Plan Szkolenia
Wprowadzenie do Rust dla Game Development
- Przegląd tworzenia gier przy użyciu Rust
- Korzyści z używania Rust do tworzenia gier
- Wprowadzenie do frameworków tworzenia gier w Rust
Konfiguracja środowiska programistycznego
- Instalacja Rust i Cargo
- Konfiguracja środowiska programistycznego Rust
- Konfigurowanie frameworka do tworzenia gier i zależności
Game Development Podstawy z Rust
- Przegląd koncepcji tworzenia gier
- Podmioty, komponenty i systemy w Rust tworzeniu gier
- Pętle gry i obsługa zdarzeń w Rust
Grafika Programming z Rust
- Wprowadzenie do bibliotek graficznych i silników w Rust
- Praca z grafiką 2D i 3D w grach Rust
- Techniki renderowania i shadery w Rust
Rozgrywka Programming w Rust
- Implementacja mechaniki i logiki gry przy użyciu Rust
- Obsługa danych wejściowych i kontrola gracza w grach Rust
- Symulacja fizyki i wykrywanie kolizji w grach Rust
Audio i dźwięk w grach Rust
- Integracja bibliotek audio dla efektów dźwiękowych i muzyki w grach Rust
- Wdrażanie odtwarzania i miksowania dźwięku w Rust grach
Tworzenie interfejsu użytkownika w Rust
- Tworzenie interfejsów użytkownika i menu dla gier w Rust
- Obsługa danych wejściowych użytkownika i interakcji w interfejsach użytkownika Rust
- Zasady projektowania interfejsu użytkownika i najlepsze praktyki dla Rust gier
Optymalizacja i wydajność w grach Rust
- Profilowanie i optymalizacja Rust kodu gry pod kątem wydajności
- Zarządzanie pamięcią i techniki optymalizacji w Rust grach
- Techniki zwiększania liczby klatek na sekundę i zmniejszania opóźnień w Rust grach
Debugowanie i testowanie Rust gier
- Narzędzia i techniki debugowania Rust gier
- Testy jednostkowe i integracyjne w Rust tworzeniu gier
- Obsługa błędów i wyjątków w Rust grach
Wdrażanie i dystrybucja Rust gier
- Pakowanie i dystrybucja Rust gier na różne platformy
- Tworzenie instalatorów i plików wykonywalnych dla Rust gier
- Rozważania dotyczące wdrażania gier i aktualizacji po wydaniu
Podsumowanie i kolejne kroki
Wymagania
- Podstawowe zrozumienie koncepcji programowania
- Doświadczenie z językiem programowania (takim jak C lub C++)
- Znajomość koncepcji tworzenia gier jest pomocna, ale nie jest wymagana.
Odbiorcy
- Twórcy gier
- Programiści zainteresowani tworzeniem gier z Rust
Opinie uczestników (2)
Podobały mi się interaktywne przykłady, nad którymi pracowaliśmy, trener miał ogromną wiedzę na prawie każdy temat, o który mieliśmy pytania, i udzielił doskonałych porad dotyczących naszych rzeczywistych przypadków użycia związanych z niektórymi materiałami w szkoleniu.
Tracy - GenesysGo
Szkolenie - Rust Advanced
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Trener opowiedział wiele ciekawych rzeczy na temat RUST, zaczynając od podstaw, przechodząc do jego zastosowań w kierunku Blockchain, co było bardzo przydatne i fascynujące.
Elena Paraschiv - ICI BUCHAREST
Szkolenie - Rust Programming
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję