Plan Szkolenia

Podstawowe pojęcia

  1. Architektura Kubernetes
  2. Komponenty klastra

Tworzenie aplikacji

  1. Tworzenie kontenerów
  2. Konfigurowanie lokalnego repozytorium Docker

Projektowanie podów

  1. Konfiguracja podstawowa
  2. Aktywność i sondy gotowości
  3. Ograniczenia procesora i pamięci
  4. Limity zasobów dla przestrzeni nazw

Bezpieczeństwo

  1. Kontekst zabezpieczeń
  2. Konta usług
  3. Sekrety
  4. Zasady sieciowe Kubernetes
  5. Linux możliwości

Konfiguracja wdrożenia

  1. Kontrolery: wdrożenia, zestawy demonów i zestawy stanowe
  2. Zadania i zadania cron
  3. Mapy konfiguracji
  4. Aktualizacja krocząca, wdrożenie niebiesko-zielone, wdrożenie kanaryjskie
  5. Używanie Helm do zarządzania wdrożeniami
  6. Zasoby API Kubernetes

Strąki z wieloma kontenerami

  1. Kontenery sidecar, ambassador i adapter
  2. Kontenery początkowe

Usługi i Networking

  1. Usługi i ich różne typy
  2. Równoważenie obciążenia
  3. Kontroler wejściowy

Trwałość stanu

  1. Trwałość stanu aplikacji w Kubernetes
  2. Pamięć efemeryczna
  3. Trwałe woluminy i oświadczenia
  4. Klasy pamięci masowej

Wymagania

  • Zrozumienie koncepcji i architektury aplikacji natywnych w chmurze.
  • Doświadczenie w programowaniu w Python, Node.js, Go lub Java.
  • Zgodność z OCI Container Runtime, takim jak Docker lub rkt.

Publiczność

  • Deweloperzy
  • Kubernetes Użytkownicy
 21 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (7)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie