Plan Szkolenia

Wprowadzenie do Notion

  • Omówienie kluczowych funkcji Notion i jego kluczowych funkcji
  • Zrozumienie struktury obszaru roboczego Notion: Strony, Bloki i Bazy danych
  • Nawigacja w interfejsie Notion

Zarządzanie zadaniami i projektami w Notion

  • Tworzenie i zarządzanie zadaniami i listami rzeczy do zrobienia zespołu
  • Konfigurowanie stron projektów i śledzenie postępów
  • Przydzielanie zadań i śledzenie terminów realizacji

Zarządzanie wiedzą i dokumentacją

  • Tworzenie udostępnionych dokumentów zespołu i baz wiedzy
  • Korzystanie ze szablonów do spójnej dokumentacji
  • Budowanie notatek i agend spotkań w trybie współpracy

Funkcje collaborative Notion

  • Edycja w czasie rzeczywistym i komentowanie w trybie współpracy
  • Konfigurowanie udostępnionych obszarów roboczych i uprawnień
  • Korzystanie z integracji do poprawy współpracy zespołowej

Tworzenie niestandardowych widoków i baz danych

  • Korzystanie z tabel, tablic i kalendarzy do organizowania danych
  • Niestandardowe widoki dla różnych potrzeb zespołu
  • Łączenie stron i baz danych do kompleksowego śledzenia projektów

Najlepsze praktyki i wskazówki

  • Efektywne organizowanie przestrzeni zespołowych
  • Podtrzymywanie spójności za pomocą szablonów
  • Porady na zwiększenie produktywności w projektach w trybie współpracy

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Nie wymagane wcześniejsze doświadczenie z Notion
  • Podstawowe znajomość koncepcji zarządzania zadaniami i projektami

Publika docelowa

  • Korporacyjne zespoły optymalizujące produktywność i organizację
  • Menedżerowie projektów zarządzający zadaniami i dokumentacją zespołu
  • Koordynatorzy działów upraszczający przepływy pracy
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie