Szkolenia Telecom

Szkolenia Telecom

Praktyczne szkolenia na żywo dedykowane branży Telecom. Kursy w tej kategorii są oparte na rozwiązaniach i technologiach wykorzystywanych wśród dostawców usług telekomunikacyjnych. Znajdziesz tutaj szkolenia z technologi służących do budowania zdecentralizowanych, inteligentnych systemów; bezpieczeństwa sieci; uczenia maszynowego i wiele innych.
Szkolenia dla branży telekomunikacyjnej są dostępne jako "szkolenie stacjonarne" lub "szkolenie online na żywo".
Szkolenie stacjonarne może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Polsce lub w ośrodkach szkoleniowych NobleProg w Polsce. Zdalne szkolenie online odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu DaDesktop .

NobleProg -- Twój lokalny dostawca szkoleń.

Opinie uczestników

★★★★★
★★★★★

Plany szkoleń z technologii Telecom

Nazwa kursu
Czas trwania
Opis
Nazwa kursu
Czas trwania
Opis
28 godzin
Uczenie maszynowe to gałąź sztucznej inteligencji, w której komputery mają zdolność uczenia się bez wyraźnego programowania. Deep learning to poddziedzina uczenia maszynowego, która wykorzystuje metody oparte na uczeniu się reprezentacji danych i struktur, takich jak sieci neuronowe. Python to język programowania wysokiego poziomu słynący z przejrzystej składni i czytelności kodu. W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo uczestnicy dowiedzą się, jak wdrożyć modele głębokiego uczenia się dla telekomunikacji przy użyciu Python, przechodząc przez proces tworzenia modelu ryzyka kredytowego głębokiego uczenia się. Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
    Zrozumienie podstawowych koncepcji uczenia głębokiego. Poznanie aplikacji i zastosowań głębokiego uczenia w telekomunikacji. Wykorzystanie Pythona, Keras i TensorFlow do tworzenia modeli głębokiego uczenia dla telekomunikacji. Zbudują własny model przewidywania rezygnacji klientów oparty na uczeniu głębokim przy użyciu języka Python.
Format kursu
    Interaktywny wykład i dyskusja. Dużo ćwiczeń i praktyki. Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
Opcje dostosowywania kursu
    Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
14 godzin
Sztuczna inteligencja to zbiór technologii służących do tworzenia inteligentnych systemów zdolnych do rozumienia danych i działań związanych z danymi w celu podejmowania "inteligentnych decyzji". Dla dostawców Telecom tworzenie aplikacji i usług wykorzystujących sztuczną inteligencję może otworzyć drzwi do usprawnienia operacji i obsługi w obszarach takich jak konserwacja i optymalizacja sieci. W tym kursie badamy różne technologie, które składają się na sztuczną inteligencję i zestawy umiejętności wymagane do ich wykorzystania. W trakcie kursu badamy konkretne zastosowania sztucznej inteligencji w branży Telecom. Publiczność
    Inżynierowie sieciowi Personel operacyjny sieci Menedżerowie techniczni Telecom
Format kursu
    Część wykładu, część dyskusji, ćwiczenia praktyczne
7 godzin
Blockchain to technologia budowania zdecentralizowanych systemów. Dla dostawców Telecom technologia ta może otworzyć drzwi do lepszej oferty usług w takich obszarach, jak fakturowanie i wykrywanie oszustw, by wymienić tylko dwa. W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo badamy podstawowe zasady stojące za technologią Blockchain oraz poznajemy jej ogólną architekturę i funkcjonalność. W trakcie kursu analizujemy konkretne zastosowania technologii Blockchain w branży Telecom. Scenariusze obejmują bezpieczeństwo, systemy płatności i weryfikację użytkowników. Format kursu
    Interaktywny wykład i dyskusja. Dużo ćwiczeń i praktyki. Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
Opcje dostosowywania kursu
    Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
21 godzin
Zawartość kursu BSS: Ten kurs jest skierowany przede wszystkim do menedżerów w Telecom operacji, którzy muszą mieć 360 widok a) starszego BSS w eTOM b) pojawiającego się BSS w NGOSS c) systemu rozliczeniowego, w tym mediacja, ocena i CDR w szczegółach. Kurs ten wprowadza również nowe tematy, takie jak zaawansowany CRM oparty na dużych zbiorach danych, zarządzanie rezygnacjami i zarządzanie oszustwami.
21 godzin
Tożsamość cyfrowa odnosi się do informacji wykorzystywanych przez systemy komputerowe do weryfikacji tożsamości użytkownika. Niektóre kwestie związane z tożsamością cyfrową obejmują podpisy elektroniczne, kontrolę dostępu i wykrywanie oszustw. To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla inżynierów w firmach telekomunikacyjnych, którzy chcą skonfigurować kompleksowy system zarządzania tożsamością cyfrową. Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
