Plan Szkolenia

Przegląd integracji

  • Zrozumienie architektury integracji Read AI
  • Rodzaje integracji: jedno kierunkowa vs. dwukierunkowa
  • Przegląd wspieranych platform: Slack, Notion, Salesforce, HubSpot, Zapier

Narzędzia Slack i Communication

  • Łączenie Read AI z kanałami i użytkownikami Slack
  • Konfigurowanie automatycznego dostarczania podsumowań dla odpowiednich zespołów
  • Niestandardowe powiadomienia, wątki i odsyłacze do spotkań

Integracja z CRM

  • Łączenie Read AI z kontami Salesforce lub HubSpot
  • Logowanie spotkań i zadań do kanałów CRM
  • Śledzenie dyskusji z klientami i możliwości sprzedaży z kontekstem

Read AI + Notion

  • Synchronizacja podsumowań spotkań z stronami i bazami danych Notion
  • Używanie szablonów i strukturowanych formatów dla spójności
  • Organizowanie notatek według projektu, klienta lub zespołu

Workflow Automation

  • Używanie Zapier lub Make do tworzenia automatycznych wyzwalaczy
  • Budowanie przepływów dla tworzenia i przydzielania zadań po spotkaniu
  • Zapewnienie prywatności i uprawnień na platformach

Optymalizacja i rozwiązywanie problemów

  • Najlepsze praktyki w zarządzaniu tokenami API i bezpieczeństwem
  • Diagnostyka częstych błędów i nieprawidłowych konfiguracji
  • Rozszerzalność dla dużych zespołów i przedsiębiorstw

Podsumowanie i następne kroki

Wymagania

  • Zrozumienie podstawowej funkcjonalności Read AI
  • Doświadczenie w korzystaniu z platform produktywności, takich jak Slack, Notion lub Google Workspace
  • Podstawowa znajomość systemów CRM lub narzędzi do zarządzania zadaniami

Grupa docelowa

  • Menadżerowie operacyjni
  • Drużyny sprzedaży i sukcesu klienta
  • Zawodowi liderzy zespołów
  • Pracownicy wsparcia IT lub administratorzy narzędzi wewnętrznych
 7 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie