Terms and Conditions for Services Provided by NobleProg
Regulaminy szkoleniowe
Odpowiedzialność
Rezerwacja
Anulowanie
Cena
Szkolenie "Gwarantowane Otwarte"
Warunki płatności
Data rozpoczęcia kursu i postęp
Własność i prawa autorskie
Odpowiedzialność Klienta
Niewłaściwa konkurencja
Dodatkowe warunki i umowy Klienta
Skargi
Dodatkowe warunki i umowy Klienta
1. Regulaminy szkoleniowe
Osoby delegowane przez podmiot zwany "Klientem" na szkolenie muszą przestrzegać ogólnych warunków szkoleniowych usług szkoleniowych NobleProg.
2. Odpowiedzialność
NobleProg nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku nieprawidłowego wykorzystania wiedzy zawartej w materiałach szkoleniowych oraz za jakiekolwiek szkody wynikające z wykonanych usług szkoleniowych.
3. Rezerwacja
Rezerwację miejsc na szkolenia należy złożyć za pomocą formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie internetowej NobleProg lub jako załącznik do umowy. Rezerwacje powinny zostać przekazane NobleProg najpóźniej 14 dni przed rozpoczęciem szkolenia (z wyjątkiem szkoleń Last Minute lub Szczególnych Oferta szkoleniowych). Po konsultacji z doradcą możliwe jest złożenie formularza rejestracyjnego w innym terminie.
4. Anulowanie
W przypadku anulowania kursu w terminie krótszym niż 7 dni roboczych przed rozpoczęciem kursu, Klient jest zobowiązany do zapłaty opłaty za obsługę w wysokości 50% ceny szkolenia. Jeżeli anulowanie nie zostanie zgłoszone lub zostanie zgłoszone mniej niż 3 dni przed rozpoczęciem, Klient jest zobowiązany do pokrycia pełnych kosztów szkolenia.
W przypadku anulowania szkolenia przez NobleProg (np. z powodu nie osiągnięcia minimalnej liczby uczestników), NobleProg zwróci pełną kwotę za szkolenie zapłaconą przez Klienta na podstawie faktury pro forma.
5. Cena
Jeżeli nie jest inaczej uzgodnione, kwota płatności za szkolenie będzie odpowiadać cenie wskazanej w ofercie usług szkoleniowych. Jeżeli taka oferta nie została wysłana, kwota płatności będzie odpowiadać cenom wskazanym w ostatnim opublikowanym Katalogu Szkoleń na stronie internetowej NobleProg. Opłata za szkolenie obejmuje również materiały szkoleniowe i certyfikaty.
6. Szkolenie "Gwarantowane Otwarte"
NobleProg gwarantuje przeprowadzenie szkolenia dla wskazanej liczby uczestników po:
- zrealizowaniu 100% płatności za szkolenie
- zaakceptowaniu przez NobleProg daty przeprowadzenia szkolenia
Szkolenie "Gwarantowane Otwarte" zostanie przeprowadzone nawet dla pojedynczego uczestnika. W skrajnych przypadkach NobleProg może zaproponować inną datę niż wskazana w chwili wypełniania formularza rejestracyjnego na szkolenie. Szkolenie gwarantowane otwarte nie wyklucza uczestnictwa dodatkowych osób.
7. Warunki płatności
Podmioty prawne, instytucje rządowe
Płatność może zostać zrealizowana:
- Przed szkoleniem na podstawie faktury pro forma wysłanej w potwierdzeniu e-mail lub online, jeśli wybrana zostanie ta opcja płatności. Płatność powinna zostać zrealizowana na konto NobleProg w okresie wskazanym na fakturze pro forma (7 dni od wystawienia).
- Po szkoleniu - w tym przypadku konieczny jest podpisany formularz rejestracyjny przez uprawnioną osobę. Termin płatności to 7 dni od zakończenia szkolenia. Aby ustalić ten termin płatności, skontaktuj się z naszym doradcą.
- Po wzajemnym uzgodnieniu.
Osoby prywatne, inne podmioty
Osoby prywatne muszą opłacić koszt kursu w ciągu 3 dni roboczych od złożenia formularza rejestracyjnego na konto wskazane na fakturze pro forma wysłanej wraz z potwierdzeniem rejestracji. W wyjątkowych przypadkach możliwa jest płatność gotówką w pierwszym dniu szkolenia.
NobleProg zastrzega sobie prawo do określenia ostatecznej formy płatności.
Płatności online
Podmiotem świadczącym usługi przetwarzania płatności online za płatności kartą jest Blue Media S.A.
Dostępne metody płatności: BLIK, przelew online, karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro.
W przypadku konieczności zwrotu transakcji dokonanej przez klienta za pomocą karty płatniczej, sprzedawca dokona zwrotu na konto bankowe związane z kartą płatniczą klienta.
Czas obsługi zamówień za płatności kartą liczony jest od momentu otrzymania pozytywnej autoryzacji płatności.
Administratorem danych osobowych podanych przez Klienta przy używaniu Sklepu jest NobleProg. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez NobleProg – w tym innych celów i podstaw prawnych przetwarzania danych, oraz odbiorców danych – można znaleźć w Polityce Prywatności – z uwagi na zasadę przejrzystości zawartą w Rozporządzeniu Ogólnym ("GDPR").
Celem przetwarzania danych Klienta przez NobleProg, podanych przez Klienta w związku z zakupami, jest realizacja zamówień. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
- umowa sprzedaży lub działania podejmowane na żądanie Klienta mające na celu jej zawarcie (art. 6 ust. 1 lit. b) GDPR), obowiązek prawny ciążący na Sprzedawcy związany z księgowością (art. 6 ust. 1 lit. c), oraz uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f) GDPR).
8. Data rozpoczęcia kursu i postęp
Zmiana dat szkoleń otwartych
NobleProg zastrzega sobie prawo do zmiany daty, jeśli liczba zarejestrowanych osób jest niewystarczająca do pokrycia kosztów szkolenia.
Anulowanie szkolenia przez NobleProg
W przypadku przeniesienia lub anulowania szkolenia, chyba że wynika to z sił wyższych lub innych przyczyn, za które NobleProg nie ponosi odpowiedzialności, NobleProg zwróci kwoty już zapłacone przez Klienta. Klient nie może jednak domagać się odszkodowania za szkody lub utraty korzyści wynikających z takiego przeniesienia lub anulowania.
Zmiana daty szkolenia dla zamkniętych, indywidualnych, stacjonarnych i zdalnych szkoleń
Możliwa jest zmiana daty zamkniętych, indywidualnych, stacjonarnych i zdalnych szkoleń, jednak NobleProg zastrzega sobie prawo do naliczenia Klientowi dodatkowych kosztów związanych z zmianą daty (np. rezerwacja sali, czas instruktora, zakwaterowanie, koszty związane z zmianami w systemie księgowości itd.).
9. Własność i prawa autorskie
Wszystkie zastrzeżone prawa autorskie materiałów dodatkowych i sprzętu są własnością NobleProg. NobleProg zachowuje wszystkie prawa autorskie do wszelkich materiałów chronionych prawem autorskim udostępnianych podczas szkolenia. Kopiowanie, pożyczanie, płatne dzielenie się – w całości lub części – udostępnionych materiałów z innymi podmiotami jest zabronione, chyba że jest inaczej uzgodnione między Stronami. Klient nie nabywa żadnych praw autorskich lub praw własności intelektualnej NobleProg. Klient nie ma prawa prowadzić podobnych szkoleń dla innych podmiotów lub swoich pracowników, chyba że jest inaczej uzgodnione między Stronami.
10. Odpowiedzialność Klienta
Klient jest odpowiedzialny za zapewnienie, że osoby przez niego delegowane przestrzegają tych warunków.
11. Niewłaściwa konkurencja
Klient (i wszelkie osoby z nim związane) nie może pod żadnym pozorem prowadzić bezpośrednich negocjacji z przedstawicielem NobleProg (lub podmiotami bezpośrednio lub pośrednio związanymi z NobleProg) w obecnych i przyszłych projektach szkoleniowych bez uprzedniej pisemnej zgody NobleProg.
Różne
Zakłada się, że Klient posiada ważne licencje na oprogramowanie używane we wszystkich kursach prowadzonych w miejscu wskazanym przez Klienta (np. dla zamkniętego szkolenia na terenie Klienta). Uczestnicy kursu będą odpowiedzialni za wszelkie szkody powstałe na miejscu szkolenia, takie jak utrata danych, uszkodzenie sprzętu lub uszkodzenie sali. NobleProg nie ponosi odpowiedzialności za kradzież lub utracę rzeczy Klienta pozostawionych na naszym terenie ani za jakiekolwiek szkody lub straty wynikające z uczestnictwa w kursie i usługach na całym świecie. Kosztowności, sprzęt komputerowy, osobiste rzeczy itp. nie powinny być pozostawione bez opieki, nawet jeśli instruktorzy/doradcy i pracownicy oferują się do opieki nad nimi podczas przerw. Nie mają oni możliwości weryfikacji i ubezpieczenia przedmiotów i strat, które mogą się zdarzyć. Zakłada się, że kurs odbędzie się zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami z Klientem i zostanie przeprowadzony zgodnie z uzgodnionym planem szkoleniowym. Jeżeli Klient zauważy jakiekolwiek nieregularności ze strony Trenera podczas szkolenia, jest on zobowiązany do natychmiastowego zgłoszenia swoich obserwacji pracownikowi NobleProg (poprzez www.nobleprog.pl, telefonicznie lub wysłaniem e-maila). Instruktor może zmienić harmonogram zajęć i podejście dydaktyczne na żądanie uczestników, pod warunkiem, że wszyscy uczestnicy zgodzą się na takie zmiany.
12. Dodatkowe warunki i umowy Klienta
Wszelkie warunki (umowy, wymagania itp.) określane przez Klienta powinny zostać uzgodnione podczas procesu przygotowywania oferty. Jeżeli nie zostaną one dostarczone na czas, NobleProg zastrzega sobie prawo do nie spełnienia ich lub do zmiany warunków i ceny szkolenia.
13. Skargi
Wszelkie skargi muszą zostać zgłoszone w ciągu 7 dni od zakończenia szkolenia na adres szkolenia@nobleprog.pl. Skarga powinna zawierać nazwę Klienta, nazwę, datę i miejsce szkolenia oraz opis powodu skargi. Skarga zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania.
14. Dodatkowe warunki i umowy Klienta
Wszelkie spory wynikające z tych warunków będą rozwiązywane drogą negocjacji.

Potrzebujesz więcej informacji?
Napisz, zadzwoń lub uzupełnij formularz - wybierz formę kontaktu, która Ci najbardziej odpowiada i zostaw resztę nam. Nasi konsultanci odpowiedzą na Twoje pytania i pomogą dobrać optymalne rozwiązanie.
Bądźmy w kontakcie