Plan Szkolenia

  • Instalowanie i konfigurowanie komponentów komputera
  • Instalowanie, konfigurowanie i rozwiązywanie problemów z wyświetlaczami i urządzeniami multimedialnymi
  • Instalowanie, konfigurowanie i rozwiązywanie problemów z urządzeniami pamięci masowej
  • Instalowanie, konfigurowanie i rozwiązywanie problemów z wewnętrznymi komponentami systemu
  • Koncepcje infrastruktury sieciowej
  • Konfigurowanie i rozwiązywanie problemów z sieciami
  • Wdrażanie wirtualizacji klienta i Cloud Computing
  • Obsługa i rozwiązywanie problemów z laptopami
  • Obsługa i rozwiązywanie problemów z urządzeniami mobilnymi
  • Instalowanie, konfigurowanie i rozwiązywanie problemów z urządzeniami drukującymi

Wymagania

Podstawowa znajomość obsługi komputera.

 35 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie