Plan Szkolenia

Wprowadzenie

Programowanie w QML

  • Składnia QML
  • Wiązanie właściwości
  • Qt Obiekty globalne Quick

Qt Szybkie elementy

  • Elementy, prostokąty i tekst
  • Obrazki
  • Sygnały i sloty

Przygotowanie środowiska programistycznego

  • Instalowanie i konfigurowanie Qt Quick

Podstawowe pojęcia QML

  • Budowanie prostych widżetów
  • Wdrażanie prostych widżetów
  • Wprowadzanie zasobów
  • Używanie widoków w QML
  • Zastępowanie delegatów treści

Qt Szybkie pozycjonowanie

  • Używanie kotwic
  • Pracowanie z pozycjonatorami, układami i przepływem

Animacje, przejścia i transformacje

  • Wdrażanie animacji i cząstek
  • Używanie przejść
  • Pracowanie z transformacjami
  • Zastosowanie stanu i gradientów

Qt Szybkie sterowanie i moduły

  • Używanie sterowań Qt Quick do budowania widżetów
  • Wdrażanie widżetów sterowania Qt Quick
  • Tworzenie niestandardowych stylów dla widżetów
  • Używanie niestandardowego stylu na widżecie

Aplikacje i prototypy pulpitu nawigacyjnego

  • Definiowanie funkcjonalności aplikacji
  • Zastosowanie komponentów i struktury
  • Dodawanie głównego interfejsu użytkownika
  • Używanie mechanizmu przełączania aplikacji
  • Wdrażanie widżetów i powiadomień aplikacji
  • Tworzenie modeli
  • Dodawanie motywu interfejsu użytkownika
  • Czynienie interfejsu użytkownika responsywnym

Podsumowanie i wnioski

 7 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (1)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie