Plan Szkolenia

Sesja 1: Wprowadzenie do SharePoint

Co to jest SharePoint i jakie są jego kluczowe funkcje?

Rodzaje stron SharePoint: strony zespołowe vs. strony Communication

Nawigacja po SharePoint: menu, strony i główne sekcje

Uprawnienia i zarządzanie użytkownikami

Jak SharePoint integruje się z innymi aplikacjami Microsoft 365


Sesja 2: Biblioteki dokumentów w SharePoint

Tworzenie i dostosowywanie biblioteki dokumentów

Kontrola wersji i historia rewizji dokumentów

Zarządzanie uprawnieniami w bibliotekach dokumentów

Używanie metadanych do organizowania i wyszukiwania dokumentów

Automatyzowanie przepływów zatwierdzania dokumentów


Sesja 3: Listy SharePoint

Co to są listy SharePoint i w czym różnią się od bibliotek?

Tworzenie niestandardowych list i używanie szablonów

Współpraca za pomocą widoków list, filtrów i grupowania

Używanie obliczanych i warunkowych kolumn

Integrowanie list SharePoint z Power BI w celu raportowania


Sesja 4: SharePoint i Power Automate

Budowanie przepływu zatwierdzania dokumentów

Automatyzowanie powiadomień o zmianach w bibliotekach i listach

Wysyłanie danych formularzy (z formularzy Microsoft) do SharePoint

Synchronizacja danych między SharePoint a innymi aplikacjami (np. Excel, Planner)

Zarządzanie błędami i wyjątkami w przepływach


Sesja 5: SharePoint i Power Apps

Tworzenie aplikacji Canvas opartej na liście SharePoint

Wstawianie i aktualizowanie danych SharePoint bezpośrednio z Power Apps

Dostosowywanie formularzy dla list i bibliotek

Używanie komponentów Power Apps dla zaawansowanych interakcji

Publikowanie i udostępnianie aplikacji użytkownikom


Sesja 6: Przegląd projektu

Prezentowanie projektu zbudowanego z SharePoint

Przeglądanie ustawień uprawnień i struktury strony

Optymalizacja automatycznych procesów zbudowanych z Power Automate

Zbieranie opinii uczestników na temat rozwiązania

Proponowanie ulepszeń dla przyszłych wdrożeń

Wymagania

Docelowy odbiorca:

Liderzy zespołów oraz użytkownicy biznesowi zarządzający lub wnoszącymi wkład w treści SharePoint.

Koordynatorzy projektów, HR, marketingowcy lub pracownicy działu operacyjnego zajmujący się przepływem dokumentów.

Specjaliści IT wspierający wewnętrznych użytkowników lub konfigurujący środowiska Microsoft 365.

Osoby zainteresowane automatyzacją procesów biznesowych za pomocą narzędzi Microsoft 365.
 


Wymagania wstępne:

Podstawowa cyfrowa kompetencja: Uczestnicy powinni czuć się komfortowo w korzystaniu z przeglądarek internetowych oraz narzędzi Microsoft Office (np. Outlook, Word, Excel).

Znałemost Microsoft 365: Poprzednie doświadczenie z Microsoft Teams lub OneDrive jest pomocne, ale nie jest wymagane.

Brak wymaganych umiejętności programowania: Kurs przeznaczony jest dla użytkowników nienawykłych, chociaż niektóre opcjonalne ćwiczenia zawierają lekkie budowanie logiki w Power Automate i Power Apps.

 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie