Dziękujemy za wysłanie zapytania! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Dziękujemy za wysłanie rezerwacji! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Plan Szkolenia
Zanim uruchomisz oprogramowanie – czyli planowanie koncepcji szkolenia i rozpisywanie scenariusza – dobre praktyki, które ułatwią dalsze etapy pracy deweloperskiej
- Na jakie pytania odpowiedzieć sobie na starcie?
Funkcje podstawowe
- Ogólne omówienie interfejs
- Struktura szkolenia – ekrany, sceny, szablony masterslide, warstwy
- Dostępne obiekty i ich właściwości – szczegóły zakładki insert
- Triggery
- Stany obiektów – wbudowane i własne
- Montaż i synchronizacja – praca z osią czasu i animacjam
- Ustawienia playera
- Tworzenie zadań i ćwiczeń
- Banki pytań
- Zmienne – ogólny zarys
- Zbieranie wyników testów i raportowanie ich do LMS
- Dostępne rodzaje publikacji
- Udźwiękawianie szkoleń, dodawanie napisów
- Najczęstsze problemy
- Dobre praktyk
Funkcje zaawansowane
- Zaawansowane zastosowania zmiennych
- Zbieranie feedbacku od testerów szkoleń
- Tłumaczenia szkoleń – import i eksport tekstów
- Czego nie da się zrobić w Storyline (chociaż zrobić można bardzo dużo)
- Robienie tego, czego pozornie nie da się zrobić – czyli obchodzenie systemu
- Przydatne sztuczki
14 godzin
Opinie uczestników (4)
Przekazanie profesjonalnej wiedzy, indywidualne działanie w środowisku testowym, udzielenie odpowiedzi przez trenera na każde sadane pytanie.
Joanna - Zabka
Szkolenie - Szkolenie z obsługi oprogramowania Articulate Storyline 360 – projektowanie szkoleń e-learningowych
Atmosfera i profesjonalizm osoby prowadzącej
Patrycja - Zabka
Szkolenie - Szkolenie z obsługi oprogramowania Articulate Storyline 360 – projektowanie szkoleń e-learningowych
Ćwiczenia oraz indywidualne podejście trenera
Damian - %C5%BBabka
Szkolenie - Szkolenie z obsługi oprogramowania Articulate Storyline 360 – projektowanie szkoleń e-learningowych
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Podejście trenerki, przykłądy, case'y z życia