Plan Szkolenia

Moduł 1: Wprowadzenie do podstawowych Programming koncepcji

  • Computer Przechowywanie i przetwarzanie danych
  • Typy aplikacji
  • Cykl życia aplikacji
  • Kompilacja kodu

Moduł 2: Podstawowe Programming pojęcia językowe

  • Składnia
  • Typy danych
  • Zmienne i stałe

Moduł 3: Przepływ programu

  • Wprowadzenie do pojęć strukturalnych Programming
  • Wprowadzenie do rozgałęzień
  • Korzystanie z funkcji
  • Używanie struktur decyzyjnych
  • Wprowadzenie powtórzeń

Moduł 4: Algorytmy i struktury danych

  • Jak pisać kod pseudolosowy
  • Przykłady algorytmów
  • Wprowadzenie do struktur danych

Moduł 5: Obsługa błędów i debugowanie

  • Wprowadzenie do błędów programu
  • Wprowadzenie do strukturalnej obsługi błędów
  • Wprowadzenie do debugowania w Visual Studio

Moduł 6: Wprowadzenie do Object-Oriented Programming

  • Wprowadzenie do struktur złożonych
  • Wprowadzenie do struktur
  • Wprowadzenie do klas
  • Wprowadzenie do enkapsulacji

Moduł 7: Bardziej zorientowany obiektowo Programming

  • Wprowadzenie do dziedziczenia
  • Wprowadzenie do polimorfizmu
  • Wprowadzenie do platformy .NET Framework i biblioteki klas bazowych

Moduł 8: Wprowadzenie do bezpieczeństwa aplikacji

  • Uwierzytelnianie i autoryzacja
  • Uprawnienia do kodu na Computer
  • Wprowadzenie do podpisywania kodu

Moduł 9: Core I/O Programming

  • Korzystanie z konsoli we/wy
  • Korzystanie z plików we/wy

Moduł 10: Wydajność aplikacji i pamięć Management

  • Typy wartości a typy referencyjne
  • Konwersja typów
  • Garbage Collector

Wymagania

  • Umiejętność korzystania z komputera w celu uruchamiania programów, otwierania i zapisywania plików, poruszania się po menu aplikacji i interfejsach
  • Umiejętność rozumienia pojęć logicznych, takich jak porównania
  • Zrozumienie teorii liczb
  • Umiejętność tworzenia, rozumienia i przestrzegania ustrukturyzowanych wskazówek lub procedur krok po kroku
  • Umiejętność rozumienia i stosowania abstrakcyjnych pojęć w konkretnych przykładach

Publiczność:

Ten kurs jest przeznaczony dla każdego, kto jest nowy w tworzeniu oprogramowania i chce lub musi zrozumieć podstawy programowania i koncepcje programowania obiektowego. Zazwyczaj będą to uczniowie szkół średnich, studenci szkół policealnych lub osoby zmieniające karierę, bez wcześniejszego doświadczenia w programowaniu. Mogą oni chcieć zrozumieć podstawowe podstawy programowania przed przejściem do bardziej zaawansowanych kursów, takich jak 20483B: Programming w języku C#.

 35 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (2)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie