
Praktyczne szkolenie z umiejętności pracy w zespole niesie za sobą korzyści związane z polepszeniem komunikacji interpersonalnej, zwiększeniem efektywności pracy uczestników. Lokalne, prowadzone przez instruktorów szkolenia na żywo Working In A Team pokazują poprzez interaktywną dyskusję i studia przypadków podstawy pracy w zespole, jak planować zadania oraz wyznaczać cele.
Szkolenie z pracy w zespole jest dostępne jako "szkolenie na miejscu" lub "szkolenie na żywo". Szkolenie na żywo w siedzibie klienta może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Polsce lub w centrach szkoleniowych korporacji NobleProg w Polsce . Zdalne szkolenie na żywo odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu DaDesktop. NobleProg - Twój lokalny dostawca szkoleń.
Opinie uczestników
Zasób wiedzy, sposób jej przekazywania oraz umiejętne angażowanie członków do aktywnego udziału w prowadzonym szkoleniu.Indywidualne podejście do osób na poszczególnych etapach szkolenia.
Michał Marzec - Jacek Hałat, Alteris
Szkolenie: People and Team Management
Poruszane tematy. Monika potrafiła zadać kluczowe pytania, podsunąć sugestie, pozwolić poszukać odpowiedzi. Zdalna formuła nie okazała się przeszkodą. Wręcz przeciwnie - Monika pokazała, "że można" oraz "że się da".
Adam Król - Jacek Hałat, Alteris
Szkolenie: People and Team Management
wiedza merytoryczna i bardzo dobre podejście do człowieka, indywidualna analiza każdego z Nas, ćwiczenia i testy.
Izabela Małecka - Jacek Hałat, Alteris
Szkolenie: People and Team Management
Podejście trenera - szkolenie omawiane na przypadkach uzupełnione teorią, a nie na odwrót.
Szkolenie: Kreatywne rozwiązywanie problemów w zespole
Najbardziej podobało mi się wykonywanie zadań, dzięki interakcji wszystkich uczestników mogliśmy zaczerpnąć opinii ludzi z innych dziedzin. Zadania były idealnie dobrane do uczestników, pozwalały na zauważeniu błędów w zespole i nie tylko. Wszystkie teorie, które były pokazywane na szkoleniu, zamierzam wykorzystać w życiu zawodowym.
Kinga Lizak
Szkolenie: Kreatywne rozwiązywanie problemów w zespole
Tematy motywacyjne, Design Thinking, Pytania coachingowe
Adam Król
Szkolenie: Kreatywne rozwiązywanie problemów w zespole
ogromna wiedza prowadzącego i super podejście do słuchacza
Paweł Łukowiak - Advatech Sp. z o.o.
Szkolenie: Kreatywne rozwiązywanie problemów w zespole
Bardzo dobry kontakt z prowadzącym i jego ogromna wiedza
Tomasz Kowalik - Advatech Sp. z o.o.
Szkolenie: Kreatywne rozwiązywanie problemów w zespole
Dużo praktyki i ćwiczeń. Angażująca forma prowadzenia.
Advatech Sp. z o.o.
Szkolenie: Kreatywne rozwiązywanie problemów w zespole
Dużo ciekawostek i sposób prowadzania oraz to jak trener stworzył poczucie bezpieczeństwa w grupie.
Maciej Błasiak - Advatech Sp. z o.o.
Szkolenie: Kreatywne rozwiązywanie problemów w zespole
Wysoka wiedza i doświadczenie prowadzącego
Wojciech Miecznikowski - Advatech Sp. z o.o.
Szkolenie: Kreatywne rozwiązywanie problemów w zespole
Trenerka podrzucała nam dużo inspirujących książek i mocno zachęcała do rozwoju kompetencji liderskich.
Natalia Możdżonek, SPOC S.A.
Szkolenie: Communication and Teamwork
Ewa jest świetnym trenerem. Bardzo lubię jej słuchać. Ma dużą wiedzę w prezentowanych tematach. Szkolenia są prowadzone zawsze w miłej atmosferze. Zawsze jest to świetna okazja dla liderów, by wymienić się doświadczeniami.
Natalia Możdżonek, SPOC S.A.
Szkolenie: Communication and Teamwork
Właśnie postać trenerki, ponieważ mimo dużej ilości materiału, cały czas czułam się aktywnym uczestnikiem szkolenia. Niezbyt przeładowane slajdy były plusem. Duża wiedza trenerki.
Natalia Możdżonek, SPOC S.A.
Szkolenie: Communication and Teamwork
zywy tok szkolenia, zachecajacy do udzialu wszystkich obednych.
Agnieszka - Angelika Czapka, LKQ Polska Sp. z o. o.
Szkolenie: Róznice pokoleniowe w zarządzaniu. Pracownicy pokoleń XYZ. Jak z nimi funkcjonować
treści przykazywane, odpowiednia ilość czasu na duskusję i wymiane zdań. Nawiązywania do wątków pobocznych dzięki czemu buduje się zrozumienie jak pewne aspekty są ze sobą powiązane
Beata - Angelika Czapka, LKQ Polska Sp. z o. o.
Szkolenie: Róznice pokoleniowe w zarządzaniu. Pracownicy pokoleń XYZ. Jak z nimi funkcjonować
Podejście trenera - szkolenie omawiane na przypadkach uzupełnione teorią, a nie na odwrót.
Szkolenie: Kreatywne rozwiązywanie problemów w zespole
Plany szkoleń z technologii Working In A Team
-
Sami
Ich koledzy (rówieśnicy)
Ich szefowie
Członkowie zespołu
Wewnętrzni i zewnętrzni klienci oraz interesariusze
-
Dyskusje moderowane
Prezentacje slajdów
Ćwiczenia i
Studia przypadków
-
Doceniają potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą mogli wpływać na zachowanie innych.
Rozumieć mocne i słabe strony różnych dostępnych mediów komunikacyjnych
Rozumieć, jak zarządzać, motywować i rozwijać członków swojego zespołu
Zarządzać klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz interesariuszami
wyjaśnić, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami, które mogą napotkać w biurze
Korzyści dla uczestników szkolenia:
- Poznanie charakterystyki poszczególnych grup pokoleniowych
- Nabędą umiejętności odpowiedniego komunikowania się z pracownikami
- Nabędą umiejętności udzielania informacji zwrotne według zasady „tu i teraz”
- Poznanie sposobów na motywowanie pracowników pokolenia X, Y oraz Z
- Poznanie modelowych typów rozmów z pracownikami pokolenia X,Y i Z
-
Identyfikowanie i rozwiązywanie typowych problemów w sposobie komunikowania się i reagowania na innych w pracy.
Poprawa efektywności pracy zespołowej.
Zrozumienie indywidualnych i zbiorowych potrzeb zespołu w celu lepszego zarządzania i kierowania jego wysiłkami.
Zrozumienie znaczenia i wagi inteligencji emocjonalnej jako wskaźnika i przewodnika służącego poprawie relacji międzyludzkich w pracy.
-
Interaktywny wykład i dyskusja.
Dużo ćwiczeń i praktyki.
Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
-
Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
-
Tworzenie wspólnego kierunku w celu ustalenia wspólnej wizji, misji i celów.
Wspieranie kultury współpracy w celu rozwijania pozytywnych wartości i motywowania zespołów.
Angażowanie zespołów poprzez działania integracyjne, innowacje i zarządzanie konfliktami w celu zwiększenia współpracy.
Mierzenie wydajności współpracy zespołowej w celu analizowania pracy zespołowej i produktywności zespołu.
-
Interaktywny wykład i dyskusja.
Dużo ćwiczeń i praktyki.
Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
-
Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
Last Updated: