Plan Szkolenia

Wprowadzenie do generatywnego AI w grach

  • Badając potencjał generatywnego AI w grach
  • Ewolucja AI w rozwoju gier
  • Kluczowe narzędzia i technologie dla AI w grze

Generacja zawartości proceduralnej

  • Podstawy generacji proceduralnej w projektowaniu gier
  • Techniki tworzenia zróżnicowanych i złożonych środowisk gier
  • Warsztat: Tworzenie krajobrazu generowanego proceduralnie

Rozwój postaci napędzanych AI

  • Zasady projektowania postaci AI
  • Techniki tworzenia dynamicznych i reaktywnych NPC
  • Praktyczne: Programowanie postaci gry napędzanej AI

Interaktywne i adaptacyjne opowiadanie

  • Rola AI w rozwoju fabuły
  • Tworzenie rozgałęzionych fabuł i dynamicznych punktów akcji
  • Sesja: Pisanie fabuły generowanej przez AI dla gry

Etyka i AI w grze

  • Rozumienie uprzedzeń i sprawiedliwości w aplikacjach AI
  • Etyczne rozważania w projektowaniu gier napędzanych AI
  • Dyskusja: Przyszłość etycznego AI w grze

Projekt końcowy: Tworzenie gry wzmocnionej AI

  • Cele projektu i parametry projektowe
  • Integrowanie elementów AI w mechanikę gry
  • Testowanie i doskonalenie zachowań AI

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Zrozumienie zasad tworzenia i projektowania gier
  • Doświadczenie w programowaniu, najlepiej w języku Python lub C#
  • Znajomość pojęć związanych z sztuczną inteligencją i uczeniem maszynowym

Grupa docelowa

  • Twórcy gier
  • Projektanci
  • Entuzjasti sztucznej inteligencji zainteresowani przekrojem AI i gier
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie