Sala szkoleniowa znajduje się jedynie 10 km na południowy zachód od Rzeszowa, bezpośrednio przy trasie...
Sala szkoleniowa znajduje się jedynie 10 km na południowy zachód od Rzeszowa, bezpośrednio przy trasie Rzeszów-Radom, co zapewnia łatwy dostęp z obu tych miast. Dodatkowo, lokalizacja blisko autostrady A4 oraz lotniska Jasionka ułatwiają dojazd zarówno dla osób podróżujących samochodem, jak i korzystających z transportu lotniczego.
Rzeszów
RISE, Plac Wolności 13, Rzeszów, Polska, 35-073
Sala szkoleniowa znajduje się w samym sercu Rzeszowa, co sprawia, że jest łatwo dostępna dla uczestnik...
Sala szkoleniowa znajduje się w samym sercu Rzeszowa, co sprawia, że jest łatwo dostępna dla uczestników. W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się duże węzły komunikacji publicznej, takie jak miejskie autobusy (MPK), kolej (PKP) oraz autobusy dalekobieżne (PKS), co ułatwia dotarcie do niej z różnych części miasta oraz spoza niego. Dodatkowo, niedaleko znajduje się podziemny garaż w galerii Center Park, co umożliwia wygodne parkowanie dla osób korzystających z własnego samochodu.
Wysoce partycypacyjny kurs obejmujący indywidualne i grupowe dyskusje oraz ćwiczenia umiejętności, aby umożliwić uczestnikom dzielenie się pomysłami i rozwijanie swoich umiejętności.
Publiczność
Każdy, kto chce poprawić swoje umiejętności asertywne
Cel
Kurs ten ma na celu podniesienie pewności siebie i zwiększenie zdolności delegata do pewnej i asertywnej komunikacji ze współpracownikami i klientami.
Cele
Do końca programu uczestnicy będą
Zrozumienie i przezwyciężenie barier w byciu asertywnym
Rozpoznawanie cech zachowania u siebie i innych oraz uczenie się skutecznych strategii zarządzania nimi.
Skutecznie komunikować się z szerokim gronem osób, aby w miarę możliwości osiągnąć sytuację korzystną dla obu stron.
Celem tego jednodniowego kursu jest zapewnienie uczestnikom umiejętności mentoringu i coachingu w miejscu pracy. Pod koniec kursu uczestnicy będą w stanie
Określenie różnicy między mentoringiem a coachingiem
Umiejętności komunikacyjne od dawna są uznawane za niezbędne do osiągnięcia sukcesu zawodowego, a wiele karier utknęło w martwym punkcie lub uległo stagnacji z powodu braku umiejętności komunikacyjnych. Wbrew miejskim mitom, niewielu z nas rodzi się z tą umiejętnością, zamiast tego większość albo ćwiczyła, albo uczyła się na błędach. Ten kurs ma na celu pomóc uczestnikom poprawić ich umiejętności komunikacyjne, a w konsekwencji ich zdolność do pracy z innymi.
Umiejętności mediacyjne są subtelnie, ale znacząco różne. Excel Dobra komunikacja jest warunkiem wstępnym, ale ważniejsza jest umiejętność słuchania i przyjmowania do wiadomości tego, co się mówi. Rolą mediatora jest pomoc stronom w znalezieniu rozwiązania ich problemu i osiągnięcie rezultatu, który obie strony są w stanie zaakceptować. Mediatorzy unikają stawania po czyjejkolwiek stronie, wydawania osądów czy udzielania wskazówek. Są oni po prostu odpowiedzialni za rozwijanie skutecznej komunikacji i budowanie konsensusu między stronami. Kurs ten obejmuje również szerszy zakres umiejętności, oprócz komunikacji, które są wymagane do bycia skutecznym mediatorem.
Publiczność
Pracownicy, którzy muszą być w pełni przygotowani do prowadzenia wysokiej jakości sesji coachingowych.
Do poszczególnych pracowników
swoim zespołom
Osobom, które nie są bezpośrednio związane z ich własnymi zespołami, ale które doceniłyby ich niezależny – i nieoceniający - wkład
Format kursu
Połączenie:
Ułatwione dyskusje
Delegowanie sesji coachingowych – z pełną informacją zwrotną
Pod koniec kursu uczestnicy będą w stanie
Zdefiniuj “Coaching” i wyjaśnij szczegółowo wykorzystanie Coachingu w celu poprawy wyników indywidualnych i zespołowych – w szczególności odnosząc jego zastosowanie do zrozumienia przyczyn (i naprawy) słabych wyników.
This instructor-led, live training in podkarpackie (online or onsite) is aimed at ___ who wish to use ___ to ___.By the end of this training, participants will be able to:
Install and configure ___.
___.
___.
___.
Więcej...
Last Updated:
Opinie uczestników (5)
Najlepsze szkolenie na jakim byłam w ostatnim czasie, merytoryczne, duża dawka wiedzy i rozwiązań oraz poleceń.
Angelika - LKQ Polska Sp. z o. o.
Szkolenie - Handling Conflict with Confidence
All interaction between Elodie and us .
Good ratio theory/practice.
Hayere Nathalie - Axway
Szkolenie - Communicating and Influencing For Team Members
The excercises were really fun
Jakub - AXA XL
Szkolenie - Business Communication Skills
That she was replying to the questions and explaining everything with details, considering specific conditions and situations.
Marta Gralewska - Roche
Szkolenie - Assertiveness
Zasób wiedzy, sposób jej przekazywania oraz umiejętne angażowanie członków do aktywnego udziału w prowadzonym szkoleniu.Indywidualne podejście do osób na poszczególnych etapach szkolenia.