Plan Szkolenia

Sesja 1: Wprowadzenie do SharePoint

Co to jest SharePoint i jakie są jego kluczowe funkcje?

Rodzaje stron w SharePoint: strony zespołowe vs. strony komunikacyjne

Nawigacja po SharePoint: menu, strony i główne sekcje

Uprawnienia i zarządzanie użytkownikami

Jak SharePoint integruje się z innymi aplikacjami Microsoft 365

Sesja 2: Biblioteki dokumentów w SharePoint

Tworzenie i dostosowywanie biblioteki dokumentów

Kontrola wersji i historia rewizji dokumentów

Zarządzanie uprawnieniami w ramach bibliotek dokumentów

Korzystanie z metadanych do organizowania i wyszukiwania dokumentów

Automatyzacja przepływów zatwierdzania dokumentów

Sesja 3: Listy w SharePoint

Co to są listy w SharePoint i jak się różnią od bibliotek?

Tworzenie niestandardowych list i korzystanie z szablonów

Kolaboracja poprzez widoki, filtry i grupowanie list

Korzystanie z kolumn obliczeniowych i warunkowych

Integrowanie list SharePoint z Power BI do raportowania

Sesja 4: SharePoint i Power Automate

Budowanie przepływu zatwierdzania dokumentów

Automatyzacja powiadomień o zmianach w bibliotekach i listach

Przesyłanie danych formularzy (z Microsoft Forms) do SharePoint

Synchronizowanie danych między SharePoint a innymi aplikacjami (np. Excel, Planner)

Zarządzanie błędami i wyjątkami w przepływach pracy

Sesja 5: SharePoint i Power Apps

Tworzenie aplikacji Canvas opartej na liście w SharePoint

Dodawanie i aktualizowanie danych SharePoint bezpośrednio z Power Apps

Dostosowywanie formularzy dla list i bibliotek

Korzystanie z komponentów Power Apps do zaawansowanych interakcji

Publikowanie i udostępnianie aplikacji użytkownikom

Sesja 6: Przegląd projektu

Prezentacja projektu zbudowanego za pomocą SharePoint

Przezglądarka ustawień uprawnień i struktury stron

Optymalizacja automatyzowanych procesów zbudowanych przy użyciu Power Automate

Zbieranie opinii uczestników na temat rozwiązania

Propozycja poprawek dla przyszłych implementacji

Wymagania

Grupa docelowa:

Liderzy zespołów i użytkownicy biznesowi zarządzający lub przyczynający się do treści w SharePoint.

Koordynatorzy projektów, HR, marketing czy specjaliści ds. operacji zaangażowani w przepływy dokumentów.

Profesjonaliści IT wspierający użytkowników wewnętrznych lub konfigurujący środowiska Microsoft 365.

Każdy, kto jest zainteresowany automatyzacją procesów biznesowych przy użyciu narzędzi Microsoft 365.
 

Wymagania wstępne:

Podstawowa digitalna kompetencja: Uczestnicy powinni czuć się komfortowo, korzystając z przeglądarek internetowych i narzędzi Microsoft Office (np. Outlook, Word, Excel).

Znajomość Microsoft 365: Poprzednie doświadczenie z Microsoft Teams lub OneDrive jest pomocne, ale nie jest wymagane.

Nie wymagane umiejętności programistyczne: Ten kurs jest przeznaczony dla użytkowników niespecjalistycznych, choć niektóre opcjonalne ćwiczenia obejmują lekkie budowanie logiki w Power Automate i Power Apps.

 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie