Plan Szkolenia
Wprowadzenie
- Dlaczego analityka webowa?
- Adobe Analytics vs Google Analytics
- Przegląd funkcji i architektury Adobe Analytics
Rozpoczynanie pracy z Adobe Analytics
- Nawigowanie po interfejsie użytkownika
- Rozumienie przestrzeni analitycznej, raportów, panelów sterowania, narzędzi itp.
- Jak Adobe zbiera dane od odwiedzających stronę internetową
Praca z raportami
- Wykorzystanie konstruktora raportów
- Tworzenie raportu dla urządzeń mobilnych, wideo, ścieżek, profilu odwiedzających, retencji itp.
- Interpretacja raportu
Praca z wskaźnikami
- Rozumienie pojęć i wskaźników
- Rozumienie zmiennych konwersji i ruchu
Zarządzanie kampanią
- Konfiguracja kampanii
- Śledzenie kampanii
- Ustawianie celów i alertów
Analizowanie wydajności strony
- Rozumienie zachowania odwiedzających
- Nabywanie odwiedzających
- Identyfikacja odwiedzających
- Segmentacja odwiedzających
- Przeglądanie lejeków konwersji
- Mierzenie wydajności kanałów
Współpraca z innymi
- Tworzenie angażującego panelu sterowania
- Udostępnianie panelu sterowania
- Optymalizowanie raportów i wizualizacji dla skutecznego podejmowania decyzji
Integracja z Excel
- Wykorzystanie konstruktora raportów do przenoszenia danych
Rozwiązywanie problemów
Podsumowanie i wnioski
Wymagania
- Znajomość pojęć związanych z analityką webową
- Doświadczenie z Google Analytics jest pomocne, ale nie jest konieczne
Grupa docelowa
- Analitycy
- Marketolodzy
Opinie uczestników (5)
przykłady, które trener użył w każdym temacie, co ułatwiło zrozumienie
huda Alyassi - Dubai Government Human Resources Dept.
Szkolenie - Adobe XD
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Wszystko naprawdę super. Pan Piotr potrafił przekazać wiedzę w taki sposób aby osoba, która nigdy nie miała kontaktu z Corelem czy Photoshopem zrozumiała wszystkie potrzebne funkcje. Pan Piotr posiada ogromną wiedzę na temat programów graficznych. Trener nie zamykał się na ćwiczenia, które miał przygotowane, ale bardzo chętnie omawiał i realizował przykłady projektów, które są mi potrzebne w pracy. Jeśli po zajęciach przyszły mi do głowy jakieś pytania to na drugi dzień Pan Piotr wszystko szczegółowo tłumaczył aż zrozumiałem. Szczerze polecam i na pewno wrócę na naukę Ilustratora.
Bartosz
Szkolenie - Raster and Vector Graphics (Adobe Photoshop, Corel Draw)
Wiedza i sposób jej przekazania.
Magdalena Rokoszewska - Agencja Kreatywna Przereklamowani
Szkolenie - Techniki graficzne (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator)
Mała grupa, dobry kontakt z trenerem
Alicja Jurasz
Szkolenie - Techniki DTP (InDesign, Photoshop, Illustrator, Acrobat)
sposó przekazania wiedzy