Plan Szkolenia
Moduł 1
- Ustalenie indywidualnych celów uczestników szkolenia.
- Główne procesy sprzedażowe i standard sprzedaży uczestników szkolenia a proces zakupowy ich klientów.
- Audyt ilościowy i jakościowy, kilkunastu procesów sprzedażowych, które mają największy wpływ na cele sprzedażowe uczestników szkolenia.
- Ustalenie głównych procesów sprzedażowych, które mają największy wpływ na cele sprzedażowe uczestników szkolenia.
- Weryfikacja działań opisanych w standardzie sprzedaży, uczestników szkolenia, pod względem ilościowym i jakościowym.
- Zaprojektowanie i opisanie procesu sprzedaży uczestników szkolenia oraz ustalenie i opisanie działań, które muszą być podjęte przez uczestników szkolenia, na poszczególnych etapach ich procesu sprzedaży, aby mogli zwiększyć swoją skuteczność w działaniu
Moduł 2
- Segmentacja klientów. Opisanie komitetu zakupowego, (persony zakupowe) ich: problemów, celów, obiekcji klienta na poszczególnych etapach procesu zakupowego.
- Przypisanie obiekcji prospektów i obecnych klientów do poszczególnych etapów ich procesu zakupowego.
- Wypracowanie odpowiedzi na obiekcje klienta oraz sposobów przeciwdziałania wystąpienia obiekcji.
- Wypracowanie argumentów sprzedażowych – bank argumentów sprzedażowych.
- Ćwiczenie doboru i prezentacji argumentów sprzedażowych, (które zostały wcześniej opisane) adekwatnych do problemów i celów klienta.
Moduł 3
- Wypracowanie działań i zachowań (tego co możemy zrobić) które mają funkcję przeciwdziałania i zarządzania obiekcjami klienta.
- Trening neutralizacji oporu klienta, ćwiczenie umiejętności „rozbrajania klienta”, z wykorzystaniem struktur językowych które służą „rozpuszczeniu oporu” klienta i nawiązaniu porozumienia.
- Symulacje rozmów handlowych z klientem służące ćwiczeniu doboru argumentów sprzedażowych.
Moduł 4
- Symulacje rozmów handlowych z klientem i trening budowaniu wartości i obrony „ceny” oraz uzasadnienia biznesowego.
- Zarządzanie energią w trudnych relacjach. Ćwiczenie struktur językowych (komunikacja werbalna) służących zarządzeniu trudną sytuacją.
- Model dynamiki eskalacji emocji, który pozwala zrozumieć kiedy powinniśmy zdecydować się na konstruktywną konfrontację aby mieć kontrolę nad emocjami i załatwić sprawę a nie eskalować w stronę konfliktu.
- Model konstruktywnej konfrontacji opracowany na kanwie NVC (komunikacja bez przemocy) Marshalla Rosenberga. Symulacja rozmów z tzw. „trudnymi klientami”.
- Zaplanowanie wdrożenia przepracowanie podczas szkolenia zagadnień.
Wymagania
Szkolenie nie wymaga wcześniejszej wiedzy
Opinie uczestników (5)
SMART Goal session was the most enjoyable part of the training that helped me manage my time properly. it helps me set my goal clearer and i could really see that setting SMART Goal can relate to almost everything such as Finance, Social Life, Career and Personal Growth.
Manot Sae - MVCI (Thailand) Limited
Szkolenie - Workshop: Boost your productivity with this new method!
Otwartość prowadzącej, poczucie humoru, podejście i wiedza
Justyna - e-file
Szkolenie - Mindfulness Workshop
podejście do szkolenia szkolącej, duzy zakres wiedzy i umiejętność przekazania tej wiedzy
Andrzej - Solutions30 Wschód Sp. z o.o.
Szkolenie - Budowanie i zarządzanie zespołem
Było to przydatne doświadczenie zarówno z zawodowego, jak i personal punktu widzenia. Trener był bardzo kompetentny i przekazał nam ważne informacje do wykorzystania w miejscu pracy, ale także w życiu prywatnym. Byłem w stanie zastanowić się nad własnymi cechami charakteru i cechami ludzi wokół mnie, a dzięki nim skorzystać lub poprawić siebie. Ćwiczenia radzenia sobie ze stresem były proste i pomocne w zastosowaniu.
Sara Sertori - ASSTRA Forwarding AG
Szkolenie - Stress Management and Prevention
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Due to the activities from each content, I understood their main ideas/ concepts very well within a short time. I would like to say that the activity reflects on not only our current situation but also how to advance the skill & knowledge effectively and efficiently.