zasobów.
  • Monitor wydajności.
  • Przegląd poprawionej aplikacji ustawień.

Moduł 2: Zdalne administrowanie systemem Windows 11

  • Przegląd narzędzi administracyjnych.
  • Korzystanie ze zdalnego pulpitu.
  • Korzystanie z szybkiej pomocy.
  • Korzystanie z Centrum administracyjnego systemu Windows.
  • Wprowadzenie do Windows PowerShell.
  • Komunikacja zdalna za pomocą programu Windows PowerShell.
  • Włączanie komunikacji zdalnej PowerShell.
  • Zaufane hosty.

Moduł 3: Rozwiązywanie problemów z uruchamianiem i przywracaniem systemu

  • Przegląd środowiska odzyskiwania systemu Windows 11.
  • Konfiguracja rejestru.
  • Rozwiązywanie problemów z ustawieniami uruchamiania.
  • Odzyskiwanie dysków chronionych funkcją BitLocker.
  • Rozwiązywanie problemów z usługą systemu operacyjnego.
  • Odzyskiwanie komputera.
  • Rozwiązywanie problemów z urządzeniami i sterownikami urządzeń.
  • Przegląd rozwiązywania problemów ze sprzętem.
  • Ustawienia zasad grupy, które mogą kontrolować/wstrzymywać instalację sprzętu.
  • Rozwiązywanie problemów z awariami sterowników urządzeń.

Moduł 4: Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z łącznością sieciową

  • Identyfikacja nieprawidłowo skonfigurowanej sieci i ustawień TCP/IP.
  • Omówienie adresowania podsieci IPv4 ułatwiające identyfikację nieprawidłowo skonfigurowanych urządzeń.
  • Określanie ustawień sieciowych.
  • Rozwiązywanie problemów z łącznością sieciową.
  • Rozwiązywanie problemów z rozwiązywaniem nazw.
  • Przegląd zdalnego dostępu.
  • Rozwiązywanie problemów z połączeniem VPN.

Moduł 5: Rozwiązywanie problemów z zasadami grupy

  • Przegląd zasad grupy.
  • Rozwiązywanie problemów z konfiguracją klienta i aplikacjami GPO.

Moduł 6: Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z ustawieniami bezpieczeństwa

  • Bezpieczny, zaufany i mierzony rozruch.
  • Ustawienia UEFI.
  • Wymagania TPM.
  • Wdrażanie zabezpieczeń sieciowych za pomocą Zapory Windows Defender i Zapory Windows Defender z zabezpieczeniami zaawansowanymi.
  • Wdrażanie funkcji Credential Guard, Exploit Guard i Application Guard.
  • Konfiguracja Windows Hello.
  • Rozwiązywanie problemów z logowaniem.

Moduł 7: Konfiguracja i rozwiązywanie problemów ze stanem użytkownika

  • Rozwiązywanie problemów z zastosowaniem ustawień użytkownika.
  • Konfiguracja i rozwiązywanie problemów UE-V.
  • Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z przekierowaniem folderu.

Moduł 8: Konfigurowanie i rozwiązywanie problemów z dostępem do zasobów

  • Rozwiązywanie problemów z uprawnieniami do plików.
  • Rozwiązywanie problemów z drukarkami.
  • Odzyskiwanie plików w systemie Windows 11.

Moduł 9: Rozwiązywanie problemów z aplikacjami

  • Rozwiązywanie problemów z aplikacjami komputerowymi.
  • Zarządzanie uniwersalnymi aplikacjami Windows.
  • Przegląd kontroli aplikacji.
  • Rozwiązywanie problemów z aplikacją AppLocker Policy.
  • Rozwiązywanie problemów ze zgodnością aplikacji.
  • Konfiguracja trybu kiosku.

Moduł 10: Utrzymanie Windows 11

  • Monitorowanie i rozwiązywanie problemów z wydajnością komputera.
  • Przegląd Windows Update.
  • Konfiguracja Windows Update dla firm.
  • Rozwiązywanie problemów z aktualizacjami systemu Windows.

Wymagania

To jest 4-dniowy kurs ILT, który został zaprojektowany, aby dostarczyć studentom wiedzy i umiejętności niezbędnych do obsługi i rozwiązywania problemów z komputerami i urządzeniami z systemem Windows 11 w środowisku domeny Windows Server Active Directory w lokalnej instalacji. Umiejętności te obejmują zrozumienie:

  • ważnych funkcji systemu Windows 11
    sposoby wykorzystania tych funkcji w Active Directory
    sposoby rozwiązywania problemów z tymi funkcjami

Profil uczestników:

Główną grupą docelową tego kursu są technicy wsparcia dla komputerów stacjonarnych (DSTs). Ci technicy zapewniają wsparcie na poziomie drugiego stopnia dla użytkowników korzystających z komputerów dołączonych do domeny i działających w systemie operacyjnym Windows 11, zazwyczaj w średnich i dużych przedsiębiorstwach.

 28 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (2)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie