Plan Szkolenia
Wprowadzenie do Rust dla Rozwoju Gier
- Przegląd rozwoju gier za pomocą Rust
- Korzyści z wykorzystania Rust w rozwoju gier
- Wprowadzenie do frameworków rozwoju gier w Rust
Konfiguracja Środowiska Programistycznego
- Instalowanie Rust i Cargo
- Konfigurowanie środowiska programistycznego Rust
- Konfigurowanie frameworka rozwoju gier i zależności
Podstawy Rozwoju Gier w Rust
- Przegląd koncepcji rozwoju gier
- Jednostki, komponenty i systemy w rozwoju gier za pomocą Rust
- Pętle gry i obsługa zdarzeń w Rust
Programowanie Grafiki w Rust
- Wprowadzenie do bibliotek graficznych i silników w Rust
- Praca z grafiką 2D i 3D w grach Rust
- Techniki renderowania i shaderów w Rust
Programowanie Logiki Gry w Rust
- Implementacja mechanik gry i logiki za pomocą Rust
- Obsługa wejścia i sterowania graczem w grach Rust
- Symulacja fizyczna i wykrywanie kolizji w grach Rust
Audio i Dźwięk w Grach Rust
- Integracja bibliotek audio dla efektów dźwiękowych i muzyki w grach Rust
- Implementacja odtwarzania dźwięku i mieszania w grach Rust
Rozwój Interfejsu Użytkownika w Rust
- Tworzenie interfejsów użytkownika i menu dla gier za pomocą Rust
- Obsługa wejścia użytkownika i interakcji w UI Rust
- Zasady projektowania UI i najlepsze praktyki dla gier Rust
Optymalizacja i Wydajność w Grach Rust
- Profilowanie i optymalizacja kodu gier Rust dla wydajności
- Zarządzanie pamięcią i techniki optymalizacji w Rust
- Techniki poprawy klatek na sekundę i redukcji opóźnień w grach Rust
Debugowanie i Testowanie Gier Rust
- Narzędzia i techniki debugowania gier Rust
- Testy jednostkowe i integracyjne w rozwoju gier za pomocą Rust
- Obsługa błędów i wyjątków w grach Rust
Wdrażanie i Dystrybucja Gier Rust
- Pakowanie i dystrybucja gier Rust dla różnych platform
- Budowanie instalatorów i plików wykonywalnych dla gier Rust
- Rozważenia dotyczące wdrożenia gier i aktualizacji po wydaniu
Podsumowanie i Następne Kroki
Wymagania
- Podstawowe zrozumienie koncepcji programowania
- Doświadczenie w języku programowania (takim jak C lub C++)
- Znajomość koncepcji rozwoju gier jest pomocna, ale nie wymagana
Odbiorcy
- Deweloperzy gier
- Programiści zainteresowani rozwojem gier za pomocą Rust
Opinie uczestników (2)
Polubiłem interaktywne przykłady, nad którymi pracowaliśmy. Trener był niezwykle kompetentny w niemal każdej kwestii, o którą pytaliśmy, i dał znakomite rady dotyczące naszych realnych sytuacji związanych z niektórymi materiałem szkoleniowym.
Tracy - GenesysGo
Szkolenie - Rust Advanced
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Instruktor wyjaśnił wiele ciekawych rzeczy o RUST, zaczynając od podstaw i przechodząc do jego zastosowań w Blockchaine, co było bardzo pouczające i fascynujące
Elena Paraschiv - ICI BUCHAREST
Szkolenie - Rust Programming
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję