Dziękujemy za wysłanie zapytania! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Dziękujemy za wysłanie rezerwacji! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Plan Szkolenia
Wprowadzenie do automatyzacji marketingowej za pomocą Zapiera
- Co to jest Zapier i jak on działa?
- Zrozumienie wyzwalaczy, akcji i Zapsów (automatyzacji)
- Korzyści z automatyzacji w marketingu cyfrowym
Ustawianie Zapiera do generowania potencjalnych klientów
- Zbieranie potencjalnych klientów z formularzy internetowych i mediów społecznościowych
- Automatyzowanie wprowadzania danych do systemów CRM
- Wyzwalanie e-maili follow-up i powiadomień
Integracja Zapiera z narzędziami marketingowymi
- Łączenie Zapiera z platformami e-mail marketingu
- Automatyzowanie postów i reklam w mediach społecznościowych
- Synchronizacja danych potencjalnych klientów między wieloma aplikacjami
Automatyzowanie kampanii wyprowadzania potencjalnych klientów
- Personalizowane serie e-maili i auto-odpowiedzi
- Segmentacja potencjalnych klientów i wysyłanie celowych treści
- Używanie Zapiera do aktualizacji i śledzenia zaangażowania potencjalnych klientów
Analiza i optymalizacja przepływów pracy automatyzacji
- Monitorowanie wydajności Zapsów i rozwiązywanie błędów
- Używanie filtrów Zapiera i wielostopniowych Zapsów
- Najlepsze praktyki skalowania automatyzacji marketingowej
Zaawansowane strategie Zapiera dla zespołów marketingowych
- Integracja Zapiera z narzędziami analizy danych do uzyskiwania wglądu
- Automatyzowanie raportowania kampanii i śledzenia wydajności
- Studia przypadków: prawdziwe historie sukcesu automatyzacji marketingowej
Podsumowanie i kolejne kroki
Wymagania
- Podstawowa znajomość koncepcji marketingu cyfrowego
- Doświadczenie w korzystaniu z popularnych narzędzi marketingowych, takich jak e-mail marketing i systemy CRM
- Znajomość koncepcji automatyzacji jest pożądana, ale nie wymagana
Adresaci kursu
- Marketingowcy cyfrowi
- Zespoły sprzedażowe
- Growth hackers
14 godzin