Plan Szkolenia

Wprowadzenie

  • JavaFX vs Swing, SWT, AWT

Instalacja i konfiguracja JavaFX oraz środowiska programistycznego

Przegląd funkcji i architektury JavaFX

Użycie komponentów UI w JavaFX

  • Sterowniki UI, wykresy, zawartość HTML, układy, CSS, FXML itp.

Ćwiczenie: Tworzenie prostej aplikacji

Reagowanie na wejście użytkownika

  • Programowanie UI zdarzeniowe
  • Obsługa zdarzeń

Dodawanie efektów, animacji i multimediów

  • Praca z 3D grafiką JavaFX, API operacji na obrazach, Canvas
  • Tworzenie efektów wizualnych
  • Dodawanie transformacji 2D & 3D, przejść & animacji
  • Integracja multimediów

Ćwiczenie: Ożywianie aplikacji

Przegląd logiki aplikacji

  • Praca z grafem sceny
  • Użycie właściwości, wiązania i kolekcji

Poprawa użyteczności aplikacji

  • Oglądanie aplikacji z perspektywy użytkownika
  • Robienie aplikacji lokalizowalną

Ćwiczenie: Rozszerzanie aplikacji

Wdrażanie aplikacji

  • Wdrażanie jako aplikacji stacjonarnej
  • Wdrażanie jako aplikacji sieciowej

Praca z starszymi aplikacjami Java

  • Zrozumienie współbieżności i wątków
  • Integracja JavaFX z Swing i SWT

Rozwiązywanie problemów

Podsumowanie i wnioski

Wymagania

  • Doświadczenie w programowaniu Java
  • Pożądane jest pewne doświadczenie z Swing, AWT lub SWT
 21 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie