Warunki świadczenia usług przez NobleProg
Regulamin szkoleń
Odpowiedzialność
Rezerwacja
Anulowanie
Cena
Szkolenie "Gwarantowane Otwarte"
Warunki płatności
Data rozpoczęcia kursu i postępy
Własność i prawa autorskie
Odpowiedzialność klienta
Nieuczciwa konkurencja
Dodatkowe warunki i umowy z klientami
Reklamacje
Dodatkowe warunki i umowy z klientami
1. Regulamin szkoleń
Osoby delegowane na szkolenie przez podmiot zwany "Klientem" zobowiązane są do przestrzegania ogólnych warunków świadczenia usług szkoleniowych przez NobleProg.
2. Odpowiedzialność
NobleProg nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane niewłaściwym wykorzystaniem wiedzy zawartej w udostępnionych materiałach szkoleniowych, ani za jakiekolwiek szkody powstałe w związku z realizowanymi usługami szkoleniowymi.
3. Rezerwacja
Rezerwacji miejsc na szkolenia należy dokonywać za pośrednictwem formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie internetowej NobleProg lub stanowiącego załącznik do umowy. Rezerwacje powinny być dostarczone do NobleProg nie później niż 14 dni przed rozpoczęciem szkolenia (z wyłączeniem szkoleń Last Minute lub Ofert Specjalnych). Po uzgodnieniu z konsultantem możliwe jest przesłanie formularza rejestracyjnego w innym terminie.
4. Odwołanie
W przypadku odwołania szkolenia w terminie krótszym niż 7 dni roboczych przed jego rozpoczęciem, Klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty manipulacyjnej w wysokości 50% ceny szkolenia. W przypadku niezgłoszenia rezygnacji lub zgłoszenia rezygnacji w terminie krótszym niż 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia, Klient zobowiązany jest do pokrycia pełnych kosztów szkolenia.
W przypadku odwołania szkolenia przez NobleProg (np. z powodu nieosiągnięcia minimalnej grupy uczestników), całość kosztów szkolenia zapłaconych przez Klienta na podstawie faktury pro forma zostanie zwrócona.
5. Cena
O ile nie uzgodniono inaczej, kwota płatności za szkolenie odpowiada cenie określonej w ofercie usług szkoleniowych. Jeżeli taka oferta nie została przesłana, kwota płatności będzie odpowiadać cenom określonym w najnowszym opublikowanym Katalogu Szkoleń na stronie internetowej NobleProg. Opłata za szkolenie obejmuje również materiały szkoleniowe i certyfikaty.
6. Szkolenie "Gwarantowane Otwarte"
NobleProg gwarantuje realizację szkolenia dla określonej liczby uczestników po cenie podanej na stronie internetowej w kolumnie "Gwarantowane Otwarte" po:
- dokonaniu 100% płatności za szkolenie
- zaakceptowaniu przez NobleProg terminu realizacji szkolenia.
Szkolenie "Gwarantowane Otwarte" zostanie przeprowadzone nawet dla pojedynczego uczestnika. W skrajnych przypadkach NobleProg może zaproponować inny termin niż wskazany w momencie wypełniania formularza rejestracyjnego na szkolenie. Gwarantowane szkolenie otwarte nie wyklucza udziału dodatkowych uczestników.
7. Warunki płatności
Osoby prawne, instytucje rządowe
Płatność może być dokonana:
- Przed szkoleniem na podstawie faktury pro forma przesłanej w mailu potwierdzającym udział w szkoleniu lub online w przypadku wyboru tej opcji płatności. Płatność powinna zostać zaksięgowana na koncie NobleProg w terminie wskazanym na fakturze pro forma (7 dni od jej wystawienia).
- Po szkoleniu - w tym przypadku konieczny jest formularz rejestracyjny podpisany przez osobę upoważnioną. Termin płatności wynosi 7 dni od zakończenia szkolenia. W celu ustalenia terminu płatności prosimy o kontakt z naszym konsultantem.
- Za porozumieniem stron.
Osoby fizyczne, inne podmioty
Osoby fizyczne zobowiązane są do uiszczenia opłaty za kurs w ciągu 3 dni roboczych od przesłania formularza rejestracyjnego na konto podane na fakturze pro forma przesłanej wraz z potwierdzeniem rejestracji. W wyjątkowych przypadkach możliwa jest płatność gotówką w pierwszym dniu szkolenia.
NobleProg zastrzega sobie prawo do określenia ostatecznej metody płatności.
Płatności online
Blue Media S.A. jest podmiotem zapewniającym obsługę płatności kartą online.
Dostępne metody płatności: BLIK, przelew online, karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro.
W przypadku konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta przy użyciu karty płatniczej, sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy powiązany z kartą płatniczą klienta.
Czas realizacji zamówienia dla płatności kartą liczony jest od momentu otrzymania pozytywnej autoryzacji płatności.
Administratorem danych osobowych podanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest NobleProg. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez NobleProg - w tym o innych celach i podstawach prawnych przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych - znajdują się w Polityce Prywatności - ze względu na zasadę przejrzystości zawartą w ogólnym rozporządzeniu Data Protection ("GDPR").
Celem przetwarzania danych Kupującego przez NobleProg, podanych przez Kupującego w związku z zakupami, jest realizacja zamówień. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
- umowa sprzedaży lub działania podejmowane na żądanie Kupującego zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b GDPR), obowiązek prawny ciążący na Sprzedawcy związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f GDPR).
8. Data rozpoczęcia kursu i jego przebieg
Zmiana terminów szkoleń otwartych
NobleProg zastrzega sobie prawo do zmiany terminu w przypadku, gdy liczba zarejestrowanych osób będzie niewystarczająca do pokrycia kosztów szkolenia.
Odwołanie szkolenia przez NobleProg
W przypadku zmiany harmonogramu lub odwołania szkolenia, o ile nie wynika to z działania siły wyższej lub innych przyczyn, za które NobleProg nie ponosi odpowiedzialności, kwoty już wpłacone przez Klienta zostaną zwrócone. Klient nie może jednak domagać się odszkodowania za szkody lub utracone korzyści wynikające z takiej zmiany terminu lub odwołania.
Zmiana daty szkolenia dla szkoleń zamkniętych, indywidualnych, stacjonarnych i zdalnych
Zmiana terminu szkolenia zamkniętego, indywidualnego, stacjonarnego i zdalnego jest możliwa, ale NobleProg zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta dodatkowymi kosztami związanymi ze zmianą terminu (np. rezerwacja sali, czas instruktora, zakwaterowanie, koszty związane ze zmianą systemu księgowego itp.)
9. Własność i prawa autorskie
Wszystkie materiały dodatkowe i sprzęt objęte prawami autorskimi są własnością NobleProg. NobleProg zachowuje wszelkie prawa autorskie do wszelkich materiałów chronionych prawem autorskim dostarczonych podczas szkolenia. Kopiowanie, wypożyczanie, odpłatne udostępnianie - w całości lub w części - przekazanych materiałów innym podmiotom jest zabronione, chyba że Strony postanowią inaczej. Klient nie nabywa żadnych praw autorskich ani praw własności intelektualnej przysługujących NobleProg. Klient nie jest uprawniony do prowadzenia podobnych szkoleń dla innych podmiotów lub swoich pracowników, chyba że Strony postanowią inaczej.
10. Odpowiedzialność Klienta
Klient jest odpowiedzialny za zapewnienie, że delegowane przez niego osoby przestrzegają niniejszych warunków.
11. Nieuczciwa konkurencja
Klient (ani żadna osoba z nim powiązana) nie może w żadnych okolicznościach angażować się w bezpośrednie negocjacje z przedstawicielem NobleProg (lub stronami bezpośrednio i pośrednio powiązanymi z NobleProg) w ramach tych i przyszłych projektów szkoleniowych bez uprzedniej pisemnej zgody NobleProg.
Różne
Zakłada się, że Klient posiada ważne licencje na oprogramowanie wykorzystywane we wszystkich kursach prowadzonych w miejscu wskazanym przez Klienta (np. w przypadku szkoleń zamkniętych odbywających się w siedzibie Klienta). Uczestnicy szkolenia będą odpowiedzialni za wszelkie szkody powstałe w miejscu szkolenia, takie jak utrata danych, uszkodzenie sprzętu lub uszkodzenie pomieszczenia.
NobleProg nie ponosi odpowiedzialności za kradzież lub utratę rzeczy Klienta pozostawionych w siedzibie NobleProg ani za jakiekolwiek szkody lub straty wynikające z uczestnictwa w kursie i usługach w dowolnym miejscu na świecie. Wartościowe przedmioty, sprzęt komputerowy, rzeczy osobiste itp. nie powinny być pozostawiane bez nadzoru, nawet jeśli instruktorzy/konsultanci i pracownicy oferują opiekę nad tymi przedmiotami podczas przerw. Nie mają oni możliwości zweryfikowania i ubezpieczenia przedmiotów i strat, które mogą wystąpić. Zakłada się, że kurs odbędzie się zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami z Klientem i zostanie przeprowadzony zgodnie z ustalonym planem szkolenia. W przypadku zauważenia przez Klienta jakichkolwiek nieprawidłowości ze strony Instruktora w trakcie szkolenia, Klient zobowiązany jest do niezwłocznego zgłoszenia swoich spostrzeżeń pracownikowi NobleProg (poprzez stronę www.nobleprog.pl, telefonicznie lub wysyłając wiadomość e-mail). Instruktor może zmienić plan zajęć i sposób prowadzenia zajęć na wniosek uczestników, o ile wszyscy uczestnicy wyrażą zgodę na takie zmiany.
12. Dodatkowe warunki i umowy z klientem
Wszelkie warunki (umowy, wymagania itp.) określone przez Klienta powinny zostać uzgodnione podczas procesu wyceny. Jeśli nie zostaną one dostarczone w odpowiednim czasie, NobleProg zastrzega sobie prawo do ich niespełnienia lub zmiany warunków i ceny szkolenia.
13. Reklamacje
Wszelkie reklamacje należy zgłaszać w terminie 7 dni od zakończenia szkolenia na adres szkolenia@nobleprog.pl. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko Klienta, nazwę, datę i miejsce szkolenia, a także opis przyczyny reklamacji. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
14. Dodatkowe warunki i umowy z Klientem
Wszelkie spory wynikające z niniejszych warunków będą rozstrzygane w drodze polubownych negocjacji.
Potrzebujesz więcej informacji?
Napisz, zadzwoń lub uzupełnij formularz - wybierz formę kontaktu, która Ci najbardziej odpowiada i zostaw resztę nam. Nasi konsultanci odpowiedzą na Twoje pytania i pomogą dobrać optymalne rozwiązanie.
Bądźmy w kontakcie