Plan Szkolenia

Wprowadzenie do Generative AI w grach

  • Odkrywanie potencjału generatywnej sztucznej inteligencji w grach
  • Ewolucja sztucznej inteligencji w tworzeniu gier
  • Kluczowe narzędzia i technologie dla sztucznej inteligencji w grach

Generowanie zawartości proceduralnej

  • Podstawy generowania proceduralnego w projektowaniu gier
  • Techniki tworzenia zróżnicowanych i złożonych środowisk w grach
  • Warsztaty: Tworzenie proceduralnie generowanego krajobrazu

Rozwój postaci oparty na sztucznej inteligencji

  • Zasady projektowania postaci opartych na sztucznej inteligencji
  • Techniki tworzenia dynamicznych i responsywnych postaci niezależnych
  • Ćwiczenia praktyczne: Programming Postać w grze sterowana przez SI

Interaktywne i adaptacyjne opowiadanie historii

  • Rola sztucznej inteligencji w rozwoju narracji
  • Tworzenie rozgałęzionych fabuł i dynamicznych punktów fabularnych
  • Sesja: Pisanie fabuły gry generowanej przez SI

Etyka i sztuczna inteligencja w grach

  • Zrozumienie stronniczości i sprawiedliwości w aplikacjach SI
  • Kwestie etyczne w projektowaniu gier opartych na sztucznej inteligencji
  • Dyskusja: Przyszłość etycznej sztucznej inteligencji w grach

Projekt Capstone: Tworzenie gry wzbogaconej o sztuczną inteligencję

  • Cele i parametry projektu
  • Integracja elementów SI z mechaniką gry
  • Testowanie i udoskonalanie zachowań sztucznej inteligencji

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Zrozumienie zasad tworzenia i projektowania gier
  • Doświadczenie z językiem programowania, najlepiej Python lub C#
  • Znajomość koncepcji sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego

Uczestnicy

  • Twórcy gier
  • Projektanci
  • Entuzjaści AI zainteresowani skrzyżowaniem AI i gier
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie