Plan Szkolenia

Moduł 1

1. Przedstawienie celów i programu dwudniowego szkolenia. Ustalenie indywidualnych celów przez uczestników szkolenia, w odpowiedzi na pytania z zakresu obszarze:

  • Problemy/problemy, które pojawiają się w procesie komunikacji, w trakcie komunikowania się z kontrahentami i w trakcie negocjacji, u uczestników szkolenia, na które chcą wypracować rozwiązania w trakcie szkolenia.
  • Kompetencje (postawy, przekonania, wiedza, umiejętności) negocjacyjne i komunikacyjne, które uczestnicy chcą doskonalić podczas szkolenia.

Analiza portfolio kompetencji uczestników szkoleń z zakresu komunikacji i negocjacji z wykorzystaniem testu.

  • Omówienie wyników testu i poprawnych odpowiedzi.
  • Przywołanie przez uczestników szkolenia rzeczywistych sytuacji, które są podobne do kontekstu sytuacyjnego opisanego w pytaniach testu.
  • Planowanie zmiany zachowań i działań przez każdego z uczestników szkolenia na bardziej efektywne w krytycznych sytuacjach w procesie komunikacji i negocjacji.

2. Model skutecznej komunikacji "schody do nieba" - sekwencja zdarzeń, (attunement, kontakt, kontrakt, dialog - wpływ, przyszłe ustalenia) skutecznego wpływu, który można zastosować podczas każdej interakcji niezależnie od kanału komunikacji: email, telefon, rozmowa f2f. Praktyczny trening modelu: "schody do nieba", z "komunikacyjnego piekła" (brak porozumienia, kłótnie, frustracja). porozumienia, kłótnie, frustracja, złość, nabrzmiałe konflikty, ciche wojny, rozczarowanie) do "komunikacyjnego nieba" (zrozumienie, porozumienie, aktywne (zrozumienie, porozumienie, aktywne słuchanie, godność, szacunek, podział odpowiedzialności, czyli obszary i granice odpowiedzialności, jasność intencji, ciche wojny, rozczarowanie). odpowiedzialności, jasność intencji, jasność kryteriów). Każdy uczestnik szkolenia sformułuje wiadomość do wybranego odbiorcy, przechodząc przez sekwencję i logikę wydarzeń w ramach modelu "schodów do nieba".

3. Kontakt i umowa, zasady ustanawiania jasnych umów i granic biznesowych we współpracy z kontrahentami, w oparciu o zasady opracowane przez Carla Rogersa. współpracy z kontrahentami, w oparciu o zasady opracowane przez Carla Rogersa. Określenie, dlaczego kwestia zarządzania granicami i obszarami odpowiedzialności oraz i ustanawiania jasnych umów jest ważna i jak robić to skutecznie. Praktyczne szkolenie w zakresie ustalania zasad umów i podziału odpowiedzialności (obszary i granice odpowiedzialności biznesowej). obszarów i granic odpowiedzialności biznesowej). Każdy uczestnik szkolenia dokona ustalenia zawarcia umowy z kontrahentem (zgodnie z proponowanymi zasadami), oraz określi podział odpowiedzialności. podział odpowiedzialności.

Moduł 2

1. Język dobrej konwersacji. Określ, z jakich struktur językowych powinniśmy z nich zrezygnować, ponieważ utrudniają osiągnięcie porozumienia, a jakie struktury powinniśmy używać, ponieważ zwiększają one nasz wpływ, są narzędziami i instrumentami etycznej perswazji i znacząco zwiększają szansę na wypracowanie korzystnego dla obu stron porozumienia korzystnego dla obu stron. 2. Od pozycji do wiedzy: interesy, intencje, motywy i prawdziwe potrzeby. Nauka prowadzenia rozmowy i sekwencji zadawania pytań, które, pozwalają dotrzeć do intencji, interesów, motywów i potrzeb drugiej osoby, co pomaga wypracować rozwiązanie i osiągnąć porozumienie. pomaga wypracować rozwiązanie i osiągnąć porozumienie.

3. Pytania sokratejskie i kartezjańskie, które zwiększają nasz wpływ na kwestię, z którą mamy do na cel, wspierając budowanie zaufania i porozumienia win-win w relacjach biznesowych. relacjach biznesowych. Ćwiczenia i trening umiejętności z wykorzystaniem wcześniej poznanych struktur językowych i sekwencji sześciu typów pytań sokratejskich. sekwencje sześciu typów pytań sokratejskich i sekwencje pytań kartezjańskich.

4. Model myślenia oparty na wynikach - myślenie w kategoriach wyniku, co chcę osiągnąć, co chcę uzyskać. osiągnąć, co chcę uzyskać. Praktyczne szkolenie w zakresie wywierania wpływu, komunikacji i negocjacji z kontrahentami. negocjacji z kontrahentami.

Moduł 3

1. Zarządzanie trudną sytuacją i relacjami biznesowymi. Ćwiczenie struktur językowych (komunikacja werbalna) do zarządzania trudną sytuacją i relacją. Dynamika (pięć symulacji trudnych do zarządzania sytuacji biznesowych, które uczestnicy uczestnicy będą wykonywać w parach) w obszarze komunikacji niewerbalnej, zostały zaprojektowane w taki sposób, aby uczestnicy symulacji mogli podnieść swój poziom umiejętności poziom umiejętności zarządzania trudną sytuacją lub relacją. 2. Komunikat Ty (zamykający porozumienie) vs. komunikat Ja (otwierający porozumienie). Ćwiczenie, przeformułowanie struktur językowych z komunikatu Ty na komunikat Ja. 3. Model dynamiki eskalacji emocjonalnej, który pozwala nam zrozumieć, kiedy powinniśmy zdecydować się na konstruktywną konfrontację. zdecydować się na konstruktywną konfrontację, aby mieć kontrolę nad emocjami i poradzić sobie z problemem, a nie eskalować w kierunku konfliktu i zajmować się osobą zamiast problemem.

4. Model konstruktywnej konfrontacji opracowany na podstawie NVC (non-violent communication Violence) Marshalla Rosenberga. Przećwiczenie realnych sytuacji z kontrahentami, które uczestnicy zakwalifikują (według trzech kryteriów) do konstruktywnej konfrontacji, a następnie przeprowadzą konstruktywną konfrontację. do konstruktywnej konfrontacji, a następnie przeprowadzą konstruktywną konfrontację wybranych przez siebie sytuacji.

Moduł 4

1. Jakie są przyczyny oporu klientów wobec zmian i ich obiekcji. 2. Opracowanie działań i zachowań (co możemy zrobić), które mają na celu przeciwdziałanie i zarządzanie obiekcjami klientów. 3. Szkolenie z zarządzania obiekcjami klienta, ćwiczenie umiejętności rozbrajania oporu, wykorzystywanie struktur językowych, terapeutycznych technik rozbrajania oporu klienta, które służą neutralizacji oporu klienta i nawiązaniu porozumienia. 4. Symulacje rozmów z klientem, z koncentracją na przekazywaniu klientowi informacji, które są dla niego ważne na różnych etapach jego procesu decyzyjnego, aby nie doprowadzić do jego oporu i zastrzeżeń, a także na etapie reagowania na zastrzeżenia klienta, neutralizowania zastrzeżeń klienta. 5. Przygotowanie indywidualnego planu wdrożenia poznanych podczas szkolenia: strategii, narzędzi i technik. 6. Podsumowanie szkolenia.

Wymagania

Do udziału w tym szkoleniu nie jest wymagana wcześniejsza wiedza

 14 godzin

Liczba uczestników



Cena za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Powiązane Kategorie