Szkolenia IT Operations Analytics (ITOA) w dolnośląskie
Praktyczne szkolenia na żywo z IT Operations Analytics (ITOA). Kursy pokazują jak poprzez praktyczne ćwiczenia stosować ITOA do pomiaru, analizy i poprawy wydajności operacji IT. IT Operations Analytics (ITOA to podejście lub metoda pobierania, analizowania i raportowania danych dotyczących operacji informatycznych.
Szkolenie ITOA jest również znany jako "zaawansowana analiza operacyjna" lub "analiza danych IT". jest dostępne jako "szkolenie stacjonarne" lub "szkolenie online na żywo".
Szkolenie stacjonarne może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w dolnośląskie lub w ośrodkach szkoleniowych NobleProg w dolnośląskie. Zdalne szkolenie online odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu DaDesktop .
NobleProg -- Twój lokalny dostawca szkoleń.
Wrocław
NobleProg, Ludwika Rydygiera 2a/22, Wroclaw, Polska, 50-249
Lokal znajduje się w samym centrum miasta (vis-à-vis hotelu HP Park Plaza), zaledwie 10 minut spacerem od Rynku, tuż przy skrzyżowaniu ulic Drobnera i Rydygiera.
Wejście do budynku zlokalizowane jest od strony ulicy Śrutowej, tuż przy skrzyżowaniu z Bolesława Drobnera. Idąc od strony pl. Bema, mijamy po prawej stronie Rossmann i tuż za nim skręcamy w Śrutową - wejście będzie po prawej. Kierując się od pl. Dubois, mijamy po lewej aptekę Ziko oraz Carrefour Express i dochodzimy aż do skrzyżowania z ul. Śrutową - skręcamy w nią, wejście do budynku będzie po prawej stronie.
Sala szkoleniowa znajduje się na drugim piętrze.
Parking
W pobliżu sali szkoleniowej liczba miejsc parkingowych jest ograniczona, nie obowiązuje strefa płatnego parkowania (wzdłuż ulic Rydygiera, Śrutowej i Henryka Brodatego, Bolesława Drobnera). Ul. Ludwika Rydygiera jest jednokierunkowa, wjazd od ul. Bolesława Drobnera. Ul. Śrutowa także jest jednokierunkowa, wjazd od ul. Henryka Brodatego.
Dojazd komunikacją miejską
This instructor-led, live training in dolnośląskie (online or onsite) is aimed at intermediate-level IT professionals who wish to effectively use and manage the Remedy IT Service Management Suite for incident and problem management.
By the end of this training, participants will be able to:
Understand the architecture and components of BMC Remedy ITSM.
Configure and customize forms, workflows, and applications within Remedy.
Implement effective incident and problem management practices.
Manage change and release processes efficiently to minimize risks.
Utilize BMC Remedy's asset management for comprehensive asset lifecycle management.