Plan Szkolenia

  • Instalowanie i konfigurowanie komponentów komputera
  • Instalowanie, konfigurowanie i rozwiązywanie problemów z wyświetlaczami i urządzeniami multimedialnymi
  • Instalowanie, konfigurowanie i rozwiązywanie problemów z urządzeniami pamięci masowej
  • Instalowanie, konfigurowanie i rozwiązywanie problemów z wewnętrznymi komponentami systemu
  • Koncepcje infrastruktury sieciowej
  • Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z sieciami
  • Wdrażanie wirtualizacji klientów i przetwarzania w chmurze
  • Wsparcie i rozwiązywanie problemów z laptopami
  • Wsparcie i rozwiązywanie problemów z urządzeniami mobilnymi
  • Instalowanie, konfigurowanie i rozwiązywanie problemów z urządzeniami drukującymi

Wymagania

Podstawowa wiedza na temat obsługi komputera.

 35 godzin

Liczba uczestników



Cena za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Szkolenia Powiązane

Powiązane Kategorie