Plan Szkolenia

Wprowadzenie do Rust dla Game Development

  • Przegląd tworzenia gier z użyciem Rust
  • Korzyści z używania Rust w tworzeniu gier
  • Wprowadzenie do ram programistycznych do tworzenia gier w Rust

Konfiguracja Środowiska Rozwojowego

  • Instalowanie Rust i Cargo
  • Konfiguracja środowiska rozwojowego Rust
  • Konfiguracja ram programistycznych do tworzenia gier i zależności

Podstawy Game Development z użyciem Rust

  • Przegląd koncepcji tworzenia gier
  • Entytety, komponenty i systemy w tworzeniu gier z użyciem Rust
  • Pętle gry i obsługa zdarzeń w Rust

Grafika Programming z użyciem Rust

  • Wprowadzenie do bibliotek graficznych i silników w Rust
  • Praca z 2D i 3D grafiką w grach Rust
  • Techniki renderowania i shadery w Rust

Mechanika gry Programming w Rust

  • Implementacja mechaniki i logiki gry z użyciem Rust
  • Obsługa wejścia i kontrola gracza w grach Rust
  • Symulacja fizyki i wykrywanie kolizji w grach Rust

Dźwięk i muzyka w grach Rust

  • Integracja bibliotek audio dla efektów dźwiękowych i muzyki w grach Rust
  • Implementacja odtwarzania i mieszania dźwięku w grach Rust

Rozwijanie interfejsów użytkownika w Rust

  • Tworzenie interfejsów użytkownika i menu dla gier z użyciem Rust
  • Obsługa wejścia użytkownika i interakcji w interfejsach użytkownika Rust
  • Zasady i najlepsze praktyki projektowania interfejsów użytkownika dla gier Rust

Optymalizacja i wydajność w grach Rust

  • Profilowanie i optymalizacja kodu gier Rust dla wydajności
  • Zarządzanie pamięcią i techniki optymalizacji w Rust
  • Techniki poprawy szybkości klatek i zmniejszania opóźnień w grach Rust

Debugowanie i testowanie gier Rust

  • Narzędzia i techniki do debugowania gier Rust
  • Testowanie jednostkowe i integracyjne w tworzeniu gier z użyciem Rust
  • Obsługa błędów i wyjątków w grach Rust

Wdrażanie i dystrybucja gier Rust

  • Pakowanie i dystrybucja gier Rust na różne platformy
  • Budowanie instalatorów i plików wykonywalnych dla gier Rust
  • Rozważania dotyczące wdrażania gier i aktualizacji po wydaniu

Podsumowanie i następne kroki

Wymagania

  • Podstawowa znajomość pojęć programowania
  • Doświadczenie w języku programowania (takim jak C lub C++)
  • Znajomość pojęć związanych z rozwojem gier jest pomocna, ale nie jest wymagana

Grupa docelowa

  • Programiści gier
  • Programiści zainteresowani rozwojem gier z użyciem Rust
 21 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (2)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie