
Praktyczne szkolenia na żywo dedykowane branży Telecom. Kursy w tej kategorii są oparte na rozwiązaniach i technologiach wykorzystywanych wśród dostawców usług telekomunikacyjnych. Znajdziesz tutaj szkolenia z technologi służących do budowania zdecentralizowanych, inteligentnych systemów; bezpieczeństwa sieci; uczenia maszynowego i wiele innych.
Szkolenia dla branży telekomunikacyjnej są dostępne jako "szkolenie stacjonarne" lub "szkolenie online na żywo".
Szkolenie stacjonarne może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Polsce lub w ośrodkach szkoleniowych NobleProg w Polsce. Zdalne szkolenie online odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu DaDesktop .
NobleProg -- Twój lokalny dostawca szkoleń.
Opinie uczestników
ćwiczenia praktyczne
NetWorkS! Sp. z o.o.
Szkolenie: AI Awareness for Telecom
Ćwiczenia praktyczne.
Adam Borowski - NetWorkS! Sp. z o.o.
Szkolenie: AI Awareness for Telecom
Elastyczność prowadzącego w kontekście omawianych tematów.
NetWorkS! Sp. z o.o.
Szkolenie: AI Awareness for Telecom
ćwiczenia/labolatoria przygotowane w przystępny sposób
NetWorkS! Sp. z o.o.
Szkolenie: AI Awareness for Telecom
merytoryka i sposób prowadzenia
NetWorkS! Sp. z o.o.
Szkolenie: AI Awareness for Telecom
Najbardziej imponujący był poziom merytoryczny prowadzącego, co przełożyło się automatycznie na poziom całego szkolenia. W mojej ocenie dzięki tej ogromnej wiedzy, popartej doświadczeniem, wykład nie sprowadzał się do czytania slajdów tylko stanowił niejako proces skutecznego przekazywania tejże wiedzy. Dawno nie uczestniczyłem w tak dobrze merytorycznie przygotowanym szkoleniu - tutaj jeszcze raz podkreślam, w mojej ocenie jest to przede wszystkim zasługa prowadzącego.
NetWorkS! Sp. z o.o.
Szkolenie: AI Awareness for Telecom
wiele informacji, wszystkie pytania, ciekawe przykłady
A1 Telekom Austria AG
Szkolenie: Deep Learning for Telecom (with Python)
Machine Translated
Zróżnicowane tematy
Daniel Lindh - Tele 2 Sverige AB
Szkolenie: OpenStack for Telecom
Machine Translated
Podoba mi się, zanim przed treningiem miał spotkania, aby omówić, jakie części, które powinniśmy się skupić, a co interesuje nas na Tele2.
Tele 2 Sverige AB
Szkolenie: OpenStack for Telecom
Machine Translated
Wklej, wszystkie informacje, które dostałem.
Tele 2 Sverige AB
Szkolenie: OpenStack for Telecom
Machine Translated
Grając w środowisko nieobowiązaniom produkcji.
Tele 2 Sverige AB
Szkolenie: OpenStack for Telecom
Machine Translated
Plany szkoleń z technologii Telecom
Głębokie uczenie się to podział uczenia się maszynowego, który wykorzystuje metody oparte na prezentacjach i strukturach danych uczenia się, takich jak sieci nerwowe.
Python jest językiem programowania na wysokim poziomie znany ze swojej wyraźnej syntazy i czytelności kodów.
W tym szkoleniu prowadzonym przez instruktora, uczestnicy dowiedzą się, jak wdrożyć modele głębokiego uczenia się do telekomunikacji przy użyciu Python jak przechodzą przez tworzenie modelu ryzyka kredytowego głębokiego uczenia się.
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą mogli:
Zrozum podstawowe pojęcia głębokiego uczenia się. Naucz się aplikacji i zastosowań głębokiego uczenia się w telecom. Użyj Python, Keras i TensorFlow do tworzenia modeli głębokiego uczenia się dla telecom. Zbuduj własny model głębokiego uczenia się klienta, używając modelu przewidywania Python.
Format kursu
Interaktywne wykłady i dyskusje. Dużo ćwiczeń i praktyk. Wdrażanie rąk w środowisku Live-Lab.
Opcje dostosowania kursu
Aby poprosić o dostosowane szkolenie dla tego kursu, prosimy o kontakt, aby zorganizować.
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo analizujemy podstawowe zasady technologii Blockchain i Blockchain jego ogólną architekturę i funkcjonalność. W trakcie kursu Blockchain specyficzne zastosowania technologii Blockchain w branży telekomunikacyjnej. Scenariusze obejmują zabezpieczenia, systemy płatności i weryfikację użytkowników.
Format kursu
- Interaktywny wykład i dyskusja.
- Wiele ćwiczeń i ćwiczeń.
- Praktyczne wdrożenie w środowisku laboratoryjnym na żywo.
Opcje dostosowywania kursu
- Aby poprosić o niestandardowe szkolenie na ten kurs, skontaktuj się z nami w celu umówienia.
OSS / BSS jest podstawą działania każdego operatora telekomunikacyjnego. Biorąc pod uwagę rozwój Big Data w ostatnim czasie,
obszar OSS / BSS został poddany przełomowym zmianom specjalnie z wirtualizacją OSS / BSS i podany
faktem jest, że wiele nowych usług OTT (Over the top) to nowo opracowane usługi oparte na sieci / telefonii komórkowej
które nie pasują do starszego OSS. W tym bieżącym kursie, który składa się z 4 dni, spędza się pierwsze 3 dni
intensywnie rozwijać tło w starszych systemach OSS / BSS, a ostatnie 5 modułów jest dedykowanych do wyjaśnienia
pojawiająca się aplikacja analityczna Big Data w warstwie OSS / BSS
Grupa docelowa:
- Telecom / Cellular Operation People
- Specjaliści ds. Sprzedaży telekomunikacyjnej
- Dostawcy / wykonawcy usług telekomunikacyjnych
- CXO, wiceprezes, dyrektor ds. Zarządzania poziomem w TELECOM
Łącznie 12 modułów, 2 godziny każdy, 3 dni, 4 moduły (4x2 = 8 godzin) dziennie
Podczas tego kursu sprawdzamy różne technologie, które tworzą AI i zestawy umiejętności wymagane do ich wykorzystania. W trakcie kursu badamy specyficzne zastosowania AI w branży telekomunikacyjnej.
Publiczność
- Inżynierowie sieci
- Personel operacyjny sieci
- Kierownicy techniczni telekomunikacji
Format kursu
- Wykład częściowy, dyskusja częściowa, ćwiczenia praktyczne
ten prowadzony przez instruktora, szkolenia na żywo (na miejscu lub zdalnie) jest skierowany do osób technicznych, które chcą zastosować najbardziej odpowiednie narzędzia i techniki, aby zabezpieczyć zarówno telekomunikacyjnych, jak i sieci bezprzewodowych.
Format kursu
- Interactive wykładu i dyskusji.
- wiele ćwiczeń i praktyk.
- praktyczne wdrożenie w środowisku laboratorium na żywo.
Opcje dostosowywania kursu
- Aby poprosić o szkolenia dostosowane do tego kursu, skontaktuj się z nami, aby zorganizować.
ten prowadzony przez instruktora trening na żywo (na miejscu lub zdalnie) skierowany jest do inżynierów, architektów i menedżerów, którzy chcą wdrożyć chmurę OpenStack, aby zarządzać swoją infrastrukturą telekomunikacyjną.
do końca tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
- plan, wdrożyć i administrować OpenStack jako Chmura prywatna.
- zrozumienie architektury IaaS i jej implementacja w ramach OpenStack.
- Zamień routery fizyczne i serwery na maszyny wirtualne działające w chmurze prywatnej.
- redukcja kosztów infrastruktury i konserwacji dzięki wirtualizacji i przetwarzaniu w chmurze.
- Expedite wdrażanie nowych usług dla klientów.
Format kursu
- Interactive wykładu i dyskusji.
- wiele ćwiczeń i praktyk.
- praktyczne wdrożenie w środowisku laboratorium na żywo.
Opcje dostosowywania kursu
- Aby poprosić o szkolenia dostosowane do tego kursu, skontaktuj się z nami, aby zorganizować.
Szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla inżynierów z firm telekomunikacyjnych, którzy chcą stworzyć kompleksowy system zarządzania tożsamością cyfrową.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
- Zrozum, oceniaj i przyjmuj różne podejścia do zarządzania nazwami użytkowników i hasłami.
- Skonfiguruj pojedynczy system logowania, który działa we wszystkich aplikacjach używanych w środowisku telekomunikacyjnym.
- Korzystaj z technologii tożsamości, aby lepiej zrozumieć swoich klientów i ich potrzeby.
- Zaimplementuj system uwierzytelniania, który działa na różnych platformach (laptop, telefon komórkowy itp.).
Format kursu
- Interaktywny wykład i dyskusja.
- Dużo ćwiczeń i ćwiczeń.
- Praktyczne wdrożenie w środowisku na żywo.
Opcje dostosowywania kursu
- Aby poprosić o niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami w celu umówienia się.
Last Updated: