Prowadzone przez instruktora kursy szkoleniowe na żywo Human Resources online lub na miejscu w zachodniopomorskie.
Koszalin
Gwardia, Sportowa 34, Koszalin, Polska, 75-503
Sala szkoleniowa jest wyposażona w nowoczesne udogodnienia. Znajduje się 3 kilometry od centrum miasta. ...
Sala szkoleniowa jest wyposażona w nowoczesne udogodnienia. Znajduje się 3 kilometry od centrum miasta. Obiekt posiada przestronny parking dla uczestników szkoleń, co zapewnia wygodny dostęp dla wszystkich kursantów.
Szczecin
Biuro Aloha, Jerzego Janosika 17, Szczecin, Polska, 71-424
Sala szkoleniowa jest w pełni wyposażona, zapewniając wszystkie niezbędne udogodnienia dla uczestnikó...
Sala szkoleniowa jest w pełni wyposażona, zapewniając wszystkie niezbędne udogodnienia dla uczestników. Dodatkowo, posiada atrakcyjne połączenia komunikacyjne ze wszystkimi strategicznymi punktami miasta, co ułatwia dotarcie do niej zarówno dla mieszkańców, jak i osób spoza miasta. Znajduje się zaledwie 3 kilometry od centrum, co umożliwia szybki dostęp do innych ważnych lokalizacji miejskich i udogodnień.
Wysoce partycypacyjny kurs obejmujący indywidualne i grupowe dyskusje oraz ćwiczenia umiejętności, aby umożliwić uczestnikom dzielenie się pomysłami i rozwijanie swoich umiejętności.
Publiczność
Każdy, kto chce poprawić swoje umiejętności asertywne
Cel
Kurs ten ma na celu podniesienie pewności siebie i zwiększenie zdolności delegata do pewnej i asertywnej komunikacji ze współpracownikami i klientami.
Cele
Do końca programu uczestnicy będą
Zrozumienie i przezwyciężenie barier w byciu asertywnym
Rozpoznawanie cech zachowania u siebie i innych oraz uczenie się skutecznych strategii zarządzania nimi.
Skutecznie komunikować się z szerokim gronem osób, aby w miarę możliwości osiągnąć sytuację korzystną dla obu stron.
Celem tego jednodniowego kursu jest zapewnienie uczestnikom umiejętności mentoringu i coachingu w miejscu pracy. Pod koniec kursu uczestnicy będą w stanie
Określenie różnicy między mentoringiem a coachingiem
Umiejętności komunikacyjne od dawna są uznawane za niezbędne do osiągnięcia sukcesu zawodowego, a wiele karier utknęło w martwym punkcie lub uległo stagnacji z powodu braku umiejętności komunikacyjnych. Wbrew miejskim mitom, niewielu z nas rodzi się z tą umiejętnością, zamiast tego większość albo ćwiczyła, albo uczyła się na błędach. Ten kurs ma na celu pomóc uczestnikom poprawić ich umiejętności komunikacyjne, a w konsekwencji ich zdolność do pracy z innymi.
Umiejętności mediacyjne są subtelnie, ale znacząco różne. Excel Dobra komunikacja jest warunkiem wstępnym, ale ważniejsza jest umiejętność słuchania i przyjmowania do wiadomości tego, co się mówi. Rolą mediatora jest pomoc stronom w znalezieniu rozwiązania ich problemu i osiągnięcie rezultatu, który obie strony są w stanie zaakceptować. Mediatorzy unikają stawania po czyjejkolwiek stronie, wydawania osądów czy udzielania wskazówek. Są oni po prostu odpowiedzialni za rozwijanie skutecznej komunikacji i budowanie konsensusu między stronami. Kurs ten obejmuje również szerszy zakres umiejętności, oprócz komunikacji, które są wymagane do bycia skutecznym mediatorem.
Publiczność
Pracownicy, którzy muszą być w pełni przygotowani do prowadzenia wysokiej jakości sesji coachingowych.
Do poszczególnych pracowników
swoim zespołom
Osobom, które nie są bezpośrednio związane z ich własnymi zespołami, ale które doceniłyby ich niezależny – i nieoceniający - wkład
Format kursu
Połączenie:
Ułatwione dyskusje
Delegowanie sesji coachingowych – z pełną informacją zwrotną
Pod koniec kursu uczestnicy będą w stanie
Zdefiniuj “Coaching” i wyjaśnij szczegółowo wykorzystanie Coachingu w celu poprawy wyników indywidualnych i zespołowych – w szczególności odnosząc jego zastosowanie do zrozumienia przyczyn (i naprawy) słabych wyników.
This instructor-led, live training in zachodniopomorskie (online or onsite) is aimed at ___ who wish to use ___ to ___.By the end of this training, participants will be able to:
Install and configure ___.
___.
___.
___.
Więcej...
Last Updated:
Opinie uczestników (5)
Najlepsze szkolenie na jakim byłam w ostatnim czasie, merytoryczne, duża dawka wiedzy i rozwiązań oraz poleceń.
Angelika - LKQ Polska Sp. z o. o.
Szkolenie - Handling Conflict with Confidence
All interaction between Elodie and us .
Good ratio theory/practice.
Hayere Nathalie - Axway
Szkolenie - Communicating and Influencing For Team Members
The excercises were really fun
Jakub - AXA XL
Szkolenie - Business Communication Skills
That she was replying to the questions and explaining everything with details, considering specific conditions and situations.
Marta Gralewska - Roche
Szkolenie - Assertiveness
Zasób wiedzy, sposób jej przekazywania oraz umiejętne angażowanie członków do aktywnego udziału w prowadzonym szkoleniu.Indywidualne podejście do osób na poszczególnych etapach szkolenia.