Toruń
Przeglądaj szkolenia
Formal Etiquette in Hospitality
14 godzinEffective Coaching and Communication
14 godzinHR Analytics for Public Organisations
14 godzinInternational Business Etiquette
14 godzinSocial & Dining Etiquette
21 godzinEffective communication skills
21 godzinZarządzanie konfliktem
14 godzinZarządzanie sobą w czasie
14 godzinNegocjacje biznesowe
14 godzinCustomer Care Strategy
21 godzinAkademia obsługa klienta
28 godzinZarządzanie zmianą
14 godzinCoaching Skills
7 godzinKomunikacja interpersonalna
14 godzinSprzedaż doradcza w b2b lub b2c
14 godzinDesign Thinking
4 godzinEmotional Intelligence (EQ)
7 godzinTwórczość i kreatywność w myśleniu
7 godzinLeadership and management
14 godzinLast Updated:
Opinie uczestników (25)
warsztatowy tryb zajec, pozytywna energia, cenne wskazowki i sposob ich przekazywania. super!
Sylwia - LKQ Polska Sp. z o. o.
Szkolenie - Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
active listening and sharing/explaining what is important and needed, not getting too much in details that it would become boring
Anita Albert - Euro-Center Prague
Szkolenie - Communication and Teamwork
Elastycznosc prowadzącego, rozwijanie tematów poruszanych przez uczestników szkolenia
Marta - LKQ Polska Sp. z o. o.
Szkolenie - Public Speaking 101
Training was tailored to my needs
Patricia - Embraer
Szkolenie - Influencing and Avoiding Conflict
Przygotowane przykłady i techniki których nie znałam
Magdalena - LKQ Polska Sp. z o. o.
Szkolenie - Advanced MS PowerPoint
Swoboda i brak wywierania presji, "wywoływania do odpowiedzi".
Maciej - Kaczmarski Group
Szkolenie - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Chciałbym podziękować trenerowi Abhi za to owocne szkolenie. Doceniam, że starał się poznać wszystkich uczestników, aby mógł lepiej dostosować szkolenie do naszych potrzeb. Uwielbiam to, że istniała równowaga między teorią a działaniami, które nas angażowały. I jak treść była prosta i zwięzła.
Rainey Clarecia - Talentvis
Szkolenie - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Wszystkie interakcje między Elodie a nami. Goteoria/praktyka proporcji.
Hayere Nathalie - Axway
Szkolenie - Communicating and Influencing For Team Members
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Ćwiczenia były naprawdę zabawne
Jakub - AXA XL
Szkolenie - Business Communication Skills
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Wysoki poziom wiedzy prowadzącego.
Przemek - Sreamsoft Kraków sp. z o.o.
Szkolenie - Komunikacja w zespole projektowym
Ogromna ilość przygotowanych materiałów w różnej formie, pokazywanie fragmentów filmów merytorycznych do których można wrocić w domu i obejrzeć w całości :)
Zuzanna - LKQ Polska Sp. z o. o.
The person, the sound of voice, examples and the way of training and presenting
Koenig - LKQ Polska Sp. z o. o.
Szkolenie - Team Building and Management
examples from trainer's daily life like some stories, anectodes and jokes
Aleksandra Krupa - LKQ Polska Sp. z o. o.
Szkolenie - Różnice międzykulturowe w pracy zespołowej
That she was replying to the questions and explaining everything with details, considering specific conditions and situations.
Marta Gralewska - Roche
Szkolenie - Assertiveness
I enjoyed all of the tips and tricks that Adam provided. He is very knowledgeable about this subject. He also made following along very easy.
Lara Speers - Lockheed Martin
Szkolenie - Advanced Slide Design in PowerPoint
Zasób wiedzy, sposób jej przekazywania oraz umiejętne angażowanie członków do aktywnego udziału w prowadzonym szkoleniu.Indywidualne podejście do osób na poszczególnych etapach szkolenia.
Michał Marzec - Alteris
Szkolenie - People and Team Management
doing exercises, learning from each other, meeting colleagues virtually in small and large groups
Gergely Csuti - BioLife Plazma Hungary Kft. / Sanaplasma Kft.
Szkolenie - Conflict Resolution, Assertiveness and Self Confidence
to, że zupełnie nieznany temat został zaprezentowany w taki sposób, że na koniec posiadam kompletną wiedzę w tym zakresie. Co więcej ćwiczenia sprawiły, że wszystko się dobrze utrwaliło.
Maciej Miedziński - Allegro
Szkolenie - Jak biznes może znaleźć wspólny język z działem IT - efektywna komunikacja i współpraca projektowa
For sure the atmosphere, as the training was delivered in a very pleasant way and all exercises were well prepared.
Karolina Wroblewska - Schaeffler Global Services Europe
Szkolenie - Effective communication skills
Żywiołowość trenerki i super kontakt z uczestnikami kursu
Diana Lorenc - Stowarzyszenie Nowe Horyzonty
Szkolenie - Zarządzanie zmianą
The application - Group activity :)
Analyn Villarin - Accenture Inc.
Szkolenie - Digital Transformation: Disrupting the Common Delivery of the Common Business Landscape
Różnorodność sposobów, możliwości dla budowania person - bardzo dużo przykładów odnośnie tych person, ich zachowań, na co zwracać uwagę, dlaczego je tworzyć, aktualizować. Duże doświadczenie prowadzącego na plus.
Dawid Padewski - MetaPack Poland Sp. z o.o.
Szkolenie - Praktyczny warsztat tworzenia User Stories
Podobal mi sie sposob przekazywania wiedzy i atmosfera
PAWEŁ PIETRAS
Szkolenie - Bezstresowe zarządzanie sobą w czasie - jak mieć zawsze określone cele i być efektywnym w ich realizacji.
The team vs. team exercise. It made me cognizant of the negative behaviours of my strong areas.
Jordan Ruegg
Szkolenie - Building an Effective Team with Belbin Team Roles
atmosfera, dużo przykładów, odpowiednie tempo, przygotowanie materiałów