Plan Szkolenia

Wprowadzenie do ekosystemu Adobe Creative Cloud

  • Przegląd aplikacji Creative Cloud i ich znaczenia w edukacji akademickiej
  • Dostęp do i instalacja oprogramowania Adobe za pomocą aplikacji desktopowej Creative Cloud
  • Biblioteki Creative Cloud i funkcje współpracy

Zarządzanie plikami i współpraca w chmurze

  • Przechowywanie, udostępnianie i synchronizacja plików na różnych urządzeniach
  • Współpracowanie w edycji i zarządzanie wersjami
  • Integracja Creative Cloud z Adobe Fonts, Stock i Bibliotekami

Adobe Photoshop: Edycja obrazów i kompozycje fotomontażowe

  • Zrozumienie warstw, maski i zaznaczeń
  • Korekta kolorów, filtry i efekty
  • Kompozycja obrazów do plakatów akademickich i grafik mediów społecznościowych

Adobe Illustrator: Grafika wektorowa i tworzenie logo

  • Tworzenie skalowalnych grafik wektorowych i ikon
  • Tipografia, teoria kolorów i podstawy brandingu
  • Projektowanie logo akademickich, infografik i ilustracji

Adobe InDesign: Układ redakcyjny i publikacje

  • Ustawienia dokumentu, siatki i strony główne
  • Integracja tekstu i obrazów do ulotek, raportów i publikacji akademickich
  • Eksportowanie formatów drukowalnych i cyfrowych w celu dystrybucji

Adobe Premiere Pro: Edycja wideo i montaż

  • Podstawy edycji wideo i zarządzanie ośmią czasową
  • Przejścia, efekty i synchronizacja dźwięku
  • Tworzenie wykładów wideo, treści promocyjnych i dokumentów akademickich

Adobe After Effects: Animacje i efekty wizualne

  • Praca z warstwami, kluczowymi klatkami i efektami
  • Animowanie tekstu i grafik dla prezentacji i intro wideo
  • Renderowanie i eksportowanie materiału ruchomego do filmów instytucjonalnych

Adobe Acrobat Pro DC: Zaawansowana edycja PDF i bezpieczeństwo

  • Edycja, łączenie i organizacja dokumentów PDF
  • Używanie formularzy, adnotacji i podpisów cyfrowych
  • Bezpieczeństwo poufnych informacji akademickich lub instytucjonalnych

Adobe Express / Firefly: Sztuczna inteligencja generatywna i projektowanie mediów społecznościowych

  • Korzystanie z sztucznej inteligencji do tworzenia grafik i materiałów marketingowych
  • Projektowanie angażujących postów i szablonów dla komunikacji instytucjonalnej
  • Branding i szybkie tworzenie treści za pomocą szablonów Adobe Express

Integracyjny projekt: Materiały instytucjonalne i akademickie

  • Projektowanie zintegrowanego projektu komunikacyjnego za pomocą wielu narzędzi Adobe
  • Tworzenie materiałów multimediów do nauczania, wydarzeń lub kampanii
  • Prezentacja i ocena projektów końcowych

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Znajomość tworzenia treści cyfrowych
  • Doświadczenie w korzystaniu z narzędzi biurowych
  • Zainteresowanie komunikacją wizualną i projekcją multimediów

Grupa docelowa

  • Wykładowcy i edukatorzy z Wydziału Inżynierii Handlowej
  • Twórcy treści akademickich i projektanci instruktaży
  • Pracownicy komunikacji i marketingu instytucjonalnego
 35 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie