Prowadzone przez instruktora kursy szkoleniowe na żywo Human Resources online lub na miejscu w Trójmiasto.
Gdańsk
Hotel Fahrenheit, Grodzka 19, Gdańsk, Polska, 80-841
Sala szkoleniowa znajduje się w samym sercu malowniczej gdańskiej starówki, co sprawia, że otoczenie j...
Sala szkoleniowa znajduje się w samym sercu malowniczej gdańskiej starówki, co sprawia, że otoczenie jest nie tylko inspirujące, ale także wyjątkowo atrakcyjne dla uczestników. W niedalekiej odległości można znaleźć dworzec PKP oraz PKS, ułatwiając przyjazd zarówno tym podróżującym pociągiem, jak i autobusem. Dodatkowo, lotnisko i port są również w zasięgu ręki, co czyni tę lokalizację wygodną dla osób przybywających z dalszych miejscowości, zarówno z kraju, jak i spoza jego granic.
Gdynia
Hotel Nadmorski, Ejsmonda 2, Gdynia, Polska, 81-409
Sala szkoleniowa znajduje się zaledwie 3 kilometry od Dworca PKP/PKS w Gdyni, co sprawia, że jest łatwo...
Sala szkoleniowa znajduje się zaledwie 3 kilometry od Dworca PKP/PKS w Gdyni, co sprawia, że jest łatwo dostępna dla uczestników podróżujących pociągiem lub autobusem. Dodatkowo, jest oddalona tylko o 400 metrów od przystanku autobusowego, ułatwiając dojazd nawet tym, którzy podróżują komunikacją miejską. Wyposażona jest w niezbędne narzędzia do prowadzenia szkoleń, takie jak rzutnik, ekran oraz flipchart, co zapewnia komfortowe warunki dla uczestników i prowadzącego zajęcia.
Wysoce partycypacyjny kurs obejmujący indywidualne i grupowe dyskusje oraz ćwiczenia umiejętności, aby umożliwić uczestnikom dzielenie się pomysłami i rozwijanie swoich umiejętności.
Publiczność
Każdy, kto chce poprawić swoje umiejętności asertywne
Cel
Kurs ten ma na celu podniesienie pewności siebie i zwiększenie zdolności delegata do pewnej i asertywnej komunikacji ze współpracownikami i klientami.
Cele
Do końca programu uczestnicy będą
Zrozumienie i przezwyciężenie barier w byciu asertywnym
Rozpoznawanie cech zachowania u siebie i innych oraz uczenie się skutecznych strategii zarządzania nimi.
Skutecznie komunikować się z szerokim gronem osób, aby w miarę możliwości osiągnąć sytuację korzystną dla obu stron.
Celem tego jednodniowego kursu jest zapewnienie uczestnikom umiejętności mentoringu i coachingu w miejscu pracy. Pod koniec kursu uczestnicy będą w stanie
Określenie różnicy między mentoringiem a coachingiem
Umiejętności komunikacyjne od dawna są uznawane za niezbędne do osiągnięcia sukcesu zawodowego, a wiele karier utknęło w martwym punkcie lub uległo stagnacji z powodu braku umiejętności komunikacyjnych. Wbrew miejskim mitom, niewielu z nas rodzi się z tą umiejętnością, zamiast tego większość albo ćwiczyła, albo uczyła się na błędach. Ten kurs ma na celu pomóc uczestnikom poprawić ich umiejętności komunikacyjne, a w konsekwencji ich zdolność do pracy z innymi.
Umiejętności mediacyjne są subtelnie, ale znacząco różne. Excel Dobra komunikacja jest warunkiem wstępnym, ale ważniejsza jest umiejętność słuchania i przyjmowania do wiadomości tego, co się mówi. Rolą mediatora jest pomoc stronom w znalezieniu rozwiązania ich problemu i osiągnięcie rezultatu, który obie strony są w stanie zaakceptować. Mediatorzy unikają stawania po czyjejkolwiek stronie, wydawania osądów czy udzielania wskazówek. Są oni po prostu odpowiedzialni za rozwijanie skutecznej komunikacji i budowanie konsensusu między stronami. Kurs ten obejmuje również szerszy zakres umiejętności, oprócz komunikacji, które są wymagane do bycia skutecznym mediatorem.
Publiczność
Pracownicy, którzy muszą być w pełni przygotowani do prowadzenia wysokiej jakości sesji coachingowych.
Do poszczególnych pracowników
swoim zespołom
Osobom, które nie są bezpośrednio związane z ich własnymi zespołami, ale które doceniłyby ich niezależny – i nieoceniający - wkład
Format kursu
Połączenie:
Ułatwione dyskusje
Delegowanie sesji coachingowych – z pełną informacją zwrotną
Pod koniec kursu uczestnicy będą w stanie
Zdefiniuj “Coaching” i wyjaśnij szczegółowo wykorzystanie Coachingu w celu poprawy wyników indywidualnych i zespołowych – w szczególności odnosząc jego zastosowanie do zrozumienia przyczyn (i naprawy) słabych wyników.
This instructor-led, live training in Trójmiasto (online or onsite) is aimed at ___ who wish to use ___ to ___.By the end of this training, participants will be able to:
Install and configure ___.
___.
___.
___.
Więcej...
Last Updated:
Opinie uczestników (5)
Najlepsze szkolenie na jakim byłam w ostatnim czasie, merytoryczne, duża dawka wiedzy i rozwiązań oraz poleceń.
Angelika - LKQ Polska Sp. z o. o.
Szkolenie - Handling Conflict with Confidence
All interaction between Elodie and us .
Good ratio theory/practice.
Hayere Nathalie - Axway
Szkolenie - Communicating and Influencing For Team Members
The excercises were really fun
Jakub - AXA XL
Szkolenie - Business Communication Skills
That she was replying to the questions and explaining everything with details, considering specific conditions and situations.
Marta Gralewska - Roche
Szkolenie - Assertiveness
Zasób wiedzy, sposób jej przekazywania oraz umiejętne angażowanie członków do aktywnego udziału w prowadzonym szkoleniu.Indywidualne podejście do osób na poszczególnych etapach szkolenia.