Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
Wprowadzenie do zagadnienia zarządzania.
Posiadanie umiejętności przywódcy w nowoczesnym zarządzaniu.
Kierowanie zespołem pracowników
- style kierowania
- dobór efektywnego stylu kierowania do fazy rozwoju zespołu
- idealny obraz menedżera. Analiza własnego stylu kierowania ludźmi
- analiza mocnych i słabych stron własnej osobowości w pełnieniu roli szefa zespołu, wyznaczenie potencjałów rozwojowych
- cechy efektywnego zespołu
- koordynacja działań zmierzających do osiągnięcia postawionych celów
Komunikacja w organizacji
- podstawy komunikacji werbalnej i niewerbalnej
- indywidualne style komunikowania
- bariery komunikacyjne
- techniki zadawania pytań
- sztuka aktywnego słuchania
- konstruktywna krytyka
- udzielanie informacji zwrotnej
- rozwiązywanie trudnych sytuacji podczas rozmowy
- sieci komunikacyjne
- modele przepływu informacji i ich optymalizacja
Wybrane techniki rozwiązywania konfliktów w zespole pracowniczym
- istota i typy konfliktów
- główne źródła konfliktów
- style zachowania przy opanowywaniu konfliktów; właściwe zachowanie w sporze
- asertywne i rozwojowe wykorzystanie konfliktów w pracy zespołu
- strategie wykorzystywane w sytuacji konfliktowej
- zarządzanie konfliktem
- główne metody rozwiązywania konfliktów
- praca z emocjami w konflikcie
- bariery komunikacyjne, a rozwiązywanie konfliktów. Komunikacja werbalna i niewerbalna
Motywowanie w zarządzaniu zespołem
- istota motywacji
- co ludzi motywuje w organizacji
- rodzaje motywacji
- zasady motywowania ekonomicznego
- zasady motywacji środkami niematerialnymi
- psychologiczne zasady motywowania
- informacja zwrotna i ocena
- znaczenie języka w motywowaniu.
Umiejętność zarządzania czasem, efektywne jego wykorzystanie
- matryca zarządzania czasem
- kontrolowanie własnego czasu i radzenie sobie ze złodziejami czasu
- techniki planowania czasu
- delegowanie uprawnień i powierzanie zadań
Coaching
- czym jest i jak go stosować
- indywidualne case'y uczestników szkolenia
- pogłębione informacje zwrotne.
Podsumowanie szkolenia
14 godzin
Opinie uczestników (5)
The person, the sound of voice, examples and the way of training and presenting
Koenig - LKQ Polska Sp. z o. o.
Szkolenie - Team Building and Management
all topics from list were addressed but trainer adapt it to the question from the group
Iwona - LKQ Polska Sp. z o. o.
Szkolenie - Team Building and Management
Pani Agnieszka świetnie nawiązała kontakt z grupą, która otworzyła się na dzielenie się swoimi doświadczeniami trudnościami w zarządzaniu zespołem.
Angelika - LKQ Polska Sp. z o. o.
Komunikacja z trenerem
Elżbieta Żurawska
Szkolenie - Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Kontaktowość Trenera