Plan Szkolenia

Tworzenie i zarządzanie zamówieniami serwisowymi

  • Rodzaje zamówień serwisowych i kiedy ich używać
  • Tworzenie zamówień z powiadomień lub bezpośrednio z planów
  • Zarządzanie danymi nagłówka zamówienia, operacjami i relacjami

Planowanie materiałów, narzędzi i zasobów ludzkich

  • Przypisywanie wymaganych materiałów za pomocą BOM lub ręcznie
  • Przyznanie narzędzi i specjalistycznego sprzętu dla każdej operacji
  • Definiowanie i przypisywanie zasobów pracy wewnętrznych/wewnętrznych

Harmonogram zamówień na podstawie pojemności i priorytetów

  • Używanie parametrów i metod harmonogramowania w zamówieniach
  • Współrzędne wykonanie zamówień z dostępnymi centrum pracy
  • Priorytetyzowanie zamówień i zarządzanie konfliktami harmonogramowania

Management materiałów i narzędzi dla zamówień

  • Tworzenie składników materiałowych dla określonych zadań
  • Zarządzanie długimi tekstami, dokumentacją i odniesieniami do narzędzi
  • Planowanie alternatywnych materiałów i zastępczych narzędzi

Kontrola i śledzenie postępu zamówień

  • Monitorowanie statusu wykonania i potwierdzeń
  • Zarządzanie historią zamówień i dziennikami zmian
  • Analiza trendów ukończenia i wydajności zamówień

Dostosowania i zmiany w planowaniu

  • Obsługa rewizji zamówień i zmian w planowaniu
  • Ponowne harmonogramowanie lub anulowanie zleceń pracy
  • Zamknięcie, archiwizowanie lub rozliczenie zakończonych zamówień

Podsumowanie i następne kroki

Wymagania

  • Ukończenie poziomu SAP PM Level 2 lub równoważnego doświadczenia z listami zadań i planami konserwacyjnymi
  • Znajomość planowania konserwacji i SAP master data

Grupa docelowa

  • Planiści konserwacji
  • Menedżerowie planowania
  • Personel techniczny odpowiedzialny za harmonogramowanie zleceń
 20 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (1)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie