Plan Szkolenia

Wprowadzenie do zaawansowanej sztucznej inteligencji w systemach AR/VR

  • Rola sztucznej inteligencji w doświadczeniach AR/VR następnej generacji
  • Techniki sztucznej inteligencji do optymalizacji wydajności AR/VR
  • Systemy sztucznej inteligencji w czasie rzeczywistym w immersyjnych środowiskach

Zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji dla AR/VR

  • Uczenie głębokie do rozpoznawania i interakcji z obiektami AR/VR
  • Uczenie wzmocnione do podejmowania decyzji w czasie rzeczywistym
  • Modele generacyjne do tworzenia dynamicznej zawartości

Optymalizacja wydajności AR/VR za pomocą sztucznej inteligencji

  • Rozwiązania napędzane sztuczną inteligencją do zmniejszania opóźnień
  • Poprawa grafik i renderowania za pomocą optymalizacji sztucznej inteligencji
  • Przetwarzanie danych w czasie rzeczywistym za pomocą sztucznej inteligencji dla płynnych doświadczeń

Personalizacja napędzana sztuczną inteligencją w systemach AR/VR

  • Używanie uczenia maszynowego do dostosowania doświadczeń użytkowników
  • Adaptacja środowisk AR/VR na podstawie zachowania użytkowników
  • Budowanie inteligentnych awatarów i wirtualnych istot

Sztuczna inteligencja dla dynamicznych i interaktywnych światów AR/VR

  • Tworzenie interaktywnych obiektów z zachowaniem opartym na sztucznej inteligencji
  • Generowanie adaptacyjnych wirtualnych światów
  • Poprawa realistyczności i immersji za pomocą sztucznej inteligencji

Ćwiczenia praktyczne: Tworzenie projektów AR/VR wzbogaconych o sztuczną inteligencję

  • Wdrażanie algorytmów sztucznej inteligencji w aplikacjach AR/VR
  • Optymalizacja wydajności za pomocą technik sztucznej inteligencji w silnikach gier

Przyszłe trendy w dziedzinie sztucznej inteligencji dla AR/VR

  • Wywodzące się technologie sztucznej inteligencji w immersyjnych środowiskach
  • Wyzwania i możliwości dla rozwoju AR/VR napędzanego sztuczną inteligencją
  • Przyszłość sztucznej inteligencji i jej wpływ na innowacje w dziedzinie AR/VR

Podsumowanie i następne kroki

Wymagania

  • Doświadczenie w tworzeniu AR/VR
  • Solidne zrozumienie AI i uczenia maszynowego

Grupa docelowa

  • Inżynierowie AR/VR
  • Deweloperzy AI
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie