Plan Szkolenia
1. Wprowadzenie do facylitacji, czyli dlaczego warto używać brainstorm
2. Definiowanie klientów/ użytkowników z zastosowaniem technik personalizacji
3. Definiowanie problemu / wyzwania – sytuacja u klienta
4. Identyfikacja wartości biznesowej w projekcie - wymagania i kryteria akceptacji
– tworzenie User Story Map przy użyciu technik brainstorm
-
identyfikacja, definiowanie, dekompozycja i priorytetyzacja wymagań – narzędzia i techniki, np. Richard Lawrens, Elephant carpaccio exercise
-
warsztat:
- definiowanie wymagań – identyfikacja wymagań w formule user story
- mierzalność wymagań i rozliczanie efektywności – identyfikacja kryteriów akceptacji dla user story
|- priorytetyzacja wymagań w oparciu o potrzeby klienta projektu
- przekazywanie wymagań – jak zapewnić, że się rozumiemy – transfer potrzeb klienta na transparentne user story
5. Podsumowanie – retrospektywa „start, stop, kontynuujemy”
Wymagania
- Doświadczenie w projektowaniu i/lub tworzeniu oprogramowania dla klientów
Audience
- Kierownicy działów IT
- Managerowie projektów, PM
- Product Owners
- Pracownicy działu marketingu
Opinie uczestników (11)
Na kursie podobały mi się ćwiczenia praktyczne. Możliwość omówienia z trenerką prawdziwych sytuacji, z jakimi mam do czynienia podczas wykonywania mojej pracy w kontekście przyswajanego materiału. Fajnie, że trenerka dzieliła się również przykładami ze swojego życia, które pozwalały lepiej osadzić teorię w rzeczywistości.
Bartłomiej
Szkolenie - Design Thinking Fundamentals
Pełen profesjonalizm.
Michał Szpala - Sogecap S.A. Oddział w Polsce
Szkolenie - Design Patterns in C#
Bardzo przystępny do przyswojenia sposób omawiania zagadnień szkolenia, kod ćwiczeń pisany online, a nie z gotowców, który zadziałał niemalże zawsze "od pierwszego kopa".
Marek Czyżewski - Radmor S.A.
Szkolenie - Wzorce projektowe w Java
Dobrze zaplanowane. Nie mając dużych podstaw,nie gubiłem się i wiedziałem gdzie jestem. Zagadnienia na zasadzie od ogółu do szczegółu,jsą podstawy do dalszej pracy już we własnym, zakreie.
Andrzej - TENSOFT Sp. z o.o.
Szkolenie - Design Patterns in PHP
Zadania, które polegały na samodzielnym zdecydowaniu, jaki wzorzec projektowy jest potrzebny.
Damian - Madkom
Szkolenie - PHP Patterns and Refactoring
Zakres przedstawionych zagadnień
Hubert Walczak - Politechnika Łódzka
Szkolenie - Wzorce projektowe w Ruby
That we could you real life examples
Elria Slabber - Glacier by Sanlam
Szkolenie - Introduction to Domain Driven Design
The trainer highlighted the really important concepts in software architecture with quizzes. The high-level perspective on effective implementation of software development cycle starting from requirements elicitation to unit testing is very refreshing to data scientist without much experience in software development.
Kok Cheong Cheng - DBS Bank
Szkolenie - Design Patterns
Bardzo "praktyczne" szkolenie, z dużą ilością przykładów i wyjaśnień. Naprawdę mi się podobało i czuję, że nauczyłem się wielu nowych rzeczy w bardzo krótkim czasie. Bardzo dobra robota!
Sorina - DB Global Technology
Szkolenie - JavaScript - Advanced Programming
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Good exercises
Hui Yi Neo - Titansoft Pte Ltd
Szkolenie - Object Oriented Design using Design Patterns
Zdolność trenera do wysłuchania i zrozumienia mojej sprawy/problemu...
Francois - TE
Szkolenie - Technical Architecture and Patterns
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję