Plan Szkolenia

Wprowadzenie do AI i AR/VR w edukacji

  • AI-wspomagane AR/VR w klasie: przegląd
  • Obecne trendy i zastosowania w rzeczywistości
  • Rola AI w uczeniu indywidualnym

AR/VR dla interaktywnego uczenia się

  • Tworzenie immersywnych środowisk uczenia się z użyciem AR/VR
  • Projektowanie interaktywnych lekcji z pomocą AI
  • Najlepsze praktyki w wirtualnych doświadczeniach uczenia się

AI w edukacji indywidualnej

  • AI dla indywidualnych ścieżek uczenia się
  • Przewidywanie postępu uczniów
  • Używanie AI do poprawy interakcji nauczyciel-uczeń

Wirtualne klasy i Collaboration

  • Tworzenie i zarządzanie wirtualnymi klasami
  • Współpraca w uczeniu się za pomocą narzędzi zasilanych AI
  • Poprawa zaangażowania uczniów z użyciem AR/VR

Poprawa edukacji STEM za pomocą AR/VR

  • Wirtualne laboratoria dla edukacji naukowej
  • Interaktywne lekcje w matematyce i technologii zasilane AI
  • Narzędzia AR/VR dla inżynierii i projektowania

Wyzwania i kwestie etyczne

  • Zagadnienia prywatności z narzędziami edukacyjnymi zasilanymi AI
  • Zapewnienie sprawiedliwości i przejrzystości w zastosowaniach AI
  • Etyczne wyzwania w zarządzaniu danymi uczniów

Przyszłość AI and AR/VR in Education

  • Nowe technologie w edukacji
  • Możliwości AR/VR w globalnej edukacji
  • Rola AI w przyszłych innowacjach edukacyjnych

Podsumowanie i następne kroki

Wymagania

  • Podstawowa wiedza na temat sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego
  • Doświadczenie w technologiach edukacyjnych
  • Zapoznanie z narzędziami i środowiskami AR/VR

Grupa docelowa

  • Specjaliści ds. edukacji
  • Projektanci instruktażowych
  • Specjaliści ds. edukacji cyfrowej
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie