Plan Szkolenia

Zanim uruchomisz oprogramowanie – czyli planowanie koncepcji szkolenia i rozpisywanie  scenariusza – dobre praktyki, które ułatwią dalsze etapy pracy deweloperskiej

  •  Na jakie pytania odpowiedzieć sobie na starcie?

Funkcje podstawowe

  •  Ogólne omówienie interfejs
  •  Struktura szkolenia – ekrany, sceny, szablony masterslide, warstwy
  • Dostępne obiekty i ich właściwości – szczegóły zakładki insert
  • Triggery
  • Stany obiektów – wbudowane i własne
  • Montaż i synchronizacja – praca z osią czasu i animacjam
  • Ustawienia playera
  • Tworzenie zadań i ćwiczeń
  • Banki pytań
  • Zmienne – ogólny zarys
  • Zbieranie wyników testów i raportowanie ich do LMS
  • Dostępne rodzaje publikacji
  • Udźwiękawianie szkoleń, dodawanie napisów
  • Najczęstsze problemy
  • Dobre praktyk

Funkcje zaawansowane

  • Zaawansowane zastosowania zmiennych
  • Zbieranie feedbacku od testerów szkoleń
  • Tłumaczenia szkoleń – import i eksport tekstów
  • Czego nie da się zrobić w Storyline (chociaż zrobić można bardzo dużo)
  • Robienie tego, czego pozornie nie da się zrobić – czyli obchodzenie systemu
  • Przydatne sztuczki
  14 godzin

Liczba uczestników


Data rozpoczęcia

Data zakończenia


Daty szkoleń są uzależnione od dostępności trenerów. Szkolenia standardowo odbywają się w godzinach od 09:00 do 16:00.

Cena za uczestnika

Powiązane Kategorie