Plan Szkolenia

Wprowadzenie

  • Czym jest Autodesk 3ds Max i dlaczego go używać?
  • 3ds Max vs inne oprogramowanie 3D
  • Przegląd funkcji i architektury 3ds Max
  • Konfiguracja Środowiska Rozwojowego

Początek

  • Tworzenie i zapisywanie nowego projektu
  • Eksplorowanie interfejsu użytkownika i nawigacji
  • Dostosowywanie interfejsu użytkownika i preferencji
  • Używanie pomocy i dokumentacji

Modelowanie 3D

  • Zrozumienie pojęć i terminologii modelowania 3D
  • Tworzenie i edytowanie obiektów 3D
  • Modyfikowanie i manipulowanie obiektami 3D
  • Dokładne wyszczuplanie i optymalizacja obiektów 3D

Teksturowanie i cieniowanie 3D

  • Zrozumienie pojęć i terminologii teksturowania i cieniowania 3D
  • Zastosowanie kolorów, tekstur i efektów do obiektów 3D
  • Tworzenie i zarządzanie materiałami i mapami
  • Odsłanianie i edytowanie UV

Oświetlenie 3D i kamery

  • Zrozumienie pojęć i terminologii oświetlenia i kamer 3D
  • Konfiguracja sceny z oświetleniem i kamerami
  • Kontrolowanie i modyfikowanie właściwości i efektów światła i kamery
  • Dodawanie tła, mgły, atmosfery itp.

Animacja 3D

  • Zrozumienie pojęć i terminologii animacji 3D
  • Animowanie obiektów 3D i tworzenie kluczowych kadrów, krzywych i trajektorii
  • Edytowanie i poprawianie animacji
  • Dodawanie wtórnej animacji i dynamiki

Renderowanie 3D

  • Zrozumienie pojęć i terminologii renderowania 3D
  • Renderowanie sceny i eksportowanie obrazu lub filmu
  • Dostosowywanie jakości renderowania i wydajności
  • Dodawanie efektów popostprodukcyjnych

Podsumowanie i Następne Kroki

Wymagania

  • Podstawowa wiedza na temat grafiki komputerowej i koncepcji modelowania 3D
  • Znajomość systemu operacyjnego Windows i zarządzania plikami

Grupa docelowa

  • Graficy
  • Artysci
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (2)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie