Course Outline
Habit #1 - Be Pro-Active
- Cause & Effect – Taking responsibility for our emotions and actions during times of change and discovering new opportunities
- Stop playing the ‘blame game’
Habit #2 - Begin with the End in Mind
- SMART Goal setting – Consciously creating massive clarity to achieve your goals
Habit #3 - Put First Things First
- Prioritization essentials – Once you know your destination, you can effectively make your action plan for getting there, step by step
Habit #4 - Think Win-Win
- Deepening Rapport - What I respect About You… activity
Habit #5 - Seek First to Understand Before being Understood
- Active Listening Exercise – Really listening and understanding others
Habit #6 - Synergize
- Magic Carpet Activity
Habit #7 - Sharpen the Saw
- CANI – Constant and never-ending improvement is essential for adapting to and embracing change, and allowing us to discover new opportunities
Requirements
There are no specific requirements needed to attend this course.
Testimonials (9)
Zasób wiedzy, sposób jej przekazywania oraz umiejętne angażowanie członków do aktywnego udziału w prowadzonym szkoleniu.Indywidualne podejście do osób na poszczególnych etapach szkolenia.
Michał Marzec - Alteris
Course - People and Team Management
Najbardziej podobało mi się wykonywanie zadań, dzięki interakcji wszystkich uczestników mogliśmy zaczerpnąć opinii ludzi z innych dziedzin. Zadania były idealnie dobrane do uczestników, pozwalały na zauważeniu błędów w zespole i nie tylko. Wszystkie teorie, które były pokazywane na szkoleniu, zamierzam wykorzystać w życiu zawodowym.
Kinga Lizak
Course - Kreatywne rozwiązywanie problemów w zespole
zywy tok szkolenia, zachecajacy do udzialu wszystkich obednych.
Agnieszka - LKQ Polska Sp. z o. o.
Course - Róznice pokoleniowe w zarządzaniu. Pracownicy pokoleń XYZ. Jak z nimi funkcjonować
For sure the atmosphere, as the training was delivered in a very pleasant way and all exercises were well prepared.
Karolina Wroblewska - Schaeffler Global Services Europe
Course - Effective communication skills
Freedom and no pressure or "calling for answers".
Maciej - Kaczmarski Group
Course - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Machine Translated
The person, the sound of voice, examples and the way of training and presenting
Koenig - LKQ Polska Sp. z o. o.
Course - Team Building and Management
atmosfera, dużo przykładów, odpowiednie tempo, przygotowanie materiałów
Adam Gozdowski - Schott Poland Sp. z
Course - Zarządzanie sobą w czasie
I liked the all the information provided, knowledge and experience sharing.
Mike Silva - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Course - Influence in Action
active listening and sharing/explaining what is important and needed, not getting too much in details that it would become boring