Plan Szkolenia

Wprowadzenie do Rust dla Game Development

  • Przegląd tworzenia gier przy użyciu Rust
  • Korzyści z używania Rust do tworzenia gier
  • Wprowadzenie do frameworków tworzenia gier w Rust

Konfiguracja środowiska programistycznego

  • Instalacja Rust i Cargo
  • Konfiguracja środowiska programistycznego Rust
  • Konfigurowanie frameworka do tworzenia gier i zależności

Game Development Podstawy z Rust

  • Przegląd koncepcji tworzenia gier
  • Podmioty, komponenty i systemy w Rust tworzeniu gier
  • Pętle gry i obsługa zdarzeń w Rust

Grafika Programming z Rust

  • Wprowadzenie do bibliotek graficznych i silników w Rust
  • Praca z grafiką 2D i 3D w grach Rust
  • Techniki renderowania i shadery w Rust

Rozgrywka Programming w Rust

  • Implementacja mechaniki i logiki gry przy użyciu Rust
  • Obsługa danych wejściowych i kontrola gracza w grach Rust
  • Symulacja fizyki i wykrywanie kolizji w grach Rust

Audio i dźwięk w grach Rust

  • Integracja bibliotek audio dla efektów dźwiękowych i muzyki w grach Rust
  • Wdrażanie odtwarzania i miksowania dźwięku w Rust grach

Tworzenie interfejsu użytkownika w Rust

  • Tworzenie interfejsów użytkownika i menu dla gier w Rust
  • Obsługa danych wejściowych użytkownika i interakcji w interfejsach użytkownika Rust
  • Zasady projektowania interfejsu użytkownika i najlepsze praktyki dla Rust gier

Optymalizacja i wydajność w grach Rust

  • Profilowanie i optymalizacja Rust kodu gry pod kątem wydajności
  • Zarządzanie pamięcią i techniki optymalizacji w Rust grach
  • Techniki zwiększania liczby klatek na sekundę i zmniejszania opóźnień w Rust grach

Debugowanie i testowanie Rust gier

  • Narzędzia i techniki debugowania Rust gier
  • Testy jednostkowe i integracyjne w Rust tworzeniu gier
  • Obsługa błędów i wyjątków w Rust grach

Wdrażanie i dystrybucja Rust gier

  • Pakowanie i dystrybucja Rust gier na różne platformy
  • Tworzenie instalatorów i plików wykonywalnych dla Rust gier
  • Rozważania dotyczące wdrażania gier i aktualizacji po wydaniu

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Podstawowe zrozumienie koncepcji programowania
  • Doświadczenie z językiem programowania (takim jak C lub C++)
  • Znajomość koncepcji tworzenia gier jest pomocna, ale nie jest wymagana.

Odbiorcy

  • Twórcy gier
  • Programiści zainteresowani tworzeniem gier z Rust
 21 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (2)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie