Plan Szkolenia

Wprowadzenie do AI w AR/VR dla gier

  • Rola AI w nowoczesnych grach
  • Technologie AR/VR napędzane AI w rozrywce
  • Trendy w grach z wbudowanym AI

Postacie NPC i interaktywność w grze napędzana AI

  • Budowanie inteligentnych postaci NPC za pomocą AI
  • Decyzyjny proces napędzany AI dla zachowania postaci NPC
  • Poprawa interakcji gracz-NPC za pomocą uczenia maszynowego

AI w czasie rzeczywistym w grach AR/VR

  • Użycie AI do przetwarzania w czasie rzeczywistym i zmniejszania opóźnień
  • Poprawa doświadczeń użytkownika za pomocą interakcji napędzanych AI
  • Techniki opowiadania historii w grach za pomocą AI

AI dla zanurzania w opowiadaniu i tworzenia treści

  • Tworzenie opowieści i fabuł generowanych przez AI
  • Tworzenie treści wspomagane AI w mediach AR/VR
  • Personalizowanie środowisk AR/VR za pomocą AI

AR w grach napędzana AI

  • Budowanie doświadczeń w grach AR napędzanych AI
  • Integrowanie wizji komputerowej z AR dla zanurzenia w rozgrywce

AI w rzeczywistości wirtualnej dla poprawionej interakcji użytkownika

  • Wdrożenie symulacji napędzanych AI w środowiskach VR
  • Użycie AI do adaptacji i personalizacji świata wirtualnego

Ćwiczenia praktyczne: Budowanie projektów AR/VR wzbogaconych o AI

  • Tworzenie aplikacji do gier AR/VR wzbogaconych o AI
  • Wdrożenie modeli AI w czasie rzeczywistym w silnikach gier

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Podstawowe doświadczenie w tworzeniu gier lub produkcji mediów
  • Zapoznanie z narzędziami i frameworkami AR/VR

Adresaci

  • Twórcy gier
  • Specjaliści ds. mediów
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie