Dziękujemy za wysłanie zapytania! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Dziękujemy za wysłanie rezerwacji! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Plan Szkolenia
Część warsztatowa
- Dedykowany player szkolenia:
- opracowanie własnej nawigacji w kursie,
- warunkowanie przejścia dalej od odwiedzenia wszystkich elementów ekranu,
- dedykowane interaktywne menu szkolenia.
- Użycie zmiennych w szkoleniu - zmienne tekstowe i numeryczne:
- wprowadzanie swojego imienia przez użytkownika i jego użycie w szkoleniu,
- odliczanie liczby prób w ćwiczeniach i przyznawanie punktów i odznak w zależności od liczby podejść (podstawy grywalizacji),
- ćwiczenie „wpisywarka“,
- opracowanie niestandardowych ćwiczeń z feedbackiem uzależnionym od liczby podejść.
Część warsztatowa – przygotowanie grafiki
- ergonomia pracy - przygotowanie łatwo edytowalnych elementów składowych:
- (tła, postacie, punktory, przyciski),
- praca z bazą gotowych grafik dostępnych w Storyline (Media Library),
- animacje po ścieżce i praktyczne zastosowanie ich zapętlania,
- personalizacja grafiki awatara i użycie go w szkoleniu,
- konwersja freeform na przeciągarkę/pick many – tworzenie ćwiczenia z indywidualnie przygotowanych grafik.
14 godzin
Opinie uczestników (1)
Podejście trenerki, przykłądy, case'y z życia