Plan Szkolenia
Wprowadzenie
- Dlaczego analiza danych internetowych?
- Adobe Analytics vs Google Analytics
- Przegląd funkcji i architektury Adobe Analytics
Rozpoczęcie pracy z Adobe Analytics
- Nawigacja w interfejsie użytkownika
- Zrozumienie Analysis Workspace, raportów, pulpitu nawigacyjnego, narzędzi itp.
- Jak Adobe zbiera dane od odwiedzających strony internetowej
Praca z raportami
- Użycie Report Builder
- Tworzenie raportu dla aplikacji mobilnych, wideo, ścieżek, profilów odwiedzających, utrzymania itp.
- Interpretacja raportu
Praca z metrykami
- Zrozumienie terminów i metryk
- Zrozumienie zmiennych konwersji i ruchu
Zarządzanie kampanią
- Konfiguracja kampanii
- Śledzenie kampanii
- Ustawianie celów i alertów
Analiza wydajności strony
- Zrozumienie zachowania odwiedzających
- Zdobycie odwiedzających
- Identyfikacja odwiedzających
- Segmentacja odwiedzających
- Przejrzystość funnels konwersji
- Mierzenie wydajności kanałów
Współpraca z innymi
- Tworzenie angażującego pulpitu nawigacyjnego
- Udostępnianie pulpitu nawigacyjnego
- Optymalizacja raportów i wizualizacji dla skutecznego podejmowania decyzji
Integracja z Excel'em
- Użycie Report Builder do przenoszenia danych
Rozwiązywanie problemów
Podsumowanie i zakończenie
Wymagania
- Zrozumienie koncepcji analizy danych internetowych
- Doświadczenie z Google Analytics jest pomocne, ale nie jest wymagane.
Grupa docelowa
- Analitycy
- Marketolodzy
Opinie uczestników (5)
przykłady, które trener wykorzystywał w każdej tematyce, co ułatwiało zrozumienie
huda Alyassi - Dubai Government Human Resources Dept.
Szkolenie - Adobe XD
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Wszystko naprawdę super. Pan Piotr potrafił przekazać wiedzę w taki sposób aby osoba, która nigdy nie miała kontaktu z Corelem czy Photoshopem zrozumiała wszystkie potrzebne funkcje. Pan Piotr posiada ogromną wiedzę na temat programów graficznych. Trener nie zamykał się na ćwiczenia, które miał przygotowane, ale bardzo chętnie omawiał i realizował przykłady projektów, które są mi potrzebne w pracy. Jeśli po zajęciach przyszły mi do głowy jakieś pytania to na drugi dzień Pan Piotr wszystko szczegółowo tłumaczył aż zrozumiałem. Szczerze polecam i na pewno wrócę na naukę Ilustratora.
Bartosz
Szkolenie - Raster and Vector Graphics (Adobe Photoshop, Corel Draw)
Wiedza i sposób jej przekazania.
Magdalena Rokoszewska - Agencja Kreatywna Przereklamowani
Szkolenie - Techniki graficzne (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator)
Mała grupa, dobry kontakt z trenerem
Alicja Jurasz
Szkolenie - Techniki DTP (InDesign, Photoshop, Illustrator, Acrobat)
sposó przekazania wiedzy