Plan Szkolenia

Wprowadzenie do CapCut dla Business

  • Przegląd możliwości CapCut w zakresie brandingu
  • Zrozumienie interfejsu użytkownika i obszaru roboczego
  • Konfigurowanie projektów dla różnych celów marketingowych

Zaawansowane techniki Video Editing

  • Przycinanie, wycinanie i układanie klipów na potrzeby opowiadania historii
  • Używanie klatek kluczowych do płynnych animacji
  • Wdrażanie kontroli prędkości dla dynamicznych efektów wideo

Grafika ruchoma i animowany tekst

  • Dodawanie i dostosowywanie szablonów ruchomej grafiki
  • Tworzenie animowanych nakładek tekstowych na potrzeby brandingu
  • Efektywne korzystanie z przejść w celu zwiększenia zaangażowania

Stosowanie efektów wizualnych i filtrów

  • Klasyfikacja kolorów i techniki ulepszania
  • Używanie efektów specjalnych do tworzenia filmów o profesjonalnej jakości
  • Stosowanie LUT i ustawień wstępnych dla spójnego brandingu

Projektowanie dźwięku i audio

  • Dodawanie lektora i muzyki w tle
  • Poprawianie jakości dźwięku w celu uzyskania wyraźnego przekazu
  • Synchronizacja efektów dźwiękowych z efektami wizualnymi

Optymalizacja filmów pod kątem Social Media

  • Zrozumienie współczynników proporcji i rozdzielczości
  • Tworzenie angażujących reklam wideo i szpul
  • Efektywne eksportowanie i publikowanie filmów

Budowanie marki i opowiadanie historii za pomocą wideo

  • Wykorzystywanie treści wideo do wzmacniania tożsamości marki
  • Tworzenie scenariuszy i scenariuszy w celu skutecznego opowiadania historii
  • Najlepsze praktyki angażowania marki poprzez wideo

Praktyczny projekt Capstone

  • Planowanie i realizacja kompletnego wideo marki
  • Zastosowanie wszystkich wyuczonych technik w końcowym projekcie
  • Wzajemna ocena i opinie ekspertów

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Podstawowe doświadczenie w edycji wideo
  • Znajomość tworzenia treści i opowiadania historii marki
  • Zrozumienie strategii marketingowych i mediów społecznościowych

Odbiorcy

  • Marketing Profesjonaliści chcący ulepszyć treści wideo do opowiadania historii marki
  • Menedżerowie, którzy chcą tworzyć angażujące filmy promocyjne
  • Zespoły zajmujące się produkcją wideo, które chcą usprawnić profesjonalne procesy edycji
 21 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie