Plan Szkolenia

Wprowadzenie do Rust dla Rozwoju Gier

  • Przegląd rozwoju gier za pomocą Rust
  • Korzyści z wykorzystania Rust w rozwoju gier
  • Wprowadzenie do frameworków rozwoju gier w Rust

Konfiguracja Środowiska Programistycznego

  • Instalowanie Rust i Cargo
  • Konfigurowanie środowiska programistycznego Rust
  • Konfigurowanie frameworka rozwoju gier i zależności

Podstawy Rozwoju Gier w Rust

  • Przegląd koncepcji rozwoju gier
  • Jednostki, komponenty i systemy w rozwoju gier za pomocą Rust
  • Pętle gry i obsługa zdarzeń w Rust

Programowanie Grafiki w Rust

  • Wprowadzenie do bibliotek graficznych i silników w Rust
  • Praca z grafiką 2D i 3D w grach Rust
  • Techniki renderowania i shaderów w Rust

Programowanie Logiki Gry w Rust

  • Implementacja mechanik gry i logiki za pomocą Rust
  • Obsługa wejścia i sterowania graczem w grach Rust
  • Symulacja fizyczna i wykrywanie kolizji w grach Rust

Audio i Dźwięk w Grach Rust

  • Integracja bibliotek audio dla efektów dźwiękowych i muzyki w grach Rust
  • Implementacja odtwarzania dźwięku i mieszania w grach Rust

Rozwój Interfejsu Użytkownika w Rust

  • Tworzenie interfejsów użytkownika i menu dla gier za pomocą Rust
  • Obsługa wejścia użytkownika i interakcji w UI Rust
  • Zasady projektowania UI i najlepsze praktyki dla gier Rust

Optymalizacja i Wydajność w Grach Rust

  • Profilowanie i optymalizacja kodu gier Rust dla wydajności
  • Zarządzanie pamięcią i techniki optymalizacji w Rust
  • Techniki poprawy klatek na sekundę i redukcji opóźnień w grach Rust

Debugowanie i Testowanie Gier Rust

  • Narzędzia i techniki debugowania gier Rust
  • Testy jednostkowe i integracyjne w rozwoju gier za pomocą Rust
  • Obsługa błędów i wyjątków w grach Rust

Wdrażanie i Dystrybucja Gier Rust

  • Pakowanie i dystrybucja gier Rust dla różnych platform
  • Budowanie instalatorów i plików wykonywalnych dla gier Rust
  • Rozważenia dotyczące wdrożenia gier i aktualizacji po wydaniu

Podsumowanie i Następne Kroki

Wymagania

  • Podstawowe zrozumienie koncepcji programowania
  • Doświadczenie w języku programowania (takim jak C lub C++)
  • Znajomość koncepcji rozwoju gier jest pomocna, ale nie wymagana

Odbiorcy

  • Deweloperzy gier
  • Programiści zainteresowani rozwojem gier za pomocą Rust
 21 godzin

Liczba uczestników


Cena za uczestnika

Opinie uczestników (2)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie