Plan Szkolenia

Koszty i budżet Management w zamówieniach serwisowych

  • Śledzenie kosztów związanych z materiałami, pracą i zewnętrznymi usługami
  • Analiza rozkładu kosztów zamówień i ośrodków kosztów
  • Używanie reguł rozliczeniowych i kontroli budżetowej

Standardowe raporty i tworzenie niestandardowych raportów

  • Używanie standardowych SAP PM raportów i zapytań
  • Tworzenie niestandardowych raportów za pomocą wariantów wyboru i układów
  • Eksportowanie i wizualizowanie danych w Excel lub narzędziach BI

Analiza kluczowych wskaźników utrzymania (KPI)

  • Definiowanie i monitorowanie KPI (MTTR, MTBF, zaległości, itd.)
  • Używanie pulpitów nawigacyjnych i wykresów do śledzenia wydajności
  • Przeszukiwanie danych w celu analizy przyczyn

Integracja z innymi modułami SAP (MM, FI)

  • Łączenie PM z Materiałami Management (MM) w celu śledzenia zapasów
  • Połączenie z Finance (FI) w celu przydziału kosztów i raportowania
  • Praca z danymi międzymodułowymi w celu planowania strategicznego

Ciągłe doskonalenie i optymalizacja procesów

  • Używanie raportów w celu identyfikacji nieefektywności i wąskich gardzieli procesowych
  • Wdrażanie pętli sprzężenia zwrotnego do śledzenia popraw
  • Ustanawianie strategii utrzymania opartej na danych

Organizacyjne nadzory i strategiczne podejmowanie decyzji

  • Konsolidowanie danych w celu uzyskania wglądu na poziomie zarządzania
  • Projektowanie KPI i raportów zgodnych z celami biznesowymi
  • Prowadzenie współpracy międzyfunkcyjnej poprzez wspólne metryki

Podsumowanie i następne kroki

Wymagania

  • Ukończenie poziomu SAP PM Level 3 lub równoważnego doświadczenia praktycznego w planowaniu i realizacji zamówień
  • Zrozumienie podstawowych narzędzi raportowania SAP i nawigacji

Adresaci

  • Kierownicy planowania
  • Menedżerowie utrzymania
  • Wysocy decydenci i kluczowi użytkownicy SAP PM
 20 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (1)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie