Plan Szkolenia

Moduł 1: Wdrażanie metodologii rozwiązywania problemówModuł ten opisuje nowe funkcje systemu operacyjnego Windows 10 i urządzenia; opisuje również proces opracowywania i stosowania metodologii rozwiązywania problemów w systemie Windows 10.Lekcje

  • Przegląd systemu Windows 10
  • Wprowadzenie do roli EDST Job Role
  • Przegląd etapów rozwiązywania problemów
  • Narzędzia do rozwiązywania problemów

Moduł 2: Rozwiązywanie problemów z uruchamianiemW tym module opisano, jak identyfikować i rozwiązywać problemy z uruchamianiem, które wpływają na system operacyjny Windows 10, oraz problematyczne usługi działające w systemie. W tym module przedstawiono potencjalne problemy, które mogą powodować problemy z uruchamianiem w systemie Windows 10. Zawiera on również przegląd procesu uruchamiania systemu Windows, w tym środowiska odzyskiwania systemu Windows (Windows RE) i danych konfiguracji rozruchu (Boot Configuration Data, BCD).Lekcje

  • Przegląd środowiska odzyskiwania po uruchomieniu systemu Windows 10
  • Konfigurowanie rejestru
  • Rozwiązywanie problemów z ustawieniami uruchamiania
  • Odzyskiwanie dysków chronionych funkcją BitLocker

Moduł 3: Odzyskiwanie systemuModuł ten opisuje, jak rozwiązywać problemy związane z usługami systemu operacyjnego i jak odzyskać komputer.Lekcje

  • Rozwiązywanie problemów z usługami systemu operacyjnego
  • Odzyskiwanie Computer

Moduł 4: Rozwiązywanie problemów ze sprzętem i sterownikami urządzeńModuł ten analizuje sposoby rozwiązywania problemów związanych ze sterownikami urządzeń i urządzeniami sprzętowymi.

  • Rozwiązywanie problemów z awariami sterowników urządzeń
  • Przegląd rozwiązywania problemów ze sprzętem

Moduł 5: Administrowanie systemem Windows 10Moduł ten opisuje, jak korzystać z różnych narzędzi administracyjnych w systemie Windows 10 w celu rozwiązywania problemów. Opisuje cechy i funkcje narzędzi takich jak Windows Admin Center, Remote Desktop, Quick Assist i Windows PowerShell.Lekcje

  • Przegląd narzędzi administracyjnych
  • Korzystanie z pulpitu zdalnego
  • Wprowadzenie do Windows PowerShell
  • Remoting przy użyciu Windows PowerShell
  • Wprowadzenie do Provisioning

Moduł 6: Rozwiązywanie problemów z łącznością sieciowąModuł ten opisuje, jak identyfikować ustawienia sieciowe i rozwiązywać problemy związane z łącznością sieciową w sieciach przewodowych i bezprzewodowych, łącznością IPv4 i IPv6 oraz rozpoznawaniem nazw.Lekcje

  • Określanie ustawień sieciowych
  • Rozwiązywanie problemów z łącznością sieciową
  • Rozwiązywanie problemów z rozpoznawaniem nazw

Moduł 7: Rozwiązywanie problemów z Group PolicyModuł ten zawiera przegląd aplikacji Group Policy i opisuje, jak rozwiązywać problemy w konfiguracji klienta aplikacji GPO.Lekcje

  • Przegląd aplikacji zasad grupy
  • Rozwiązywanie błędów konfiguracji klienta i problemów z aplikacją GPO

Moduł 8: Konfigurowanie i rozwiązywanie problemów z ustawieniami użytkownikaModuł ten opisuje typowe problemy z logowaniem, sposoby ich wykrywania i rozwiązywania. Moduł zawiera również przegląd typów kont użytkowników obsługiwanych przez system Windows 10 oraz sposób działania uwierzytelniania dla tych kont.Lekcje

  • Rozwiązywanie problemów z logowaniem
  • Rozwiązywanie problemów z zastosowaniem ustawień użytkownika

Moduł 9: Konfigurowanie i rozwiązywanie problemów z zasobami AccessW tym module opisano, jak rozwiązywać problemy z uprawnieniami do plików i dostępem do drukarek. Opisuje również, jak skonfigurować i zarządzać synchronizacją plików i odzyskiwaniem plików w systemie Windows 10.Lessons

  • Rozwiązywanie problemów z uprawnieniami do plików
  • Rozwiązywanie problemów z drukarką Access
  • Konfigurowanie i rozwiązywanie problemów z synchronizacją plików
  • Odzyskiwanie plików w systemie Windows 10

Moduł 10: Rozwiązywanie problemów z łącznością zdalnąModuł ten zawiera przegląd funkcji Remote Access i opisuje, jak rozwiązywać problemy z łącznością VPN.Lessons

  • Przegląd funkcji zdalnych Access
  • Rozwiązywanie problemów z łącznością VPN

Moduł 11: Rozwiązywanie problemów z aplikacjami W tym module wyjaśniono, jak rozwiązywać typowe problemy z działaniem aplikacji komputerowych. Opisuje również uniwersalne aplikacje Windows, Microsoft Store i Microsoft Store for Business oraz wyjaśnia, jak rozwiązywać problemy związane z uniwersalnymi aplikacjami Windows.Lekcje

  • Rozwiązywanie problemów z aplikacjami desktopowymi
  • Zarządzanie uniwersalnymi aplikacjami Windows

Moduł 12: Konserwacja systemu Windows 10W tym module opisano sposób rozwiązywania problemów z wydajnością systemu Windows 10. Wyjaśnia również, jak stosować i rozwiązywać problemy z aktualizacjami systemu Windows.Lekcje

  • Monitorowanie i rozwiązywanie problemów Computer Wydajność
  • Stosowanie aktualizacji systemu Windows

Wymagania

  • Zrozumienie systemów operacyjnych Windows i podstaw pracy w sieci
  • Doświadczenie w konfigurowaniu i rozwiązywaniu problemów w środowiskach opartych na systemie Windows
  • Podstawowe doświadczenie w tworzeniu skryptów PowerShell

Odbiorcy

  • Technicy Enterprise Desktop Support Technicians (EDST) odpowiedzialni za wsparcie warstwy 2 w średnich i dużych organizacjach
  • Specjaliści IT administrujący i wspierający urządzenia, użytkowników i zasoby sieciowe Windows 10
  • Studenci ubiegający się o certyfikację w egzaminach takich jak 70-697 (Konfigurowanie urządzeń Windows) i 70-698 (Instalowanie i konfigurowanie systemu Windows 10)
 35 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie