Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
Wprowadzenie do Rust dla Game Development
- Przegląd tworzenia gier przy użyciu Rust
- Korzyści z używania Rust do tworzenia gier
- Wprowadzenie do frameworków tworzenia gier w Rust
Konfiguracja środowiska programistycznego
- Instalacja Rust i Cargo
- Konfiguracja środowiska programistycznego Rust
- Konfigurowanie frameworka do tworzenia gier i zależności
Game Development Podstawy z Rust
- Przegląd koncepcji tworzenia gier
- Podmioty, komponenty i systemy w Rust tworzeniu gier
- Pętle gry i obsługa zdarzeń w Rust
Grafika Programming z Rust
- Wprowadzenie do bibliotek graficznych i silników w Rust
- Praca z grafiką 2D i 3D w grach Rust
- Techniki renderowania i shadery w Rust
Rozgrywka Programming w Rust
- Implementacja mechaniki i logiki gry przy użyciu Rust
- Obsługa danych wejściowych i kontrola gracza w grach Rust
- Symulacja fizyki i wykrywanie kolizji w grach Rust
Audio i dźwięk w grach Rust
- Integracja bibliotek audio dla efektów dźwiękowych i muzyki w grach Rust
- Wdrażanie odtwarzania i miksowania dźwięku w Rust grach
Tworzenie interfejsu użytkownika w Rust
- Tworzenie interfejsów użytkownika i menu dla gier w Rust
- Obsługa danych wejściowych użytkownika i interakcji w interfejsach użytkownika Rust
- Zasady projektowania interfejsu użytkownika i najlepsze praktyki dla Rust gier
Optymalizacja i wydajność w grach Rust
- Profilowanie i optymalizacja Rust kodu gry pod kątem wydajności
- Zarządzanie pamięcią i techniki optymalizacji w Rust grach
- Techniki zwiększania liczby klatek na sekundę i zmniejszania opóźnień w Rust grach
Debugowanie i testowanie Rust gier
- Narzędzia i techniki debugowania Rust gier
- Testy jednostkowe i integracyjne w Rust tworzeniu gier
- Obsługa błędów i wyjątków w Rust grach
Wdrażanie i dystrybucja Rust gier
- Pakowanie i dystrybucja Rust gier na różne platformy
- Tworzenie instalatorów i plików wykonywalnych dla Rust gier
- Rozważania dotyczące wdrażania gier i aktualizacji po wydaniu
Podsumowanie i kolejne kroki
Wymagania
- Podstawowe zrozumienie koncepcji programowania
- Doświadczenie z językiem programowania (takim jak C lub C++)
- Znajomość koncepcji tworzenia gier jest pomocna, ale nie jest wymagana.
Odbiorcy
- Twórcy gier
- Programiści zainteresowani tworzeniem gier z Rust
21 godzin