Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
Wprowadzenie do CapCut dla Business
- Przegląd możliwości CapCut w zakresie brandingu
- Zrozumienie interfejsu użytkownika i obszaru roboczego
- Konfigurowanie projektów dla różnych celów marketingowych
Zaawansowane techniki Video Editing
- Przycinanie, wycinanie i układanie klipów na potrzeby opowiadania historii
- Używanie klatek kluczowych do płynnych animacji
- Wdrażanie kontroli prędkości dla dynamicznych efektów wideo
Grafika ruchoma i animowany tekst
- Dodawanie i dostosowywanie szablonów ruchomej grafiki
- Tworzenie animowanych nakładek tekstowych na potrzeby brandingu
- Efektywne korzystanie z przejść w celu zwiększenia zaangażowania
Stosowanie efektów wizualnych i filtrów
- Klasyfikacja kolorów i techniki ulepszania
- Używanie efektów specjalnych do tworzenia filmów o profesjonalnej jakości
- Stosowanie LUT i ustawień wstępnych dla spójnego brandingu
Projektowanie dźwięku i audio
- Dodawanie lektora i muzyki w tle
- Poprawianie jakości dźwięku w celu uzyskania wyraźnego przekazu
- Synchronizacja efektów dźwiękowych z efektami wizualnymi
Optymalizacja filmów pod kątem Social Media
- Zrozumienie współczynników proporcji i rozdzielczości
- Tworzenie angażujących reklam wideo i szpul
- Efektywne eksportowanie i publikowanie filmów
Budowanie marki i opowiadanie historii za pomocą wideo
- Wykorzystywanie treści wideo do wzmacniania tożsamości marki
- Tworzenie scenariuszy i scenariuszy w celu skutecznego opowiadania historii
- Najlepsze praktyki angażowania marki poprzez wideo
Praktyczny projekt Capstone
- Planowanie i realizacja kompletnego wideo marki
- Zastosowanie wszystkich wyuczonych technik w końcowym projekcie
- Wzajemna ocena i opinie ekspertów
Podsumowanie i kolejne kroki
Wymagania
- Podstawowe doświadczenie w edycji wideo
- Znajomość tworzenia treści i opowiadania historii marki
- Zrozumienie strategii marketingowych i mediów społecznościowych
Odbiorcy
- Marketing Profesjonaliści chcący ulepszyć treści wideo do opowiadania historii marki
- Menedżerowie, którzy chcą tworzyć angażujące filmy promocyjne
- Zespoły zajmujące się produkcją wideo, które chcą usprawnić profesjonalne procesy edycji
21 godzin