Plan Szkolenia

Wprowadzenie

QML Programming

  • Składnia QML
  • Wiązanie właściwości
  • Qt Globalne Obiekty Quick

Qt Quick Elementy

  • Elementy, prostokąty i tekst
  • Obrazy
  • Sygnały i gniazda

Przygotowanie Środowiska Rozwoju

  • Instalowanie i konfigurowanie Qt Quick

Podstawowe Koncepcje QML

  • Budowanie prostych widżetów
  • Implementowanie prostych widżetów
  • Wprowadzanie zasobów
  • Używanie widoków w QML
  • Zastępowanie delegatów zawartości

Qt Quick Ustawianie Położenia

  • Używanie kotwic
  • Pracowanie z pozycjonerami, układami i przepływem

Animationy, przejścia i transformacje

  • Implementowanie animacji i cząsteczek
  • Używanie przejść
  • Pracowanie z transformacjami
  • Zastosowanie stanu i gradientów

Qt Quick Kontrolki i moduły

  • Używanie Qt Quick kontrolki do budowania widżetów
  • Implementowanie widżetów Qt Quick kontrolki
  • Tworzenie niestandardowych stylów dla widżetów
  • Używanie niestandardowego stylu na widżecie

Aplikacje Dashboard i Prototypy

  • Definiowanie funkcjonalności aplikacji
  • Zastosowanie komponentów i struktury
  • Dodawanie głównego UI
  • Używanie mechanizmu przełączania aplikacji
  • Implementowanie widżetów i aplikacji popup
  • Tworzenie modeli
  • Dodawanie tematu UI
  • Czynienie UI responsywnym

Podsumowanie i Wnioski

 7 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (1)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie