Szkolenia IT Operations Analytics (ITOA) w dolnośląskie
Szkolenia prowadzone przez instruktora w trybie online lub stacjonarnym IT Operations Analytics (ITOA) pokazują przez interaktywną praktykę ręczną, jak zastosować praktyki ITOA do mierzenia, analizowania i poprawy wydajności operacji IT.
Szkolenia z ITOA są dostępne jako "szkolenia online na żywo" lub "szkolenia stacjonarne na żywo". Szkolenia online na żywo (znane również jako "szkolenia zdalne na żywo") są realizowane za pośrednictwem interaktywnego, zdalnego pulpitu. Szkolenia stacjonarne na żywo mogą być przeprowadzane lokalnie na terenie klienta w dolnośląskie lub w korporacyjnych centrach szkoleniowych NobleProg w dolnośląskie.
ITOA jest również znane jako "zaawansowana analityka operacyjna" lub "analityka danych IT".
NobleProg -- Twój lokalny dostawca szkoleniowy
Wrocław
NobleProg, Ludwika Rydygiera 2a/22, Wroclaw, Polska, 50-249
Lokal znajduje się w samym centrum miasta (vis-à-vis hotelu HP Park Plaza), zaledwie 10 minut spacerem od Rynku, tuż przy skrzyżowaniu ulic Drobnera i Rydygiera.
Wejście do budynku zlokalizowane jest od strony ulicy Śrutowej, tuż przy skrzyżowaniu z Bolesława Drobnera. Idąc od strony pl. Bema, mijamy po prawej stronie Rossmann i tuż za nim skręcamy w Śrutową - wejście będzie po prawej. Kierując się od pl. Dubois, mijamy po lewej aptekę Ziko oraz Carrefour Express i dochodzimy aż do skrzyżowania z ul. Śrutową - skręcamy w nią, wejście do budynku będzie po prawej stronie.
Sala szkoleniowa znajduje się na drugim piętrze.
Parking
W pobliżu sali szkoleniowej liczba miejsc parkingowych jest ograniczona, nie obowiązuje strefa płatnego parkowania (wzdłuż ulic Rydygiera, Śrutowej i Henryka Brodatego, Bolesława Drobnera). Ul. Ludwika Rydygiera jest jednokierunkowa, wjazd od ul. Bolesława Drobnera. Ul. Śrutowa także jest jednokierunkowa, wjazd od ul. Henryka Brodatego.
Dojazd komunikacją miejską
This instructor-led, live training in dolnośląskie (online or onsite) is aimed at intermediate-level IT professionals who wish to effectively use and manage the Remedy IT Service Management Suite for incident and problem management.
By the end of this training, participants will be able to:
Understand the architecture and components of BMC Remedy ITSM.
Configure and customize forms, workflows, and applications within Remedy.
Implement effective incident and problem management practices.
Manage change and release processes efficiently to minimize risks.
Utilize BMC Remedy's asset management for comprehensive asset lifecycle management.