Plan Szkolenia
Wprowadzenie do Rust dla Game Development
- Przegląd tworzenia gier z użyciem Rust
- Korzyści z używania Rust w tworzeniu gier
- Wprowadzenie do ram programistycznych do tworzenia gier w Rust
Konfiguracja Środowiska Rozwojowego
- Instalowanie Rust i Cargo
- Konfiguracja środowiska rozwojowego Rust
- Konfiguracja ram programistycznych do tworzenia gier i zależności
Podstawy Game Development z użyciem Rust
- Przegląd koncepcji tworzenia gier
- Entytety, komponenty i systemy w tworzeniu gier z użyciem Rust
- Pętle gry i obsługa zdarzeń w Rust
Grafika Programming z użyciem Rust
- Wprowadzenie do bibliotek graficznych i silników w Rust
- Praca z 2D i 3D grafiką w grach Rust
- Techniki renderowania i shadery w Rust
Mechanika gry Programming w Rust
- Implementacja mechaniki i logiki gry z użyciem Rust
- Obsługa wejścia i kontrola gracza w grach Rust
- Symulacja fizyki i wykrywanie kolizji w grach Rust
Dźwięk i muzyka w grach Rust
- Integracja bibliotek audio dla efektów dźwiękowych i muzyki w grach Rust
- Implementacja odtwarzania i mieszania dźwięku w grach Rust
Rozwijanie interfejsów użytkownika w Rust
- Tworzenie interfejsów użytkownika i menu dla gier z użyciem Rust
- Obsługa wejścia użytkownika i interakcji w interfejsach użytkownika Rust
- Zasady i najlepsze praktyki projektowania interfejsów użytkownika dla gier Rust
Optymalizacja i wydajność w grach Rust
- Profilowanie i optymalizacja kodu gier Rust dla wydajności
- Zarządzanie pamięcią i techniki optymalizacji w Rust
- Techniki poprawy szybkości klatek i zmniejszania opóźnień w grach Rust
Debugowanie i testowanie gier Rust
- Narzędzia i techniki do debugowania gier Rust
- Testowanie jednostkowe i integracyjne w tworzeniu gier z użyciem Rust
- Obsługa błędów i wyjątków w grach Rust
Wdrażanie i dystrybucja gier Rust
- Pakowanie i dystrybucja gier Rust na różne platformy
- Budowanie instalatorów i plików wykonywalnych dla gier Rust
- Rozważania dotyczące wdrażania gier i aktualizacji po wydaniu
Podsumowanie i następne kroki
Wymagania
- Podstawowa znajomość pojęć programowania
- Doświadczenie w języku programowania (takim jak C lub C++)
- Znajomość pojęć związanych z rozwojem gier jest pomocna, ale nie jest wymagana
Grupa docelowa
- Programiści gier
- Programiści zainteresowani rozwojem gier z użyciem Rust
Opinie uczestników (2)
Podobały mi się interaktywne przykłady, nad którymi pracowaliśmy, trener miał ogromną wiedzę na prawie każdy temat, o który mieliśmy pytania, i udzielił doskonałych porad dotyczących naszych rzeczywistych przypadków użycia związanych z niektórymi materiałami w szkoleniu.
Tracy - GenesysGo
Szkolenie - Rust Advanced
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Trener opowiedział wiele ciekawych rzeczy na temat RUST, zaczynając od podstaw, przechodząc do jego zastosowań w kierunku Blockchain, co było bardzo przydatne i fascynujące.
Elena Paraschiv - ICI BUCHAREST
Szkolenie - Rust Programming
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję