Plan Szkolenia
Moduł 1: Wprowadzenie do Windows 11
- Przegląd systemu Windows 11.
- Nowe funkcje w Windows 11.
- Znaczące zmiany z Windows 10.
- Zmiany w interfejsie użytkownika.
- Zawiera przegląd architektury systemu, w tym podsystemów Linux i Android.
- Rozwiązywanie problemów z instalacją i wdrażaniem.
- Przegląd wymaganego sprzętu, identyfikowanie różnic w stosunku do systemu Windows 10.
- Problemy z uaktualnieniem do systemu Windows 11.
- Zalecenia dotyczące typowych procedur rozwiązywania problemów.
- Wprowadzenie do narzędzi do rozwiązywania problemów.
- Menadżer zadań.
- Monitor zasobów.
- Monitor wydajności.
- Przegląd poprawionej aplikacji ustawień.
Moduł 2: Zdalne administrowanie systemem Windows 11
- Przegląd narzędzi administracyjnych.
- Korzystanie ze zdalnego pulpitu.
- Korzystanie z szybkiej pomocy.
- Korzystanie z Centrum administracyjnego systemu Windows.
- Wprowadzenie do Windows PowerShell.
- Komunikacja zdalna za pomocą programu Windows PowerShell.
- Włączanie komunikacji zdalnej PowerShell.
- Zaufane hosty.
Moduł 3: Rozwiązywanie problemów z uruchamianiem i przywracaniem systemu
- Przegląd środowiska odzyskiwania systemu Windows 11.
- Konfiguracja rejestru.
- Rozwiązywanie problemów z ustawieniami uruchamiania.
- Odzyskiwanie dysków chronionych funkcją BitLocker.
- Rozwiązywanie problemów z usługą systemu operacyjnego.
- Odzyskiwanie komputera.
- Rozwiązywanie problemów z urządzeniami i sterownikami urządzeń.
- Przegląd rozwiązywania problemów ze sprzętem.
- Ustawienia zasad grupy, które mogą kontrolować/wstrzymywać instalację sprzętu.
- Rozwiązywanie problemów z awariami sterowników urządzeń.
Moduł 4: Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z łącznością sieciową
- Identyfikacja nieprawidłowo skonfigurowanej sieci i ustawień TCP/IP.
- Omówienie adresowania podsieci IPv4 ułatwiające identyfikację nieprawidłowo skonfigurowanych urządzeń.
- Określanie ustawień sieciowych.
- Rozwiązywanie problemów z łącznością sieciową.
- Rozwiązywanie problemów z rozwiązywaniem nazw.
- Przegląd zdalnego dostępu.
- Rozwiązywanie problemów z połączeniem VPN.
Moduł 5: Rozwiązywanie problemów z zasadami grupy
- Przegląd zasad grupy.
- Rozwiązywanie problemów z konfiguracją klienta i aplikacjami GPO.
Moduł 6: Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z ustawieniami bezpieczeństwa
- Bezpieczny, zaufany i mierzony rozruch.
- Ustawienia UEFI.
- Wymagania TPM.
- Wdrażanie zabezpieczeń sieciowych za pomocą Zapory Windows Defender i Zapory Windows Defender z zabezpieczeniami zaawansowanymi.
- Wdrażanie funkcji Credential Guard, Exploit Guard i Application Guard.
- Konfiguracja Windows Hello.
- Rozwiązywanie problemów z logowaniem.
Moduł 7: Konfiguracja i rozwiązywanie problemów ze stanem użytkownika
- Rozwiązywanie problemów z zastosowaniem ustawień użytkownika.
- Konfiguracja i rozwiązywanie problemów UE-V.
- Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z przekierowaniem folderu.
Moduł 8: Konfigurowanie i rozwiązywanie problemów z dostępem do zasobów
- Rozwiązywanie problemów z uprawnieniami do plików.
- Rozwiązywanie problemów z drukarkami.
- Odzyskiwanie plików w systemie Windows 11.
Moduł 9: Rozwiązywanie problemów z aplikacjami
- Rozwiązywanie problemów z aplikacjami komputerowymi.
- Zarządzanie uniwersalnymi aplikacjami Windows.
- Przegląd kontroli aplikacji.
- Rozwiązywanie problemów z aplikacją AppLocker Policy.
- Rozwiązywanie problemów ze zgodnością aplikacji.
- Konfiguracja trybu kiosku.
Moduł 10: Utrzymanie Windows 11
- Monitorowanie i rozwiązywanie problemów z wydajnością komputera.
- Przegląd Windows Update.
- Konfiguracja Windows Update dla firm.
- Rozwiązywanie problemów z aktualizacjami systemu Windows.
Wymagania
To jest 4-dniowy kurs ILT, który został zaprojektowany, aby dostarczyć studentom wiedzy i umiejętności niezbędnych do obsługi i rozwiązywania problemów z komputerami i urządzeniami z systemem Windows 11 w środowisku domeny Windows Server Active Directory w lokalnej instalacji. Umiejętności te obejmują zrozumienie:
- ważnych funkcji systemu Windows 11
sposoby wykorzystania tych funkcji w Active Directory
sposoby rozwiązywania problemów z tymi funkcjami
Profil uczestników:
Główną grupą docelową tego kursu są technicy wsparcia dla komputerów stacjonarnych (DSTs). Ci technicy zapewniają wsparcie na poziomie drugiego stopnia dla użytkowników korzystających z komputerów dołączonych do domeny i działających w systemie operacyjnym Windows 11, zazwyczaj w średnich i dużych przedsiębiorstwach.
Opinie uczestników (2)
Styl nauczania był bardzo dobry.
Juma Shekuwe - TANZANIA REVENUE AUTHORITY
Szkolenie - Windows Server 2019 Administration (authorized training course WS 011T00)
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Środowisko jest bardzo, bardzo dobre
Patrick Mutuma - Dimension Data
Szkolenie - Networking with Windows Server 2016 (authorized training course MS 20741)
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję