Plan Szkolenia

Zaawansowane tabele

  • Tabele kolejek i stosów
  • Tabele opisujące wykresy
  • Macierze jako tablice
  • Połączone listy jako tabele
  • Bufory ciągów

Metatabele na przykładach

  • Serwery proxy
  • Tylko czytać
  • Zapamiętywanie
  • Programowanie dynamiczne z zapamiętywaniem
  • Przykład Fibonacciego

Środowiska

  • Związek pomiędzy zmiennymi globalnymi a środowiskami
  • Dowolne zmienne
  • Tabela _ENV i tabela _G

Więcej o modułach

  • Różne podejścia do tworzenia modułów
  • Moduły zmieniające zachowanie
  • Inicjalizacja modułu i argumenty
  • Wykorzystanie środowisk do implementacji bezpiecznych modułów

Zaawansowane iteratory i współprogramy

  • Producent, konsument, filtr
  • Zawijanie współprogramów w celu uzyskania iteratorów
  • Iterator bezstanowy dla list połączonych

Wkład w ekosystem

  • Przesyłanie pakietów do MoonRocks

Paradygmat funkcjonalny w Lua

  • Funkcja mapy
  • Funkcja zmniejszania/składania

Zorientowany obiektowo Programming

  • Różne podejścia do OOP
  • Różne podejścia do dziedziczenia
  • Przykłady

Opis przejścia Lua bibliotek standardowych

Wymagania

Podstawowa znajomość języka programowania Lua

 14 godzin

Liczba uczestników


Cena za uczestnika (netto)

Nadchodzące szkolenia