    Zrozumienie, ocena i przyjęcie różnych podejść do zarządzania nazwami użytkowników i hasłami. Konfiguracja pojedynczego systemu logowania, który działa we wszystkich aplikacjach używanych w środowisku telekomunikacyjnym. Wykorzystanie technologii tożsamości w celu lepszego zrozumienia swoich klientów i ich potrzeb; Wdrożenie systemu uwierzytelniania, który działa na różnych platformach (laptop, telefon komórkowy itp.).
Format kursu
    Interaktywny wykład i dyskusja. Dużo ćwiczeń i praktyki. Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
Opcje dostosowywania kursu
    Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
14 godzin
OpenStack to oprogramowanie typu open source IaaS (Infrastructure as a Service). Jest popularny wśród Telecom dostawców, którzy chcą zoptymalizować swój stos sieciowy poprzez wirtualizację funkcji sieciowych (NFV). To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla inżynierów, architektów i menedżerów, którzy chcą wdrożyć chmurę OpenStack do zarządzania swoją infrastrukturą Telecom. Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
    Planowanie, wdrażanie i administrowanie OpenStack jako chmurą prywatną. Zrozumienie architektury IaaS i jej implementacji w ramach OpenStack. Zastąpienie fizycznych routerów i serwerów maszynami wirtualnymi działającymi w chmurze prywatnej. Zmniejszenie kosztów infrastruktury i utrzymania dzięki wirtualizacji i przetwarzaniu w chmurze. Przyspieszenie wdrażania nowych usług dla klientów.
Format kursu
    Interaktywny wykład i dyskusja. Dużo ćwiczeń i praktyki. Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
Opcje dostosowywania kursu
    Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
21 godzin
Wprowadzenie: OSS/BSS jest sercem działalności każdego operatora Telecom. Biorąc pod uwagę wzrost Big Data w ostatnim czasie, obszar OSS / BSS przeszedł przełomowe zmiany, szczególnie dzięki wirtualizacji OSS / BSS i biorąc pod uwagę fakt, że wiele nowych usług OTT (Over top) to nowo opracowane usługi internetowe / mobilne. fakt, że wiele nowych usług OTT (Over the top) to nowo opracowane usługi internetowe / mobilne które nie pasują do starszych systemów OSS. W tym bieżącym kursie, który składa się z 4 dni, pierwsze 3 dni są poświęcone intensywnie rozwijać tło w starszych OSS / BSS, podczas gdy ostatnie 5 modułów jest poświęconych wyjaśnieniu pojawiające się aplikacje analityczne Big Data w warstwie OSS/BSS Docelowi odbiorcy:
    Telecom/Osoby odpowiedzialne za operacje komórkowe Telecom Specjaliści ds. sprzedaży Dostawcy/wykonawcy usług operacyjnych Telecom CXO, VP, kierownicy szczebla dyrektorskiego w TELECOM
35 godzin
Bezpieczeństwo sieci bezprzewodowych i telekomunikacyjnych odnosi się do praktyk stosowanych w celu ochrony urządzeń komunikacyjnych, urządzeń końcowych, urządzeń do routingu, serwerów oraz urządzeń i sieci bezprzewodowych przed złośliwymi atakami; To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla osób technicznych, które chcą zastosować najbardziej odpowiednie narzędzia i techniki do zabezpieczenia zarówno sieci telekomunikacyjnych, jak i bezprzewodowych. Format kursu
    Interaktywny wykład i dyskusja. Dużo ćwiczeń i praktyki. Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
Opcje dostosowywania kursu
    Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.

Last Updated:

Szkolenie Telecom, Telecom boot camp, Szkolenia Zdalne Telecom, szkolenie wieczorowe Telecom, szkolenie weekendowe Telecom, Kurs Telecom,Kursy Telecom, Trener Telecom, instruktor Telecom, kurs zdalny Telecom, edukacja zdalna Telecom, nauczanie wirtualne Telecom, lekcje UML, nauka przez internet Telecom, e-learning Telecom, kurs online Telecom, wykładowca Telecom

Kursy w promocyjnej cenie

Newsletter z promocjami

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj informacje o aktualnych zniżkach na kursy otwarte.
Szanujemy Twoją prywatność, dlatego Twój e-mail będzie wykorzystywany jedynie w celu wysyłki naszego newslettera, nie będzie udostępniony ani sprzedany osobom trzecim.
W dowolnej chwili możesz zmienić swoje preferencje co do otrzymywanego newslettera bądź całkowicie się z niego wypisać.

Zaufali nam

This site in other countries/regions